Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Daniel89

Claas Mercator 75 Pomocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Daniel89    2

hey

 

moje pytanie na temat Claasa Mercator 75.

 

Jak zdjąć Koła Pasowe od Młocarni, bo muszę założyć nowe tulejki plastikowe.

 

 

 

doszedłem do pierwszego klina a dalej to nie daje rady jego wybić albo wyciągnąć Sciągaczem.

 

jest on tak mocno wbity.

 

dziękuje za pomoc

 

DANIEL.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    5

Mocno są zabite trzeba koniecznie użyć wybijaków,czasem urwie nosek od klina wtedy wiertarka.Trzeba uważać na sprężynę,ja używałem pręta gwintowanego fi 16 mm na niego rurka i ścisnąć trochę sprężynę odkręcić nakrętki.Przy wybitych tulejkach plastikowych jest to robota konieczna bo rwie pasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CETOR    0

Witam mam dziś do zaoferowania POLSKIE instrukcje obsługi do kombajnów CLAAS:

-Mercator

-Mercator 50

-Mercator 60

-Mercator 70

-Mercator 75

-Mercator S

 

Instrukcje zawierają wiele fachowych porad oraz ciekawostek dotyczących obsługi-

Twojego kombajnu !!!

 

Instrukcja to niewielki koszt a na przykład:

-złe ustawienie sit może nas przy dzisiejszych cenach zboża o wiele więcej kosztować.

-nieodpowiednia obsługa,zastosowanie nie odpowiednich środków smarnych lub olejów może doprowadzić do poważnej usterki (duże koszta finansowe,strata cennego czasu podczas żniw)

 

Ustaw oraz obsługuj swój kombajn prawidłowo według instrukcji- a nie będziesz wiedział

co to znaczy nawet AWARIA KOMBAJNU !!!

 

Instrukcje podzielone są na działy:

 

-Wskazówki ogólne

-Przed uruchomieniem

-Regulacje podstawowe i omłot

-Tabele (tabele:sit ,omłotu,środków smarnych,przeglądów)

-Jak młócić każde rodzaj zboża (z jakimi ustawieniami)

-Silniki

-Dane Techniczne

 

Instrukcja są w języku POLSKIM wersjach książkowych mają po 150 stron, są w formacie A5, zawiera szczegółowe rysunki i ilustracje.

 

Posiadamy w ofercie również katalogi części do powyższych modeli kombajnów !!!

Katalogi mają po 300-400 stron i zawierają wiele fachowych ilustracji oraz numery katalogowe wszystkich części. Katalogi są bardzo przydatne podczas każdej naprawy !!!

 

pozdrawiam

 

KONTAKT

 

E-mail:INSTRUKCJEROLNICZE@INTERIA.PL

Tel.516370377

Edytowano przez CETOR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mateusz1995
      Mógłby ktoś wrzucić fotke gazu ręcznego w claasie consulu. ma ktoś może do sprzedania albo jakieś namiary na sieczkarnie do claasa consula.Jakie oleje lejecie do niego.
    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
    • Przez Krisman1985
      Witam, czy ktoś z obecnych forumowiczów jest w posiadaniu Instrukcji Napraw do 108 Sl. Najlepiej w pdf. Istnieje coś takiego jak katalog części do tego kombajnu?
    • Przez DEVBOL
      Witam, elektronikowi udało się postawić mojego bordinformatora w kombajnie CLAAS 108SL, jak kupiłem juz nie właczał się, teraz odpala się, reaguje na przyciski, reaguje na czujnik odpuszczania hederu, ale nie liczy chyba czasu, tzn. mialem wlaczonego chyba z kilka minut na niby opuszczonym hederze i caly czas sa wszystkie wartosci 0:00 i 0.00, kombajnu jeszzce nie odpalałem, sprawdzałem na właczonym zapłonie, jeśli by ktoś był bardziej w tym temacie lub w temacie elektroniki w tym kombajnie proszę o kontakt lub odp.
    • Przez jonybrawo8
      Witam czytalem na forach i probowalem znalezc odpowiedz ale żaden z tematow nie dotyczyl do konca mojego problemu. Mam silnik mercedesa ok 160km problem polega na tym ze na zimn dymin mocno na biało podobno jest to normalne w mercedesie ok ale jak sie rozgrzeje po 10 min bialy dym znika i pojawia sie niebieski dymek. Podczas jazdy po szosie pod gore dymienie sie nasila. W polu jeszcze nim nie pracowalem. Czy niebieski dym to wina ukladu zasilania: pompa, wtryski itp czy moze pierścionki. Nie wiem gdzie szukac
×