Skocz do zawartości

New Holland TD5050 siłowniki do tylnego podnośnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Maches dzwoniłem do rolserwis i pytałem się to mówili że nikt się jeszcze nie pytał a koszt to jedno ramię około 2tys plus siłowniki to razem około 8tys. Także nie wprowadzaj w błąd.

Opublikowano

zdecydowałem się na zakup i montaż zestawu  http://www.pol-agra....kow-new-holland, po jego zamontowaniu agregat uprawowo siewny z Agromaszu o wadze 1760 kg (ważyłem sam ciągnik i cały zestaw) plus 400kg ładunku (jak na razie tylko na podeście załadowczym) ale podnosi bez problemu. gdzie wcześniej agregat ścierniskowy Mandam 2,6 był małym wyzwaniem :)

Opublikowano

zdecydowałem się na zakup i montaż zestawu  http://www.pol-agra....kow-new-holland, po jego zamontowaniu agregat uprawowo siewny z Agromaszu o wadze 1760 kg (ważyłem sam ciągnik i cały zestaw) plus 400kg ładunku (jak na razie tylko na podeście załadowczym) ale podnosi bez problemu. gdzie wcześniej agregat ścierniskowy Mandam 2,6 był małym wyzwaniem :)

 

Ile cię skasowali?

Opublikowano

za zestw wzmacniający do samodzielnego montażu zapłaciłem 1230zł brutto. a ryzyko zawsze jest nawet z lekkim zestawem jak na zawtotach podrzuci to może coś urwać. mam nadzieję że będzie dobrze :)

Opublikowano

roboty było 4 godz, w zestawie jest uchwyt dolny który przykręca się na 3 śruby (dołączone- dłuższe od oryginalnych o grubość uchwytu) i mocowanie które trzeba przyspawać do ramienia, wszystko jest opisane na zdjęciach dołączonych do zestawu.

Opublikowano

moj NH to "TD95D plus" z 2008roku kabiny nie podnosiłem, wystarczyło wyjąć siedzenie i odkręcić blachy na podłodze. trochę było kłopotu z wyjęciem krućca który jest przykręcony do zaworu a idzie od tylnego rozdzielacza hydraulicznego- musiałem zeszlifować trochę łebek śruby imbusowej aby wyjąć ten króciec w którym trzeba było wywiercić dziurkę i nagwintować aby podłączyć tam przewód zasilający siłownik. z tego co mówił mi sprzedawca w tych starszych modelach jest to najmniej skomplikowane i przez to najtańszy zestaw. na zdjęciach które dostałem razem z zestawem było wszystko ładnie przedstawione i ogólnie nie miałem problemów z montażem. ponoć jak masz rewers hydrauliczny, czy też blokady załączane przyciskiem to jest inaczej rozmieszczone wszystko i musi być inny zestaw ogólnie jak dzwoniłem do nich to zestawy kosztowały od 1000 do 1800netto, w zależności od roku i wyposażenia ciągnika.

Opublikowano

Zamieść zdjęcie jak to wygląda z tyłu jak to jest zamontowane. Tam jest tylko jeden siłownik? bo w nowym TD.5 są dwa siłowniki. W końcu ktoś pomyślał.

Opublikowano

Mnie to najbardziej przerarzają te ramiona górne jak w C 360, jeszcze teraz spawem przegrzac bo trzeba mocowanie na silowniki wspawac i zwiekszyc udźwig nie wiem, dawno miałem plan zrobic coś po swojemu ale dygam o te badziewne ramionka,

Opublikowano

Ramiona to chyba najmniejszy problem jak pęknie to zamówimy te najnowsze fabryczne z uchwytem. Gorzej ze zwolnicami, obudową skrzyni czy sprzęgła. Ale te najnowsze to chyba się różnią tylko silnikiem, poza tym ja mam z turem to może nie byłoby źle.

Opublikowano

Panowie mam pytanko, nie ma nikt z was przypadkiem porównania czy ten zestaw tzn siłownik wspomagający z Pol-Agry nie będzie pasował do serii ciągników TL-A lub T50xx? Cena dość przystępna i przydało by się takie usprawnienie mojej tl'ce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez fendzik8000
      Witam. Mam taki problem że w zimne dni ciągnik ciężko odpala z rana a po odpaleniu bardzo nierówno chodzi, trochę jakby się dusił, dopiero po kilkunastu sekundach wszystko się normuje i dalej już wszystko ok. Po podgrzaniu świecy i teraz jak jest ciepło odpala od strzała i wszystko chodzi prawidlowo

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v