Polecane posty

bartex    2

Witam mam problem z tylnym WOM, nie chcę się rozłączyć. Gdy zapaliłem ciągnik wałek był wyłączony i nie kręcił się wałek, i włączyłem WOM to działał dobrze i chciałem go wyłączyć to nie chce się wyłączyć i cały czas się kręci wałek nawet na wyłączonym WOMie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

jesli masz dzwignie do właczania womu to sa tam takie dwa przyciski pod ta metalowa blachą mozliwe ze jesen z nich sie zawiesił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pisklaczun1    1

ja też mam problem z womem ale u mnie się nie włącza wcale;/ dopiero wtedy gdy ruszam tymi dźwigniami od predkości to wtedy potrafi się załączyć.

co to moze być??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

napisz na moje gg 8772450 to ci wytłumacze

 

jak spojrzysz na elektrozawory

to kolejno od góry są

-rązłączanie WOM (rozkręc go i skkrec ponownie zapewne sie zacina)

-załączanie WOM

-blokada mechanizmu

-załączanie 4x4

-żółw/zając

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    21

nie ma czegoś takiego jak elektrozawór od rozłączania WOM. Za jego włączanie i wyłączanie odpowiada ten drugi od góry. Po prostu jest napięcie z cewce zawór się wsuwa, olej płynie do siłownika WOM się włącza. Kiedy napięcie znika sprężyna wypycha zawór, dopływ oleju odcięty, WOM się wyłącza. To tak w wielkim skrócie. Pierwszy elektrozawór obsługuje hamulec WOM. Odpowiada on za to żeby WOM się bezwładnie nie obracał kiedy nie jest włączony.

Edytowano przez rafik256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

Pod kabiną za lewym kołem patrząc od tyłu.


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

no własnie mi oto chodzi

a czesto urzytkownicy zaciągają dzwignie nie na rozłączanie tylko na zostawiają na środku bo jest naklejka N

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    21

na jakie rozłączanie??? nie ma takiej pozycji. Nie trzeba wcale ustawiać dźwigni w pozycji hamulca żeby WOM się wyłączył. Wystarczy wyjąć dźwignie z pozycji włączanie i WOM powinien się zatrzymać. Można wcale nie używać hamulca i pozostawiać dźwignie na środku.

Edytowano przez rafik256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

Ja tak właśnie robię podczas pracy nigdy nie używam pozycji hamulca.


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a ja mam problem w mf3065 taki,ze z bardzo duzym opoznieniem wlacza sie WOM i tak samo trzeba czasami 1 minute czekac az sie rozlaczy,ten sam problem dotyczy polbiegow,polowe drogowe,przedni naped,blokada mechanizmu...bardzo dlugo trzeba czekac na reakcje kazdego elektrozaworu...dodam jeszcze ze na wiosne zalozylem nowy filtr wymienilem olej(orlen hydrauliczno przekladniowy nie pamietam symbolu ale jakies dziadostwo to nie bylo).czy ktos zna odpowiedz na moj problem??gdzie szukac przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sim0n    26

To i ja się zapytam jak naprawić WOM bo wałek w ogóle mi nie działa, tzn. jak przełożę dźwignie z pozycji hamulca na włączony to obróci wałek 2-3 razy i się zatrzymuje. Ma ktoś pomysł co nawaliło? Dodam ze niedawno wymieniałem pompę, jak go kupowałem w maju to wom działał do tej pory go nie używałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Puniek    0

Witam

Wskrocie uwazam ze nie dlugo go wogole nie załaczysz mielismy podobnie dzialal poptem pozno sie wylaczał i załaczał az wkoncu sie nie załaczył poprostu pada komp(dobrze ze jest rozbieralny wystarczy zrobic obejscie i dziala bez zarzutu WOM włacza sie i wyłącza nie zaleznie czy przy prasie czy rozrzutniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad_22    0

Witam mam problem z wałkiem wom. Nie wiem co się z nim dzieje. Podczas pracy z sieczkarnią do kukurydzy czasem działa normalnie, a czasem sam się rozłącza choć dźwignia nadal jest w pozycji włączonego womu i w momęcię kiedy wałek się rozłącza zapala się kontrolka od przedniego napędu. Poradźcie co to może się dziać, czy te dwie rzeczy mogą być połączone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z WOM w mf 3070 a mianowicie gdy popracuje on jakieś 5 -6 h np w kosiarce zaczyna migać kontrolka od cisnienia oleju kropelka z kołem zębatym i napęd jest rozłączony następnie gdy ostygnie może wracac do pracy na kolejne kilka h jest wymieniona pompa hydrauliki olej i filtry lecz problem został nadal może ktos doradzi co to może być za przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a kolego mógłbyś wytłumaczyć jak wyglada gdzie go szukać i za co odpowiada no i jak go sprawdzić znaczy sie że przeczyścić czy sparawdzić ciśnienie to moj numer gg 1621216 jak pan moze prosze napisac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hej mam problem z wom nie chce mi sie załączać jak włącze  kontrolka zaświeci i sie nie kreci wcale a po pewnym czasie miga kontrolka a czasami na monitorze pokarze wartość i zaraz jst zero proszę o poradę to jest mf 3080 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kravter
      witam chcialbym dowiedziec sie czy w mf 3630 jest filtr od wspomagania??i gdzie on sie znajduje poniewaz wolno chodzi mi wspomaganie i ehr (pompa wymieniona i dalej to samo)
    • Przez dereniek
      witam hej, po splanowaniu głowicy i wymiany uszczelki napierdziela mi olej z odmy a wczesniej tego. nie było wszystko złożone książkowo
    • Przez radek5013
      witam potrzebuje schemat układu hamulcowego do przyczep. A mianowicie z lewej strony pod kabiną( tam gdzie są elektrozawory) jest też taka tzw kostka którą jest odpowiedzialna za sterowanie układem hamulcowym od przyczep. potrzebuje ten rysunek ponieważ muszę uszczelnić tą kostkę.
    • Przez kamil800
      Witam
      Padla mi pompa hydrauliczna (na zimnym hydraulika slabo dziala a na cieplym nie dziala juz prawie w ogole) zalozylem nowa pompe, filtr i nowy olej. Teraz wszystko dziala lecz dosc wolno. Znaczy podnosnik dziala nawet jako tako ale kierownica w miejscu zeby skrecic to trzeba z 10s pokrecic aby skrecic do konca. Cisnienie pompa daje dobre bo gdy podnosnik dojdzie do konca i recznie mu jeszcze przytrzymam podnoszenie to silnik przygasa a przewody az puchnal i tak samo jak uzyje hydrauliki zewnetrznej. Lecz nie ma tego objawu przy skrecaniu kierownica. Nawet jak dojdzie do konca to nie dusi silnika. 
      Obstawiam ze jest jakis zawor ktory rozdziela olej na kierownice/podnosnik? Moze sie przycial i nie daje "pelnej mocy" na orbitrol? Gdzie cos takiego szukac? Lub ktos ma inny pomysl? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj