Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem ze wspomaganiem w mioim. kupiłem niedawno wspomaganie na orbitrol 100 zapomtowałem bez wiekszych problemów. od czasu zamontowania wspomagania odczuwam takie dziwne szarpanie gdy jade drogą i żeby skręcić muszę szarpnąć kierownicą nie ma takiej płynnej jazdy tylko jedna wielka szarpanina kiedyś bym wyje... w płot mało brakowało morze ktoś wie co z tym fantem zrobić dodam ze wymieniłem popme na 16 i nic nie pomogło prosze o pomoc

Opublikowano

u mnie dzieje sie to samo tylko w pewnym monencie a dokładniej na krańcowych położeniach to trzeba się ostro zaprzeć i nie chce nawet wtedy kierownica puscić i takie chrupanie w kierownicy czuć. i jak koła są np. max skręcone w lewo i szarpne mocno w prawo to na maxa w prawo ida... i czy to też jest wina zapowietrzonego układu??

Opublikowano

Panowie mam taki problem że nie idzie uprowadzić mojego MTZ-ta po drodze nosi go jak nie wiem co. Wszystko niby jest ok ale gdy chcę jechać prosto to tak ciężko chodzi kierownica i zaraz jak się pociągnie w lewo lub w prawo to tak nagle koła skręcają. I wątpię żeby był układ zapowietrzony bo odkręcałem krućce3 od siłownika ze 3 razy i szedł sam olej. I jeszcze ma coś takiego że jak się ustawi kierownicę w środkowym położeniu to gdy dodam gazu to koła same skręcają. I nie wiem czy to wina orbitrola i czy mogę to jakoś naprawić. Orbitrol 100 nowy tak więc nie wiem czy ma jakąś regulację czy coś. Proszę o szybką pomoc bo ludzie przychodzą o prasowanie a ja stoję i klienci uciekają ;/

Opublikowano

Zrób próbę. Weź przód do góry tak żeby 2 koła były w powietrzu i wtedy sprawdź na wolnych obrotach i jak dodasz gazu. Może akurat coś gdzieś w nim przepuszcza i koła skręcają same. Nie znam budowy orbitola wiec tylko tka przypuszczam.

Opublikowano

z wyjątku braku odpowiedzi pisze kolejny temat.

Głównym problemem jest orbitrol, tej wiosny założyłem orbitrol do mtz 82 i ogólnie było coś od początku nie tak a mianowicie skręcanie gdy np. jade drogą i żeby skręcić musze szarpnąć kierownicą aby skręcił tak jakby się kierownica zacinała. mijanie się z samochodem graniczy z cudem aby go nie skasować. w polu się tego nie odczuwa i nie ma rużnicy czy małe obroty czy duze prosze o odp bo siewy za pasem!

Opublikowano

ja mam to samo też takie szarpanie ale tylko w położeniu kół prosto. Ja teraz zrobiłem taki mały myk a mianowicie podniosłem ciśnienie na orbitrolu śrubą pod tą przystawką co dochodzi do tej kolumny. Jest tam taki korek na imbus 6 lub 5 odkręciłem do i tam jest śruba też na taki sam jaki jest w korku imbus i wkręciłem do końca i jest lepiej ale i tak czuć to zacinanie ;/ I jest do niezbyt komfortowe

Opublikowano

koledzy ja swój problem rozwiązałem. okazało się ze niepotrzebnie włożyłem łozyska między orbitrolem a slimakiem na tym wałku 20 min roboty i się kręci jak samochodem 1600zł ale się opłaca jakbym wiedział to bym dawno założył polecam:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v