Lucuti81

Dominator potrzebny silnik

Polecane posty

Lucuti81    0

Koledzy może orientujecie gdzie mógłbym dostać silnik do dominatora 88SL? W orginale ma Perkinsa 6.3544PR. Niestety zatarł mi się a żniwa w pełni :( Orientuję się, że powinien pasować (chociaż nie sprawdzałem, jestem 4 godziny po awarii) silnik

Mercedesa OM 352 A, lub OM 366 A i OM 366 LA oraz perkins 1006.60T. Jak macie jakieś rady to bym był wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

Jeżeli miałeś perkinsa 6 120 KM bez turbo to bedzie także pasował silnik Mercedesa OM 352, na allego jest ich kilka cena jakieś 4 tyś zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiju221    17

Ale na pewno nie będzie pasował silnik Mercedes OM 366LA. Bo to silnik od Megi 204. Wiem bo w tamtym roku wymienialiśmy.


Sprzedam Claas Variant 360 na części!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lucuti81    0

Dzięki za porady odnośnie dopasowania silnika. Po porannych oględzinach okazało się że na szczęście to pompa wtryskowa padła.

A wczorajsza ocena zatarcia silnika była spowodowana poranną awarią czujnika ciśnienia oleju (wkręciłem zegar i ciśnienie 5 na wolnych obrotach i ciepłym silniku). Jak zjeżdżałem do domu to zdechł na trasie i próba odpalenia nie dawała efektu (nie kręcił rozrusznikiem). Z racji że padł na zakręcie i śpieszyłem się by go ściągnąć (no i ciemno się robiło) nie zwróciłem uwagi że dźwignia joysticka jest w pozycji do jazdy (tak jak miałem gdy zgasł) a w tej pozycji nie poda prądu na rozrusznik i myślałem że tak motor trzyma (pamiętając o awarii czujnika oleju wcześniej). Ehh mogło być gorzej. Troszkę pośpieszyłem się z wczorajszym wpisem na forum. Silnik Perkins 150km z pompą rotacyjną "zacnej" firmy Lucas ( CAV ). Normalnie bym był wściekły ale podejrzewałem gorszą sytuację więc szczęście w nieszczęściu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Dobrze że teraz to wyszło a nie jak byś kupił silnik. Pompe do pompiarza i niech robi, chyba ze się nie da już to trzeba inną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maran1
      Mam classa mercatora 50 i regularnie co półtora sezonu pęka wał jezdny, ten 2.05 Φ 50. Czy ktoś może wie co może być przyczyną ?
    • Przez mariusz1511
      Witamy kupiłem Mercatora i widzę że jest wystrzępione pas jezdny od strony wewnętrznej jak mlocarnia
    • Przez BKK
      Dzień dobry.
      Pacjent - Claas Dominator 86, ponoć rocznik 81. Na tabliczce znamionowej napisane Typ: 087. Jeśli konieczne, mogę podać numer seryjny. Niesprawna elektryka. I to niesprawna tak całkiem fest. Przez wszystkie lata łatano ją na plaster i taśmę do papieru. Krócej napisać, co działa. No tragedia jest. Muszę wymienić na nową. W związku z czym, szukam jak najdokładniejszego schematu z opisem i wszelkich informacji na temat elektryki. Może być po angielsku, rosyjsku, ostatecznie po niemiecku (słabo mi idzie drutem kolczastym).
      Pozdrawiam.
       
    • Przez witch
      Witam, kombajn nie domłaca podczas koszenia  na pokos słomy, jak wleci do hederu tak wyleci z tyłu, wiecha ze słomą nie ruszona, przyciski na panelu od zwiększania zmniejszania  obrotów nie działają jedynie awaryjnie wajchą, obroty na młocarni zwiększają się tylko do 590 więcej nie pokazuje, wiatr 1200 nie da się regulować, klepisko podciągnięte na maxa i takie cuda się dzieją klepisko założone do zboża. podczas regulacji młocarni to znajomy z boku stał jak zmniejszałem to pas się luzował , zwiękaszając naciągał  Proszę o pomoc ,bo nawał robót a tu takie cuda. 
    • Przez sylwek23111
      Witam jestem posiadaczem Claasa Dominatora 98 już 3 lata, i jako że nie miałem wcześniej styczności z kombajnem zbożowym to proszę o pomoc. Na dzień dzisiejszy utrzymanie oraz naprawa tego kombajnnu u mnie wygląda tak, że naprawiam zużyte części podczas awarii, co podczas krótkiego sezonu żniwnego powoduje przestoje, i po ostatnich żniwach z przerażeniem oczekuje następych. Ma ktoś jakąś serwisówkę, albo informacje, które elementy/łożyska trzeba wymieniać i co ile godzin/lat? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj