Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po PRAWEJ stronie na szybie masz rozpiskę kiedy bedzie 1000 obrotów wałka. Wydaje mi się ze musisz włączyć wałek zależny od biegów i korzystać z tej tabelki. Prędkość wałka będzie zależeć od biegu na jakim jedziesz i liczby obrowów silnika.

 

Wydaje mi się że o to chodzi z obrotami 1000 obr/min

 

Wiem ze w c-360 /3p jest możliwość zwiększenia obrotów wałka (o wieleeee szybciej się kręci) przerzucając dzwignie na wałek zależny od biegów a następnie wrzucenie biegu. Do pompowania beczkowozu jest to bardzo przydatne. Rozpiąć reduktor i obroty zależne od biegu a następnie 5 bieg

Opublikowano

Zmiana prędkości wom zajmuje ok1minuty wystarczy wyjąć wałek 540 obr.i włożyć wałek 1000obr.dodawany przy zakupie nowego ciągnika i ma końcówkę z drobnym frezem zdejmujemy pierścień segera i pociągnięciem wałek wjmujemy

Opublikowano

przy tym mf jest tylko i wyłącznie jedna prędkość! :)

ale czy przy tak wysokich obrotach silnika :blink: - wałek i tak szybko się kręci nawet na 1000 obrotów na silniku!? :unsure:

Opublikowano

Spisałem z instrukcji mf 255 czyli to samo co 3512 , a wiec 540 obr na vom osiaga jak silnik ma 1788obr , a 680obr vom osiaga jezeli silnik ma 2250obr czyli max , mozesz zmienic tylko obroty na zalezne i nie zalezne od preskości jazdy / silnika

Opublikowano

zmniena sie prendkośc womu z prawej strony jak sie siedzisz jest taki przesuw pod siedzeniem ......i tam zmienjasz

a właczasz z lewej jak siedzisz na siedzenu

 

ale tylko na tym to mozesz tzw "zów" i "zajc" ;;pozdro

Opublikowano (edytowane)

Chodzi Ci o oring czy simering?

W każdym przypadku musisz spuścić olej z tylnego mostu [albo przechylić ciągnik na tyle, aby olej się nie wylewał].

Następnie wyciągasz wałek WOM poprzez wyciągniecie zabezpieczenia [zwykłymi szczypcami to zrobisz]

Potem musisz odkręcić osłonę WOM'u, wyciągnąć sworzeń który łączy widełki [gdzie przyczepiasz łącznik górny] i blachę spinającą łańcuchy ograniczające, potem odkręcasz śruby które tam są i wyciągasz tą blachę, potem będzie taka cieńsza blacha zabezpieczająca obudowę simeringa, wyciągasz tą obudowę i wybijasz z niej simering, możesz odrazu wymienić jej oring [na zewnątrz], w simeringu jest chyba tulejka jeśli dobrze pamiętam i w niej jest wewnętrzny oring, który jest w przekroju chyba kwadratowy i nie pasują ogólnie dostępne oringi, a te oryginalne są ciężko dostępne.

 

Składanie w odwrotnej kolejności, prosta sprawa, na pewno się połapiesz.

Edytowane przez kris14
Opublikowano

Witam :) Mam takie małe pytanie: czy na wale odbioru mocy w U-3512 występuje z tyłu łożysko kulkowe czy też igiełkowe? Czy jest mi w stanie ktoś udzielić rzetelnej odpowiedzi?

Opublikowano (edytowane)

Łożysko kulkowe o nr. katalogowym 834 218 M1, być może zwykłe też pasuje, ale w katalogu nie podają znormalizowanych numerów ani rozmiarów <_<

 

Dorzucam skan z katalogu części, element oznaczony nr. 7.

 

img013crop.th.jpg

Edytowane przez kris14

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez _Marcin_
      Witajcie,
      Poszukuję oryginalnej, tylnej półosi długiej do URSUSA 2812. Numery katalogowe to 897 038 M91. Lewa i prawa strona są takie same.
      Może ktoś przerabiał na sadowniczy i mu została taka półoś?
      Pozdrawiam
    • Przez Pająk3050
      Witam poszukuje tylnego korpusu mostu (obudowy) do ursus 3512/5314 może ma ktoś na zbyciu lub posiada kontakt na taki temat ? Najlepiej na terenie województwa Małopolskiego 
    • Przez kris14
      Zauważyłem, że w moim 4514 z wałka WOM'u zaczął wydostawać się olej z tylniego mostu.
      Co może być tego przyczyną, czy wystarczy że założę nowe uszczelniacze?
    • Przez warlok20
      Witam!
      Poruszam temat cieknącego oleju z WOM. Dziś zacząłem rozbierać wszystkie osłony i mocowania wieszaków etc. Problem napotkałem już na starcie kiedy to nie mogłem wybić wałka[1]. Chciałem to obejść i zdjąć jedną ze stron mocowania górnego zaczepu ale jedna ze śrub jest w takim miejscu że musiałbym najpierw odczepić mocowanie dolnego zaczepu... Dopiero przy rozkręcaniu mocowania łańcuchów wieszaków[2] zauważyłem, że śruby[3] mają dwustronny gwint i wykręcałem je całe aby uchylić całe mocowanie. Problem w tym, że jedna ze śrub[3.1] nie chciała się wykręcić z bloku mostu. Teraz pytanie czy ona może jest tam na stałe czy po prostu zapiekła się i trzeba użyć większej siły i pójdzie?

      Druga sprawa to zauważyłem, że za tym mocowaniem jest kwadratowa podkładka, a za nią wałek wom z dwoma ścięciami po bokach na klucz? Żeby dostać się do uszczelniacza mam wykręcić tą "śrubę ze ścięciami"?


       


       
       
       


       
       
       


       
      Znalezione w internecie przykładowe zdjęcie tych "ścięć".




    • Przez Bonex157
      Poszukuję obudowy pochwy lewa albo prawa, ta ktora jest z blokada
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v