Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
DF24

Ciągnik na 100 ha

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
DF24    28

Witam. W moim gospodarstwie szykuje sie zmiana ciągnika. DF jest ze mną ponad 5 lat i dobrze mi służy lecz to mało na takie gospodarstwo. Mam ziemie o klasach III-IV . Są to cięzkie ziemie. Nowy ciągnik ma współpracować z 4-skibowym V&N, agregatem uprawowo-siewnym V&N 3m. Będzie również przydatny w transporcie ponieważ mam gospodarstwa oddalone o prawie 40km. Cały czas po głowie chodzi mi CASE puma 160, jest ekonomiczny i całkiem dobrze wychodzi cenowo. Czekam na propozycje oraz ceny poszczególnych ciągników. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja polecam Ci Valtrę T151e. Ciągnik ekonomiczny, z eco speed, ładnie wyglądający. Miałem przyjemność jeździć i jest bardzo wielki komfort. Z mojej strony Valtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Byle by to nie był pronar, czego byś nie kupił to i tak słuszny wybór :D Case ogarnięty sie wydaje, i chyyyba sporo tańszy od valtry jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szczepo14    9

Nie jest tańszy Case puma 160 kosztuje cennikowo 263 tys netto, a valtra T131 Hi-Tech koszttuje ok 250 netto (amortyzowana oś itp)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldus11    1

A Czy przypadkiem NH takiej samej mocy to nie to samo co Case, a z pewnością będzie sporo tańszy?

Chyba, że się mylę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DF24    28

@szczepo14- Owszem może tak być lecz dealer proponował mi dobrą ofertę na resorowanej osi itp.. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrin6231    13

valtra wydaje sie najciekawsza z ww opcj ewentualnie jak nie chodzi tylko o kase to może MF lub fend ale ty cena

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiupila    1

A DF nie chcesz? Mówisz że masz i nie narzekasz. Ja ci polecam TTV 610 jeśli chcesz skrzynię bezstopniową, a za tym duży komfort i koszt ponad 300 tyś netto. Jeśli mniej niż 300 tyś to M620, bez PL, z miękką osią, przedni TUZ i WOM około 260-270 tyś netto. Ale to już nie to co TTV.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid0605    22

Tez własnie chciałem pytac czy sie na tyle nie przywiązałeś do marki z weźmiesz kolejnego DF :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak jak mój sąsiad twierdzi: " Tylko fujary kupują deutz-fahry" Mi ten ciągniczek się podoba. Ale valtra piękna... :wub:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kony111    2

A może kolego coś ze stajni McCormick?Seria MTX, sprawdzona godna polecenia lub XTX. Chcesz ciągnik ok. 160 KM tak? Chcesz dużo elektroniki czy może bardziej mechaniczny ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DF24    28

Od razu mówię że fendt odpada. Nie na moją kieszeń:-P . Z df a jestem bardzo zadowolony lecz cenowo trochę drogo wychodzi a po za tym df nie ma dużej masy;/ . Mccormick hmmmm.. Co możecie mi o nich powiedzieć ? Słyszałem że to dobre ciągniki a po za tym mają oszczędne silniki. Jest ich trochę w okolicy. Ciekawi mnie model xtx ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczko0    22

Odkąd u mnie na podwórku pojawił się MF 6495 to w kwestii dużych ciągników mogę polecić coś ze stajni Agco albo Fendt albo MF. Valtra niby też ale to już okrojona wersja. A jeśli wrócą w 2013 to będę kupował ale już dla siebie MF 3625.

 

Wybór był duży MF, John Deere, Fendt, Valtra, NH, Case ale padło na MF i powiem, że jak narazie to wybór uważam za bardzo udany.

 

Zastanów się nad MF 6485, mi w zestawieniu wychodzi dużo lepiej niż Puma 160, a sama praca w MF to przyjemność.

Więcej przełożeń niż w Pumie, większy udźwig Tuz, większy moment obrotowy (jeśli mam aktualne foldery).

