Skocz do zawartości

Polecane posty

gregJCB    0

Koledzy mam problem. Zrobiłem wysprzęglik jak pisałem kiedyś i narazie gra, jako że silnik był na zewnątrz obadalismy sprzegło itp ,narazie si.Ok ale do tematu.Pewnego dnia pracy jcb zjezdając ze wzniesienia traktor puścił hmurkę jasnego koloru dymu.Pracował dalej, pózniej miewał już problemy z zapalaniem na zimnego.oki zbadalismy wtryski 4dobre 2poszły na nowe, nie powiem była poprawa ale nadal dymił na ujmowaniu gazu, oraz na zimnym na wolnych obrotach.Na dniach jak grzebaliśmy szpręgło, zajrzeliśmy do zaworów bo pod maską zbytniawo ciężkie dojsćie.okazało się ze ssące miały 0luzu a wydech na 40. po ustawieniu okazuje sie ze pali lżej oraz dumi mniej, tylko podymia jak zimny(na jasny kolor) oraz na ciepłym jak ujmę gazu raz po raz poddymi.Licze na jaką kolwiek pomoc. pozdrawiam :rolleyes:

Edytowano przez gregJCB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

własnie nie mierzyłem komprechy bo nie miałem odpowiedniego zegara ani zaden majster w pobliżu. Chodził dotąd jak żyleta silnik perkins 114kw 2000r 5tys godz. ładnie gadał itp olej zmieniany na czas(shell)szczerze to wątpie ze to w kompresji przyczyna. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawidg2    30

Tak w książce piszą odnośnie koloru spalin jak mają kolor stalowo-błękitny. Stan oleju dobry? bo jak duży to też tak może robić (tak napisali) Białe są od pary wodnej. Filtry (paliwo, powietrze) też powymieniane jak przypuszczam. Dość mało tych ciągników więc problem. ALe silnik znany więc ktoś pomoże. Bo ja pisze co wiem posiłkując się literaturą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

dzieki i rozumiem.Filtry są wymienione wiec jestem tym bardziej ciemny :huh:

no fakt perkins jest dość popularny wiec może akurat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale na zimno pali dobrze ? a rozgrzany jak ? trzeba go trochę pokręcić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

koses własnie odwrotnie. zimny dymi na jasno a ciepły zadymi czasami jak ujme odrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

bo u mnie jest tak jak pisałem i to są obiawy tracenia szczelności głowicy w pompie wtryskowej i nieraz strzeli takim czarnym dymkiem tak bez przyczyny i bez obciążenia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jabu
      Witam, chciałem się dowiedzieć jak podłączyć 2 pompy hydrauliczne o wydajności 40 l każda pod rozdzielacz o przepływie 80 l.
      Czy wystarczy sam trójnik czy potrzeba jakieś zawory?
    • Przez Webson_
      Witam. Posiada ktoś na gospodarstwie ciągnik serii MB-trac? Chodzi mi tu o przedni tuz do niego, jak wykonać?
    • Przez ferdek3085
      witam, podczas orki podnosnik przestal podnosic. Na panelu podczas pracy zaczely migac kontrolki gora-dol podczas podnoszenia pluga i pali sie kontrolka stop. Z panelu w kabinie nie opuszcza ani nie podnosi, na blotnikach rowniez. Dzialaja jedynie te mechaniczne przyciski znajdujace sie kolo silownika z prawej strony, wciskajac je bez problemu podnosi i opuszcza.. co sie dzieje ?
    • Przez kaczor937
      Witam
       
      Tak jak w temacie mam problem z podnośnikiem EHR w moim Fiacie F140, , mianowicie wyświetla błąd 20, powoli podnosi ramiona bo aż 8 sekund i po ustawieniu potencjonometru na 99 mimo podniesionych ramion dalej ładuje ciśnienie, Jak ktoś wie jak skaliborwać podnośnik prosze o POMOC !!
    • Przez Wojtek
      chciał bym sie dowiedziec troche na temat t150k a dokładniej jak sobie radzi na ciezkich i górzystych polach, czy silnik łatwo traci obroty i sie szybko dusi pod górki i czy jest awaryjny
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.