Skocz do zawartości
Pavel

Zetor 11441 Forterra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pavel    10

Ciekawią mie dane uzytkowe tego ciagnika... ile pali w rzeczywistosci, bo z testów DLG wynika ze srednio ok 21 litrów ;o no i jak sprawuje sie w praktyce tzn. orka i inne ciezsze prace polowe (jak sprawuje się jego skrzynia biegów), bo obserwójac takiego ciagnika w orce widzialem ze bardzo żmudnie poruszał sie podczas orki z 4 skibowym plugiem obrotowym i niewiem czy jest to wina złej przekladni czy poprostu małej masy... posiadaczy tego ciagnika lub innego z serii fortera prosze o wypowiedzi;) no ale moga byc tez ogólniki jesli ktoś cos słyszał albo widział no i jesli ktos posiada starszy model forterry ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    2

ja mam zetora 10641 i moge ci powiedziec ze u mnie prz pracach z ladowaczem czolowym spala ok 10 na mth a w orce z 4 skibowym zagonowym plugiem uni grudziadz tur 3+1 120 s 15 na mth sprawdzalem to wielokrotnie a ziemie tez mam niekepskie bo 2 i 3 klasa oczywiscie mam i slabsze niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    8
ja mam zetora 10641 i moge ci powiedziec ze u mnie prz pracach z ladowaczem czolowym spala ok 10 na mth a w orce z 4 skibowym zagonowym plugiem uni grudziadz tur 3+1 120 s  15 na mth sprawdzalem to wielokrotnie a ziemie tez mam niekepskie bo 2 i 3 klasa oczywiscie mam i slabsze niestety

wojtek jakimi biegami orzesz i uprawiasz ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pavel    10

Wojtek a jak z pompami? słyszłam ze pompy w zetorach forterra sa awaryjne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    2

a pompy to nie wiem ja nie slyszalem zeby byly awaryjne i nie moge powiedziec by byly bo u mnie na razie chodzi bez zarzutu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

ile masz juz w nim mth? niemasz problemy z dociazeniem (nie slizga sie) przy orce? odezwij sie na moje gg pod aviatorem (obraskiem0 z boku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

Mojemu znajomemu w 11441 na gwarancji zacieła się pompa paliwowa ;/


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    8

mój sie nie slizga mam max obciązników i ciagnie tura vario 4 na max ustawieniu no po d górke troche jest ciezko ale idzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

a jak z tymi pompami-ja słysząłem ze pokolei siadaja bo sa włoskie : od wspomagania, wtryskowa, wodna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

jednak 15 na mth to dużo..ciekawe jak sie ma 1 mth do 1h??


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hiltonik    0

Witam

Ile pali ta Forterra to nie wiem sam nie jeździłem.

Rozmawiałem z wujkiem ma 11441.

W KOS-ie 2,6m troche głeboko robi spalił cały bak na 11ha.

A bak bagatela 180l.

Widziałem z jaką prędkością jeździ ok.8-9km/h.

Pożyczyłem sobie ten agregat ta sama głębokość ta sama ziemia

no i mój Fendt 11km/h szedł.Palił około 10l/ha.Moim zdaniem

za głęboko ustawiony ale nie robiłem nim za wiele więc nie przestawiałem.

Ale powtarzam to jest to co słyszałem z ust użytkownika Forterrry 11441.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomMak    1

mam Forterrke 11441 kupiłem ją miesiąc temu jeszcze nie miałem przyjemności spróbować jej w ciężkiej pracy polowej ale z tego co się oriętuje spala 13l/mth. Mam pytanie... z wyposażenia dodatkowego wziąłem fotel grammera wygodny jest ale to nie jest model maximo - miał być taki bajeczny a mam w nim zaledwie regulacje oparcia, przesuwanie przód - tył i regulacje względem masy ciała. W instrukcji obsługi jest opisany inny model spotkał się ktoś z was z takim przypadkiem???

a jeśli chodzi o jazde tym traktorem to skrzynia biegów z początku chodziła ciężko ale po przeptacowaniu kolkudziesięciu mth jest lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomMak    1

a jkie Ty masz ziemie że do tego ciągnika założyłeś 5??

sądzę że do 11441 4 skiby są wystarczająco ale Ty robisz słabszym w 5?? wykończysz traktor!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hiltonik    0

Witam

Ja osobiście mam Fendta 309 CI ale mam wujka który ma Forterre 11441 roczną.

Ostatnio chodzi i chwali się że w serwisie podwyższą mu moc do 122KM za 1000zł.Może ktoś słyszał o takim "tuningu" wiem że ostatnio wyszła nowa Forterra która na 4 cylindrach ma 122km ale czy to ten sam silnik. Ja przypuszczam że podwyższą mu dawkę paliwa ale tylko przypuszczam.

Czekam na odpowiedź od użytkowników.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomMak    1

ja swoją kupowałe dokładnie półtora miesiąca temu i nic mi nie mówiono o tym modelu z większym silnikiem oprócz 6c

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin    2

Podnieść moc silnika o mniej niż 10% to nie jest wielka sztuka, choć odbywa się to zawsze kosztem czagoś....

Byłem o krok od nabycia forterry 9641 i znajomy z serwisu też mi proponował że po upływie gwarancji zmieni mi pewne cześci w pompie paliwowej. Podobno po tej modyfikacji cięgnik nie będzie spełniał juz norm czystości spalin ale będzie odczuwalnie mocniejszy. Podejrzewam że taką modyfikacjię miał na myśli ten ktoś.... Chociaż cena tej modyfikacji wskazywała by na inny zabieg i ja byłbym tu ostrożny, gdzyż inne ingerncje kosztują znacznie drożej.... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

między 90 a122km to prócz dawki paliwa jest jeszcze inna turbina ale konstrukcyjnie to silnik jest ten sam 122konny zetor ma wsymbolu 4c widziałem go na targach ale w Polsce jeszcze niejest sprzwdawany aróżnice w tych silnikach to widać w pracy słąbszy praktycznie nie dymi amocniejszy to już chmurki puszcza ;) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

Co do spalania Forterry 11441 to powiem tak dopuki się go nie przeciąrza i nie przekracza tak około 1900 obrotów to nie jest źle 10-13litrów na godzine zegarowom ale jak chce się naprawde ciężką robote robić na max to ja na kupionym dopiero polu nie uprawianym od lat po 11 godzinach ciężkiej orki 180litrów i po baku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tommy    1

Też chciał bym się dowiedzieć co zrobili ze wyciągneli 122k :rolleyes: m z 4 cylindrów. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PrzemoO
      Czy próbował ktoś z Was reanimować ten zawór ? Uchodzi mi przez niego powietrze .

    • Przez Sawa
      Witam, mam zamiar zakupić proxime 100, teraz przede mną dobór wyposażenia, myślalem o klimatyzacji i pełnych obciążnikach na przód. Zasadniczo, co myślicie o dodatkowym oświetleniu? czy warto je dobrać? czy warto kupić obciążniki na tylne koła? co one dają? jaki fotel kupić? kto z Was formumowiczów ma proxime z fotelem mechanicznym i jak on się sprawdza? czy warto dopłacić tysiąc złotych do lepszego? Jak nazywają się typy foteli w proximie? jest opcja na traktor bez regulacji kierownicy? czy warto taki kupić, czy jednak dużo dla komfortu daje kierownica regulowana?
       
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Zapowiada się, że rok 2012 to początek dużych zmian w ofercie ciągników Zetor. W połowie roku mapojawić się nowy model ciągników Forterra z oznaczeniem HSX. Ciągnik będzie wyróżniał się przede wszystkim nową przekładnią z elektrohydraulicznym rewersem. Przekładnia 30/30 będzie miała 5 biegów, dwustopniowy wzmacniacz momentu oraz 2 zakresy. Poza tym dostępna będzie preselekcja wzacniacza momentu, co oznacza, że ciągnik będzie automatycznie zmianiał przełożenia w zależności od obciążenia. Sterowany elektrohydraulicznie WOM będzie można obsługiwać z zewnątrz ciągnika. Poza tym w Forterrach HSX zwiększony zostanie o 100 mm rozstaw osi w porównaniu z dotychczas oferowanymi ciągnikami tej serii. Nowa seria ciągników składać się będzie z 5 modeli o mocy od 90 do 137 KM.
      W 2013 roku Forterra HSX ma być dostępna z czterema prędkościami WOM, amortyzowaną kabiną i zachodzącą na dach szybą przednią, co zwiększy komfort pracy z ładowaczem czołowym. Kolejną nowością, jaką Zetor przygotowuje na rok 2013 jest Forterra HSX HD. W ciągnikach tych rozstaw osi zostanie zwiększony o kolejne 100 mm. Poza tym w ciągniku montowana będzie wydajniejsza hydraulika 80l/min. Forterra HSX HD oferowana będzie z nową, amortyzowaną przednią osią i wielofunkcyjną dźwignią w kabinie, którą zmianiać będzie można m.in. przełożenia. Poza tym konstrukcja najlepiej wyposażonej Forterry będzie przygotowana do zamontowania większego, sześciocylindrowego silnika. Producent nie zdradza więcej szczegółów.
      Wszystkie modele ciągników Zetor Forterra od 2012 r. wyposażone będą w dwa siłowniki wspomagające podnośnik. Zwiększy to udźwig do 6000 kg. Poza tym w podnośniku Bosch z EHR oferowana będzie standardowo funkcja HitchTronic. Po wybraniu tego trybu pracy podnośnik będzie zbierał informację o TUZ i automatycznie regulował parametrami pracy tak, aby głębokość pracy narzędzia nie uległa zmianie [...]
       
       
      Tekst zaczerpnięty z wydania 02.2012 magazynu TopAgrarPolska (str. 180).
       
       
      Hmm.. I co wy na to koledzy?? :rolleyes:
    • Przez darus74
      Witam. Zamierzam kupić Zetora serii x540 . Interesuje mnie jak użytkować wzmacniacz momentu (półbiegi) dwuzakresowy i trzyzakresowy. Konkretnie chodzi oto czy przełączanie między zakresami musi odbywać się przy konkretnie dużych obrotach (jak to jest np. w ursusach i zetorach ciężkich ) i czy używać wszystkich zakresów można na wolnych obrotach silnika. Zwracam się o poradę zwłaszcza użytkowników tych modeli. Osobiście posiadam ursusa 904 i instrukcja wspomina o utrzymaniu wysokich obrotów w momencie przełączania na inny zakres. Denerwuje mnie to a nie zawsze pasuje mi zwiększać obroty. Jeszcze jedno czy można używać tych półbiegów non stop czy tylko krótkotrwale jak w wyżej wspomnianych ciężkich ursusach.
       
    • Przez sznajdik
      Mam problem ze znalezieniem części do wału napędowego do zetora pękł krzyżak a razem z nim ucho od krzyżaka w tej flanszy przy moście co się skręca z dwóch części i nie idzie znaleźć tej flanszy ma ktoś jakiś namiar bo krzyżak daje radę namierzyć
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.