 

Nie wiem jak ze spalaniem bo tego nigdy nie sprawdzaliśmy zawsze lejemy do pełna i się tym nie przejmujemy.

 

Z czym pracuje ?

 

Agregat ścierniskowy Rolmako 3,9m - przy prędkości roboczej ok. 12 - 13 km/h jedzie i się śmieje

Agregat uprawowo - siewny Unia Ares TXL + Polonez 4m D XL - 12 km/h jedzie i się smieje

Pług obracany VIS L 5+1 z Unii - odbieramy we wtorek i podejrzewamy lekką jazdę przy 8km/h

 

Droższy ? Napewno

Lepszy ? Według mnie napewno

Co bym wybrał ? Tylko MF

Edytowano przez dyczko0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziedzio92    41

@dyczko0 napiszesz mi czy dal rade z plugiem MF ,ja podejzewam smieszna jazde 4km/h :lol: .

@DF24 Zastana wiales sie nad case CVX 160/150 . Ogolnie CVX jest zrobiony tak zeby byl tanszym odpowiednikiem fendta z tms .W case nic niema z fenta , ale pod wzgledem osiagow jest podobny . kolega uzytkuje cvx 150 jest bardzo zadowolony , w trasie bardzo dobrze sprawdza sie jak i w pracach polowych np. orka ,siew , gruberowanie . Ciagnik dostosowywuje obroty silnika tak zeby jak najoszczedniej jechac w czasie transportu , obroty zwieksza jak ma ciezko ,a jesli jedzie na tempomacie to z predkosci nie spadnie za to obrotami sam steruje aby ja utrzymac , to mi sie spodobalo w case B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DF24    28

Za 300 tysięcy netto wątpię żebym coś kupił.. A chociaż może:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiupila    1

Oj zdziwiłbyś się, bo tobie pomyliło się z brutto oczywiście(tak mniemam).

300 netto to już jest czym się zainteresować, może nie będzie to 1 liga typu Fendt czy JD, ale Case jakiś fajny napewno. Ja osobiście, gdybym miał jeszcze raz kupować 1 ciągnik, to oprócz TTV zainteresowałbym się mocno Steyrem, fajny design i bardzo duże parcie na bezstopniówki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Organista3303p
      Witam mam zamiar zmodyfikować moje 20 ha gospodarstwo moim celem jest zakup ciągnika.
      Traktor do tej chwili jaki miałem to był zetor 5211 i ciapek mojego taty. Ziemie mamy od 3 do 6 klasy. Traktor ma pełnić role ciągnika głównego. Moje środki na zakup ciągnika wynoszą 50 tyś. Z góry dziękuje na podane mi wszystkie odpowiedzi.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez r10tomek
      Witam:)
      Planuje kupić nowy ciągnik na około 50ha.
      Mam mały problem ponieważ nie wiem jaki ciągnik wybrać! Ciągnik ten będzie głównym ciągnikiem w gospodarstwie czyli będzie pracował z pługiem przyczepa do sianokiszonek uprawa ziemi oraz transport. Jaki byście radzili 4 czy 6 cylindrowy i z jaką skrzynią bezstopniową czy zwykłą? Proszę o wasze wypowiedzi pozdrawiam. W gospodarstwie są jeszcze inne 4 ciągniki ( Ursus 1224, Zetor 8111, Ursus C-360 i C330)
    • Przez piotrc330
      Dzień dobry jaki ciągnik wybrać na ten areał cena do 120tyś. Ciągnik ma być prosty, mało awaryjny , oszczedny wmiare komfortowy . Do lekich prac bedzie 330 . Bez przesadnej elektorniki , łatwy w serwisowaniu , moc 90-115km
    • Przez Maikel1987
      Witajcie może mi ktoś doradzi czy lepiej na taki areal , czy lepiej mf255 czy c360 3p ? Co jest lepszym wyborem ??
×