Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie znalazłem dla tego działu takiego tematu dlatego pytam: 14101 dla ts135a ma ktoś możliwość wyjaśnienia mi czego ten błąd dotyczy i ewentualnie co z tym fantem dalej zrobić?

Opublikowano

Przy takim bledzie to chyba czujnik cisnienia paliwa - mozesz takze miec mase urwana ja w moim przypadku tylko przy TL 100A ktora idzie do czujnika i wtedy moze obedzie sie bez wymiany, a filtry kiedy wymieniales?

Opublikowano

filtry były niedawno wymieniane. A możesz jakoś objaśnić tak dokładnie gdzie czujnika szukać(ponieważ traktor mam od niedawna i się jesio nie znam :P )?. Wiesz ogólnie to ten błąd raz się pojawia raz nie...a kontrolka paliwa skacze: raz pokazuje, że jest, a raz, że rezerwa

Opublikowano

Nie wiem jak dokładnie jest w TS, ale w T6000 błędy z początkiem 14 odpowiedzialne są za usterkę elektryczną pulpitu przyrządów. Jeżeli dokładnie chcesz wiedzieć co ten błąd oznacza to najlepiej zadzwoń na serwis, powinni powiedzieć bez żadnego problemu.

Opublikowano

Jutro sprawdze dokladniej w ktorym miejscu

A dzisiaj mozesz sobie sprawdzic - przewod masowy, ktory laczy aku z ciagnikiem i sprawdz czy w miejcu montazu nie masz czasmi wolnego (luznego)kabelka - czasami sie urywaja

A tak nawiasem pracuje u dilera NH :P

Opublikowano

w TL-ce ten kod oznacza wodę w filtrze paliwa.Czujnik znajduje si pod filtrem paliwowym. Radziłbym też zajrzeć do bezpieczników bo jak jest przerwa w obwodzie tego czujnika to tak samo kod wyskoczy

Opublikowano

Nie wiem jak dokładnie jest w TS, ale w T6000 błędy z początkiem 14 odpowiedzialne są za usterkę elektryczną pulpitu przyrządów. Jeżeli dokładnie chcesz wiedzieć co ten błąd oznacza to najlepiej zadzwoń na serwis, powinni powiedzieć bez żadnego problemu.

 

Potwierdzam

Opublikowano

no niestety wtyczka była wlożona a więc to nie jest przyczyną... Ten błąd nieraz znika to jest dziwne (a więc przewody raczej nie są uszkodzone).

Odkręciłem w dolnej części filtra ten plastik aby wyrzucić wodę (której zresztą nie było)- nic nie pomogło. Jeszcze jak się zdenerwuje to sprawdzę połączenia na kablach czujnika czy nie ma przypadkiem obwodu otwartego z miejscem wyjścia kabli do kontrolera.

Opublikowano

Odkręciłem całkowicie ten dolny sensor wody w paliwie pozwoliłem aby poleciało trochę ropy zakręciłem, odpowietrzyłem noi znikło..jak narazie się nie pojawiło...dość dziwne no ale pomogło

Opublikowano

Witam a może orjętuje się ktoś co znaczy kod błędu u47 wyskakuje podczas kalibracji skrzyni biegów w T6030 delta. Dzwoniłem do serwisu to mi powiedzieli że mam się nie przejmować bo to mało istotny błąd i tyle.

Opublikowano (edytowane)

Jest to błąd związany z elektrozaworem dotyczący skrzyń biegów dla wersji 50km/h. A dokładnie oznacza on, że nie wykryto takowego elektrozaworu podczas kalibracji. Pojawia się zawsze gdy się kalibruje dlatego nie ma co się martwić.

Oczywiście jeśli posiadasz takową skrzynię to wg instrukcji mogą być dwie przyczyny takiego stanu

1. Przerwanie przewodu dochodzącego do elektrozaworu

2. uszkodzony elektrozawór

Edytowane przez daizor
Opublikowano

mam pytanie pokazało mi kod 3297 w new holland t6.175 co to znaczy bo w książce nie ma

 

 

Wysokie odchylenie dodatnie ciśnienia w magistrali i wysoka wartość zadana przepływu paliwa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Czekaj_0
      Witam mam problem z ciagnikiem nh t6050 a mianowicie mam biegi polowe wbita chce ruszyc ciagnie przez 10cm i wyswietla N na ekranie i wbija na luz czasami biegi zalapia i jest mormlanie podkresle ze przy szosowych nie ma tego problemu wie ktos czemu tak sie moze dziac?
    • Przez pio46
      Witam T 6050 przestał pokazywać prędkość jazdy , wyświetla się 0,00. Jaka może być przyczyna , gdzie szukać czujnika prędkości?
    • Przez Czekaj0
      Od jakiegoś czasu w moim new holland t6050 slychać dziwne stukanie w okolicach prawego boku silnika, podczas pracy na wolnych obrotach tego nie ma albo jest tak cicho że tego nie słychać podczas wkrecania się na obroty bez obciążenia słychać lecz gdy obroty przestaną rosnąć tylko będą np na najwyższych to z powrotem tego nie słychać, przy obciążeniu np pod górkę słychać to cały czas, turbina nowa zawory wyregulowane prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny 
    • Przez Patrykxd
      Witam powie mi ktoś jak spuścić płyn chłodniczy ww wymienionym modelu? Jest jakiś korek spustowy czy trzeba wąż odkręcić? I jaki płyn najlepiej zalać?
    • Przez niesmialy83
      Wie ktoś jak ustawić godzinę w formacie 24 godzinnym ? Mój ciągnik, to New Holland ts115a . Normalnie godzinę można ustawić , ale tylko w formacie 12 godzinnym . Na przekręconym kluczyku na zapłon, przytrzymuje przycisk "h"- lewy z prawej strony i ustawiam godzinę, ale tylko do 12 godz. 

       
      Czy muszę kliknąć jakiś dodatkowy przycisk? 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v