Skocz do zawartości
daizor

Kody błędów New Holland TS 135A

Polecane posty

daizor    17

nie znalazłem dla tego działu takiego tematu dlatego pytam: 14101 dla ts135a ma ktoś możliwość wyjaśnienia mi czego ten błąd dotyczy i ewentualnie co z tym fantem dalej zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rpalka    0

Przy takim bledzie to chyba czujnik cisnienia paliwa - mozesz takze miec mase urwana ja w moim przypadku tylko przy TL 100A ktora idzie do czujnika i wtedy moze obedzie sie bez wymiany, a filtry kiedy wymieniales?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    17

filtry były niedawno wymieniane. A możesz jakoś objaśnić tak dokładnie gdzie czujnika szukać(ponieważ traktor mam od niedawna i się jesio nie znam :P )?. Wiesz ogólnie to ten błąd raz się pojawia raz nie...a kontrolka paliwa skacze: raz pokazuje, że jest, a raz, że rezerwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

woytek    3

Nie wiem jak dokładnie jest w TS, ale w T6000 błędy z początkiem 14 odpowiedzialne są za usterkę elektryczną pulpitu przyrządów. Jeżeli dokładnie chcesz wiedzieć co ten błąd oznacza to najlepiej zadzwoń na serwis, powinni powiedzieć bez żadnego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rpalka    0

Jutro sprawdze dokladniej w ktorym miejscu

A dzisiaj mozesz sobie sprawdzic - przewod masowy, ktory laczy aku z ciagnikiem i sprawdz czy w miejcu montazu nie masz czasmi wolnego (luznego)kabelka - czasami sie urywaja

A tak nawiasem pracuje u dilera NH :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    8

w TL-ce ten kod oznacza wodę w filtrze paliwa.Czujnik znajduje si pod filtrem paliwowym. Radziłbym też zajrzeć do bezpieczników bo jak jest przerwa w obwodzie tego czujnika to tak samo kod wyskoczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    17

Sprawdzę ale dopiero w piątek bo narazie jestem na studiach :)

Dzięki za info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Nie wiem jak dokładnie jest w TS, ale w T6000 błędy z początkiem 14 odpowiedzialne są za usterkę elektryczną pulpitu przyrządów. Jeżeli dokładnie chcesz wiedzieć co ten błąd oznacza to najlepiej zadzwoń na serwis, powinni powiedzieć bez żadnego problemu.

 

Potwierdzam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    17

no niestety wtyczka była wlożona a więc to nie jest przyczyną... Ten błąd nieraz znika to jest dziwne (a więc przewody raczej nie są uszkodzone).

Odkręciłem w dolnej części filtra ten plastik aby wyrzucić wodę (której zresztą nie było)- nic nie pomogło. Jeszcze jak się zdenerwuje to sprawdzę połączenia na kablach czujnika czy nie ma przypadkiem obwodu otwartego z miejscem wyjścia kabli do kontrolera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    17

sprawdziłem. Sprawdziłem także przewód lączący czujnik z panelem wyświetlacza także wszystko gra. Wychodziłoby, że czujnik trzaśnięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    17

Odkręciłem całkowicie ten dolny sensor wody w paliwie pozwoliłem aby poleciało trochę ropy zakręciłem, odpowietrzyłem noi znikło..jak narazie się nie pojawiło...dość dziwne no ale pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ1    0

Witam a może orjętuje się ktoś co znaczy kod błędu u47 wyskakuje podczas kalibracji skrzyni biegów w T6030 delta. Dzwoniłem do serwisu to mi powiedzieli że mam się nie przejmować bo to mało istotny błąd i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    17

Jest to błąd związany z elektrozaworem dotyczący skrzyń biegów dla wersji 50km/h. A dokładnie oznacza on, że nie wykryto takowego elektrozaworu podczas kalibracji. Pojawia się zawsze gdy się kalibruje dlatego nie ma co się martwić.

Oczywiście jeśli posiadasz takową skrzynię to wg instrukcji mogą być dwie przyczyny takiego stanu

1. Przerwanie przewodu dochodzącego do elektrozaworu

2. uszkodzony elektrozawór

Edytowano przez daizor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ1    0

Witam posiada ktoś instrukcje z kodami błędów do NH T6030 Delta. Lub ma namiary gdzie tego szukać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    3

mam pytanie pokazało mi kod 3297 w new holland t6.175 co to znaczy bo w książce nie ma

 

 

Wysokie odchylenie dodatnie ciśnienia w magistrali i wysoka wartość zadana przepływu paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez luki0489
      Co sądzicie o tym modelu w wersji plus? i jaka jest jego cena? z góry dziękuje
    • Przez gr_rat
      witam co to za informacja ?(zdjęcie do podglądu) jak to usunąć ?

    • Przez Przemek B
      Witam!
      Wybieram pomiedzy DC a EC.
      Na czym polega zmiana biegów w EC. Na stronie pisze ze 8 biegow bez sprzegla. Proszę o informacje ile można zmienić biegów pod obciążeniem? Jakie są głowne biegi i ile ich jest? Jak z rewersem?
    • Przez taczka11
      Witam szukam chętnego na komplet filtrów silnika i hydrauliki ciągnika NH seria T 6070 T6 160 
       
      [galleryimg=689460]
    • Przez JarekTymiski
      Witam. Ma problem z Klimą. Sprawdzili szczelność i nabili gazu do pełna i słabo dmucha. Są 4 otwory w podsufitce od nawiewow. I jak otworzę wszystkie to nie czuć prawie wiatru. Jak zamknę 3 i zostawię jedno otwarte to trochę czuć że zimnym wieje ale słabo. Wentylator działa na każdym biegu. Jak wyjme filtry to tak samo jest. Z filtrami też. Nie ma różnicy.
      Wie ktoś w czym może być problem?
×