Zaloguj się, aby obserwować  
monster

Renault 110.54 - 89r.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
monster    0

Witam forumowiczów

 

Przeszukałem całe forum o Reniach i nie natknąłem się na poniższe pytania, więc na początek kilka, zapewne prostych pytań :)

Kompletnie jestem zielony w sprawie tych wszystkich dźwigni i pokręteł w kabinie. Co to może być?....

Zdjęcie z pokrętłami

Druga sprawa to nie wiem gdzie są wyjścia: na hamulec hydrauliczny do przyczepy, do kipra (tu już 2 wyjścia oczywiście).

Zdjęcie wyjść ...

I trzecia rzecz...Gdzie mogę znaleźć jakieś zbiorniczki płynu hamulcowego żeby sprawdzić jego poziom?

 

Pozdrawiam

Łukasz

Edytowano przez monster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    675

kolego te pokretla, czyli EHR, sluza do sterowania podnosnikiem

reszte zostawiam innym, bzrddziej zorientowanym w temacie :P


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Hamulce masz po prawej stronie wyjście nad dwoma otworami i pod małym gniazdem.

A zbiorniczek płynu hamulcowego szukaj z przodu pod maską. Nie wiem dokładnie jaką masz kabinę amortyzowaną czy normalną?


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

monster    0

EHR...aha czyli to co się często pojawia w postach i nikt nie wie z początku jak to ugryźć :)

...czyli już wiem gdzie podłączyć hamulec.OK. Wielkie dzięki za szybką odpowiedź. A kabinę mam na poduszkach - oznaczenie TX.

A co z podłączeniem przyczepy-wywrotki. Gdzie to podłączyć żeby sobie pokiprować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PGRTVP    0

Nie wiem jak jest w takim Renaulcie ale u mnie w Claasie mam kilka przycisków i jak mam kable np. od takie przyczepki to podłączam ten odpowiedzialny za kipowanie do np. wejścia nr.3 i później klikam przycisk nr.3 w kabinie.


I love MTZ, I'm MTZ fan, bigest fan in the world.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Kiper masz w każdym wyjściu oprócz złączki do hamulca ;) a zbiornik do płynu jest pod plastikiem z przodu kabiny przy masce


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monster    0

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi....ciągnik posiadam od niespełna tygodnia więc staram się z nim co nie co oswoić :)

Oczywiście większość rzeczy odkrywa się metodą prób i błędów...ale czasem lepiej jest zapytać.

Edytowano przez monster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monster    0

I jeszcze jedno pytanie

Gdzie znajduje się śruba do spuszczania oleju z silnika? A może są dwie? Mam swoje typy ale wolę być pewien...z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

są dwie bo misa jest tak jakby dzielona (w srodku idzie wał od napędu) więc mniej więcej na środku masz śrubę z lewej i z prawej chyba na 19 klucz i to jest u samego dołu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Mam problem ze ślizgajacym sie sprzeglem w Renault Ares 640 , co moze byc glowna przyczyna tej awarii czy pompa hydrauliczna i slabe cisnienie ma wplyw na dzialanie sprzegla czy wina raczej jest po stronie tarcz sprzegłowych ?? 
    • Przez Kolo12
      Witam jaki olej do renualt 133.14 do skrzyni i hydraulik fusch utto czy stou ?
    • Przez maret98
      Jak w temacie co może być przyczyną delikatnych, ledwie słyszalnych stuków dochodzących od silnika. Stuki te są metaliczne, ich częstotliwość zwiększa się wraz z dodaniem gazu. Gdy silnik jest zimny stuki są bardziej słyszalne jak się rozgrzeje są cichsze ale dalej je słychać.
      Gdy poluzowywałem kolejno przewody WC (od pompy do wtryskiwaczy) (silnik pracował) to gdy odkręcę trzeci stukanie znika. Przy pozostałych brak reakcji.
      Wtryskiwacze wyjęte i sprawdzone. Następnie założone losowo i dalej gdy poluzuję przewód od TRZECIEGO stuków nie ma.
      Odkręcone głowice i wszystko wygląda dobrze - w tym tłoki. Wyregulowane luzy na zaworach dalej stuka.
      Co może być przyczyną? Pompa rotacyjna więc chyba podaje ciśnienie jednakowe na każdy wtryskiwacz?
    • Przez Bobas233
      Witam. Problem jak w temacie. Po przekreceniu kluczyka i próbie odpalenia napiecie spads kontrolki przygasaja a ciagnik nie. chce odpalic. Po probie 100x jakos cos zakreci i znowu to samo . Co moze byc ? Stacyjka czy moze czujniki go nie puszczają? Czekam na jakie kolwiek odpowiedzi
    • Przez slawek_82
      Witam. mam problem z rewersem a dokładnie z jazda w przód do tyłu ładnie i płynnie rusza a do przodu mocno szarpie. Czy kalibracja skrzyni może coś pomóc i jak się dokładnie przeprowadza w tym modelu ciągnika ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.