Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ozz

renault 110.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ozz    0

Tak jak wyżej,czy przyczyną może być uszkodzona pompka zasilająca(widoczny niewielki wyciek) dodam że silnik nie bierze oleju, nie kopci, nie daje odmy wtryski i pompa wtryskowa ok filtr paliwa zmieniony, przewody paliwowe sprawdzone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

no to zależy pod jakim obciążeniem słąbnie i w jakich warunkach bo wiadomo że nie poociągnie 15t pod dużą góre bez zmiany biegu na niższy. A sprawdzałeś filtr powietrzny, ja też miałem słabą renie i kopciła na niebiesko a teraz po wymianie filtru spalanie sie zmniejszylo i dużo mocniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    484

moze to byc wina pompki

na malych obrotach paliwo splywa samoczynnie ale na wiekszych samo z siebie nie pociagnie odpowiedniej dawki

odkrec pompke i sprawdz ja pompujac reka z jakiegos zbiornika, czy podaje paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wisniak222    1

TO łatwiej jest odkręcić przewód od pompki co idzie na filtry i juz bedzie widać czy działa. Bo w pompce jeszcze masz takie sitko sprawdzałeś czy jest czyste?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×