Skocz do zawartości

New Holland TD5050 siłowniki do tylnego podnośnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie a co sadzicie o moim pomyśle by zamonować 2 silowniki działania dwustronego ale osadzic je na dolnych ciągłach i na gorze tego całego elementu zaczepu. W momencie podnoszenia silowniki by sie chowały. Jedno wyjście podpieło by sie do odpowietrznika od skrzyni

Opublikowano (edytowane)

Witam, trochę odświeżę temat, a mianowicie nh td 5030 przodek załączany z guzika, ma ktoś wiedzę w które miejsce się wpiąć aby mieć   zasilanie pod siłowniki wspomagające??   pozdrawiam 

Edytowane przez yanki
Opublikowano

Koledzy czy nikt nie miał problemu z tym zestawem? NH TD90 bez elektryki. Kupiłem, zamontowałem tak jak w instrukcji rozwierciłem ten element do korego trzeba sie podlaczyc podpiołem siłownik i nie działa. wyglada tak jakby nie było tam cisnienia. Ktoś cos podpowie?

IMG_20210309_110524_4.jpg

IMG_20210309_090027_1.jpg

Opublikowano

Nikt nie odpowiedział wiec sam sobie odpowiem, moze komuś sie przyda. W wersji ciągnika bez elektryki przedniego napędu podłaczenie dodatkowego siłownika nleży wykonać do kostki ktorej zdjecie pokazałem. Do jej odkręcenia w moim przypadku musiałem zeszlifowac pod ukosem łeb jednej ze śrub imbusowaych, bo opierała o obudowe skrzyni. Po demontażu tej czesci nalezy pogłębic w niej zaslepiony kanał i wywiercic z boku drugi otwór, nagwintowac go (M10x1). Wkręcamy tam nypel i podłaczamy siłownik. Jeżeli chodzi o ciśnienie w układzie, to wartość ciśnienia zalezy od nacisku na ramiona podnośnika. Na pusto bez obciazenia w tym wyjsciu jest około 2,5 bara. Przy wiekszym obciazeniu cisnienie wzrasta do wartosci ponad 150 Bar, czyli takiego jak na wyjściu hydraulicznym.  

DSC08944.JPG

DSC08946.JPG

DSC08948.JPG

Opublikowano

Siłowniki  - CJF 50/28/250 U25 kupione przez allegro z firmy Agricola Wymiary: Zewnętrzna średnica tłoka (rury): 60mm Wewnętrzna średnica tłoka (rury): 50mm Średnica tłoczyska (pręta): 28mm Średnica otworów na sworznie: 25mm Skok (ruch roboczy) tłoczyska: 250mm Długość w stanie spoczynku mierzona w osiach otworów: 430mm Gwinty wewnętrzne pod przyłącza: M16x1.5

Opublikowano (edytowane)

Posiadam nh td5050 z załączanym przodem na przycisk i z rewersem też na przycisk i mam pytanie gdzie się wpiąć z dodatkowym siłownikiem wspomagającym podnoszenie. 

Edytowane przez Młody11
Opublikowano
Dnia 30.08.2022 o 09:01, piotrkow14 napisał:

Wszystko działa bez zarzutów. Udźwig spoko.

Powiedz mi proszę, gdzie podłączyłeś przewody zasilające? Do zaworu przeciążeniowego pod fotelem? Było wejście przygotowane czy musiałeś wiercić otwory? 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 9.01.2023 o 09:05, Jedtom01 napisał:

Powiedz mi proszę, gdzie podłączyłeś przewody zasilające? Do zaworu przeciążeniowego pod fotelem? Było wejście przygotowane czy musiałeś wiercić otwory? 

Trzeba niestety wiercić i gwintować tak jak na zdjęciu. 

Edytowane przez Młody11
Opublikowano

Korzystając z waszych porad sam ogarnąłem  siłowniki pomocnice ,  wyszło nie cały 1000 zł , zmieniłem tylko nypel  wkręcana  w blok na G1/4 cala xM16                              gdyż M10 x 1.5 może być  trochę mały, na zdjęciu widać różnice źrenicy.

IMG_20230517_184229633.jpg

IMG_20230517_184302752.jpg

IMG_20230519_175040110.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez fendzik8000
      Witam. Mam taki problem że w zimne dni ciągnik ciężko odpala z rana a po odpaleniu bardzo nierówno chodzi, trochę jakby się dusił, dopiero po kilkunastu sekundach wszystko się normuje i dalej już wszystko ok. Po podgrzaniu świecy i teraz jak jest ciepło odpala od strzała i wszystko chodzi prawidlowo

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v