Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bartex    2

Witam mam problem z tylnym WOM, nie chcę się rozłączyć. Gdy zapaliłem ciągnik wałek był wyłączony i nie kręcił się wałek, i włączyłem WOM to działał dobrze i chciałem go wyłączyć to nie chce się wyłączyć i cały czas się kręci wałek nawet na wyłączonym WOMie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

jesli masz dzwignie do właczania womu to sa tam takie dwa przyciski pod ta metalowa blachą mozliwe ze jesen z nich sie zawiesił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pisklaczun1    1

ja też mam problem z womem ale u mnie się nie włącza wcale;/ dopiero wtedy gdy ruszam tymi dźwigniami od predkości to wtedy potrafi się załączyć.

co to moze być??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

napisz na moje gg 8772450 to ci wytłumacze

 

jak spojrzysz na elektrozawory

to kolejno od góry są

-rązłączanie WOM (rozkręc go i skkrec ponownie zapewne sie zacina)

-załączanie WOM

-blokada mechanizmu

-załączanie 4x4

-żółw/zając

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19

nie ma czegoś takiego jak elektrozawór od rozłączania WOM. Za jego włączanie i wyłączanie odpowiada ten drugi od góry. Po prostu jest napięcie z cewce zawór się wsuwa, olej płynie do siłownika WOM się włącza. Kiedy napięcie znika sprężyna wypycha zawór, dopływ oleju odcięty, WOM się wyłącza. To tak w wielkim skrócie. Pierwszy elektrozawór obsługuje hamulec WOM. Odpowiada on za to żeby WOM się bezwładnie nie obracał kiedy nie jest włączony.

Edytowano przez rafik256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    95

Pod kabiną za lewym kołem patrząc od tyłu.


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

no własnie mi oto chodzi

a czesto urzytkownicy zaciągają dzwignie nie na rozłączanie tylko na zostawiają na środku bo jest naklejka N

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19

na jakie rozłączanie??? nie ma takiej pozycji. Nie trzeba wcale ustawiać dźwigni w pozycji hamulca żeby WOM się wyłączył. Wystarczy wyjąć dźwignie z pozycji włączanie i WOM powinien się zatrzymać. Można wcale nie używać hamulca i pozostawiać dźwignie na środku.

Edytowano przez rafik256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    95

Ja tak właśnie robię podczas pracy nigdy nie używam pozycji hamulca.


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a ja mam problem w mf3065 taki,ze z bardzo duzym opoznieniem wlacza sie WOM i tak samo trzeba czasami 1 minute czekac az sie rozlaczy,ten sam problem dotyczy polbiegow,polowe drogowe,przedni naped,blokada mechanizmu...bardzo dlugo trzeba czekac na reakcje kazdego elektrozaworu...dodam jeszcze ze na wiosne zalozylem nowy filtr wymienilem olej(orlen hydrauliczno przekladniowy nie pamietam symbolu ale jakies dziadostwo to nie bylo).czy ktos zna odpowiedz na moj problem??gdzie szukac przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sim0n    26

To i ja się zapytam jak naprawić WOM bo wałek w ogóle mi nie działa, tzn. jak przełożę dźwignie z pozycji hamulca na włączony to obróci wałek 2-3 razy i się zatrzymuje. Ma ktoś pomysł co nawaliło? Dodam ze niedawno wymieniałem pompę, jak go kupowałem w maju to wom działał do tej pory go nie używałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Puniek    0

Witam

Wskrocie uwazam ze nie dlugo go wogole nie załaczysz mielismy podobnie dzialal poptem pozno sie wylaczał i załaczał az wkoncu sie nie załaczył poprostu pada komp(dobrze ze jest rozbieralny wystarczy zrobic obejscie i dziala bez zarzutu WOM włacza sie i wyłącza nie zaleznie czy przy prasie czy rozrzutniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad_22    0

Witam mam problem z wałkiem wom. Nie wiem co się z nim dzieje. Podczas pracy z sieczkarnią do kukurydzy czasem działa normalnie, a czasem sam się rozłącza choć dźwignia nadal jest w pozycji włączonego womu i w momęcię kiedy wałek się rozłącza zapala się kontrolka od przedniego napędu. Poradźcie co to może się dziać, czy te dwie rzeczy mogą być połączone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z WOM w mf 3070 a mianowicie gdy popracuje on jakieś 5 -6 h np w kosiarce zaczyna migać kontrolka od cisnienia oleju kropelka z kołem zębatym i napęd jest rozłączony następnie gdy ostygnie może wracac do pracy na kolejne kilka h jest wymieniona pompa hydrauliki olej i filtry lecz problem został nadal może ktos doradzi co to może być za przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a kolego mógłbyś wytłumaczyć jak wyglada gdzie go szukać i za co odpowiada no i jak go sprawdzić znaczy sie że przeczyścić czy sparawdzić ciśnienie to moj numer gg 1621216 jak pan moze prosze napisac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hej mam problem z wom nie chce mi sie załączać jak włącze  kontrolka zaświeci i sie nie kreci wcale a po pewnym czasie miga kontrolka a czasami na monitorze pokarze wartość i zaraz jst zero proszę o poradę to jest mf 3080 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk212
      Witam może ktoś wie jakiej grubości jest docisk hamulcowy?

    • Przez gatrem
      Witam.
      Mam problem w MF 6160 ponieważ świeci się czujnik niskiego ciśnienia hydraulicznego. 
      Filtry od hydrauliki zostały założone nowe, cała hydraulika działa poprawnie tylko przez ten czujnik zostały wyłączone półbiegi, cały czas świeci się D. 
      Wszystkie wtyczki zostały oczyszczone. Wczoraj wieczorem odpaliłem ciągnik to kontrolka zgasła i było wszystko dobrze, po nocy znowu ten sam cyrk:(

      Czujnik jest taki jak na zdjęciu (chyba że się mylę). Czy do niego ma dochodzić + czy - ? Bo do tej wsuwki dochodzą dwa kable i są ze sobą połączone.  Można go jakoś obejść/zmostkować aby sprawdzić czy wina leży w czujniku czy gdzieś indziej w elektryce? 
      Skoro wszystko inne związane z hydrauliką działa to chyba nie wina pompy? 

    • Przez Danielkoltun
      Witam , postanowiłem założyć nowy temat ponieważ potrzebuję precyzyjnej i szybkiej odpowiedzi chociaż wiem że nie będzie łatwo mianowicie wszystko ładnie było pięknie Siałem zestawem uprawowo siewnym gdy nagle coś zaiskrzyło pod maską tak jakby rozrusznik i nic nie mam z prądu świateł , dynashift , ehr , do domu wróciłem na wolnych. Wiecie co mogło się stać dokładnie i od czego zaczynać?
    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez ares5
      poszukuje instrukcji obsługi oraz katalog części do MF2640
×