Skocz do zawartości

Polecane posty

gregJCB    0

Koledzy mam problem. Zrobiłem wysprzęglik jak pisałem kiedyś i narazie gra, jako że silnik był na zewnątrz obadalismy sprzegło itp ,narazie si.Ok ale do tematu.Pewnego dnia pracy jcb zjezdając ze wzniesienia traktor puścił hmurkę jasnego koloru dymu.Pracował dalej, pózniej miewał już problemy z zapalaniem na zimnego.oki zbadalismy wtryski 4dobre 2poszły na nowe, nie powiem była poprawa ale nadal dymił na ujmowaniu gazu, oraz na zimnym na wolnych obrotach.Na dniach jak grzebaliśmy szpręgło, zajrzeliśmy do zaworów bo pod maską zbytniawo ciężkie dojsćie.okazało się ze ssące miały 0luzu a wydech na 40. po ustawieniu okazuje sie ze pali lżej oraz dumi mniej, tylko podymia jak zimny(na jasny kolor) oraz na ciepłym jak ujmę gazu raz po raz poddymi.Licze na jaką kolwiek pomoc. pozdrawiam :rolleyes:

Edytowano przez gregJCB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

własnie nie mierzyłem komprechy bo nie miałem odpowiedniego zegara ani zaden majster w pobliżu. Chodził dotąd jak żyleta silnik perkins 114kw 2000r 5tys godz. ładnie gadał itp olej zmieniany na czas(shell)szczerze to wątpie ze to w kompresji przyczyna. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawidg2    30

Tak w książce piszą odnośnie koloru spalin jak mają kolor stalowo-błękitny. Stan oleju dobry? bo jak duży to też tak może robić (tak napisali) Białe są od pary wodnej. Filtry (paliwo, powietrze) też powymieniane jak przypuszczam. Dość mało tych ciągników więc problem. ALe silnik znany więc ktoś pomoże. Bo ja pisze co wiem posiłkując się literaturą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

dzieki i rozumiem.Filtry są wymienione wiec jestem tym bardziej ciemny :huh:

no fakt perkins jest dość popularny wiec może akurat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale na zimno pali dobrze ? a rozgrzany jak ? trzeba go trochę pokręcić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

koses własnie odwrotnie. zimny dymi na jasno a ciepły zadymi czasami jak ujme odrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

bo u mnie jest tak jak pisałem i to są obiawy tracenia szczelności głowicy w pompie wtryskowej i nieraz strzeli takim czarnym dymkiem tak bez przyczyny i bez obciążenia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kaczor94
      Witam.
      Kupiłem niedawno 155.54 na skrzyni z rewersem elektro-hydraulicznym oraz z biegami pod obciążeniem. Ilość oleju w skrzyni mam prawie na minimum, ale okazuje się że przepuszcza mi siłownik i będę zapewne musiał dolać oleju prędzej niż przy uszczelnianiu siłownika. Nie mam specjalnie czasu aby teraz wziąć ciągnik na warsztat, a dodatkowo planowałem dopiero zimą się za niego zabrać i gruntownie przejrzeć. Nie wiem jaki powinien być olej, abym mógł chociaż na tą chwilę dolać?? Przepraszam jeśli powielam pytanie, ale jak wspomniałem mam bardzo napięty "grafik".
      Pozdrawiam
      Darek
    • Przez Pawliq
      Witam
      Dzisiaj pojechalem swoim M100 w pole z pługiem i jezdzilem z godzine i nagle ciagnik stracil moc i  delikatnie dymic na bialo. Zgasilem go i nieszlo go zapalic tak jak by sie zapowietrzyl. Sasiad mnie scholowal z pola i jak bylem pod domem zapalil mi bez problemow. Zaczelem nim gazowac i bo dwoch minutach znowu spadek mocy. I tak po kazdym odpaleniu. Dwa tygodnie temu wymienilem wszystkie filtry. Sprawdzilem rowniez pompke wspomagajaca ale podaje ona paliwo a zreszta w zeszlym roku wymienilem ja na nowa.
      Mam nadzieje ze ktos mi pomoze z tym problemem.
    • Przez sylwek1100
      Witam koledzy. posiadam od nie dawna fiata 70-90dt i potrzebne mi kilka wiadomości na jego temat.
      po pierwsze szukam instrukcji obsługi i katalogu części
      po drugie na jakiej zasadzie działa w tym ciągniku sprzęgło wałka bo ja mam z nim problem bo nie działa wogóle
      po trzecie to słabo działa mi w nim wspomaganie
      Koledzy pomóżcie bo mało informacji w necie moge znaleźć na temat tego ciągnika
    • Przez MiRol
      Piszcie wszystko co wiecie o tych ciągnikach
    • Przez Kord
      Witajcie, mam dwa pytania :
      - gdzie znajduje się zbiornik płynu hydraulicznego w traktorze David Brown 1290?
      - oraz gdzie dolewamy olej do skrzyni w tym modelu?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.