Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
monster

Renault 110.54 - 89r.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
monster    0

Witam forumowiczów

 

Przeszukałem całe forum o Reniach i nie natknąłem się na poniższe pytania, więc na początek kilka, zapewne prostych pytań :)

Kompletnie jestem zielony w sprawie tych wszystkich dźwigni i pokręteł w kabinie. Co to może być?....

Zdjęcie z pokrętłami

Druga sprawa to nie wiem gdzie są wyjścia: na hamulec hydrauliczny do przyczepy, do kipra (tu już 2 wyjścia oczywiście).

Zdjęcie wyjść ...

I trzecia rzecz...Gdzie mogę znaleźć jakieś zbiorniczki płynu hamulcowego żeby sprawdzić jego poziom?

 

Pozdrawiam

Łukasz

Edytowano przez monster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

kolego te pokretla, czyli EHR, sluza do sterowania podnosnikiem

reszte zostawiam innym, bzrddziej zorientowanym w temacie :P


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Hamulce masz po prawej stronie wyjście nad dwoma otworami i pod małym gniazdem.

A zbiorniczek płynu hamulcowego szukaj z przodu pod maską. Nie wiem dokładnie jaką masz kabinę amortyzowaną czy normalną?


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

monster    0

EHR...aha czyli to co się często pojawia w postach i nikt nie wie z początku jak to ugryźć :)

...czyli już wiem gdzie podłączyć hamulec.OK. Wielkie dzięki za szybką odpowiedź. A kabinę mam na poduszkach - oznaczenie TX.

A co z podłączeniem przyczepy-wywrotki. Gdzie to podłączyć żeby sobie pokiprować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PGRTVP    0

Nie wiem jak jest w takim Renaulcie ale u mnie w Claasie mam kilka przycisków i jak mam kable np. od takie przyczepki to podłączam ten odpowiedzialny za kipowanie do np. wejścia nr.3 i później klikam przycisk nr.3 w kabinie.


I love MTZ, I'm MTZ fan, bigest fan in the world.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Kiper masz w każdym wyjściu oprócz złączki do hamulca ;) a zbiornik do płynu jest pod plastikiem z przodu kabiny przy masce


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monster    0

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi....ciągnik posiadam od niespełna tygodnia więc staram się z nim co nie co oswoić :)

Oczywiście większość rzeczy odkrywa się metodą prób i błędów...ale czasem lepiej jest zapytać.

Edytowano przez monster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monster    0

I jeszcze jedno pytanie

Gdzie znajduje się śruba do spuszczania oleju z silnika? A może są dwie? Mam swoje typy ale wolę być pewien...z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

są dwie bo misa jest tak jakby dzielona (w srodku idzie wał od napędu) więc mniej więcej na środku masz śrubę z lewej i z prawej chyba na 19 klucz i to jest u samego dołu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Skorsky
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 103.54 1993r. Zakupiłem go niestety od typowego handlarza, a będąc raczej małowiedzącym w tym temacie okazało się że ciągnik nie jest w pełni sprawny.Rzeczy mechaniczne udało mi się doprowadzić do ładu. Jednak z tego co wiem ciągnik posiada nieodpowiednie koła. Przednie są 13.6 rozmiar 28, a tylne 16.9 rozmiar 34. Z tego co sprawdzałem na stronach które podają zalecane rozmiary to powinny być 14.6 r28 i 16.9 r38. Tutaj pojawia sie moje pytanie w związku z tym że wymiana 4 kół może byc dosyć kapitałochłonna. Skoro przednie są w odpowiednim rozmiarze znaczy wysokośc felgi wynosi 28. Czy musze zmieniać przednie opony? Czy wystarczy że wymienię tylko tylne koła? Jesli tak to domyślam się że powinny być tam felgi o rozmiarze 38, w związku z tym jak dowiedzieć się/obliczyc jakie powinny byc tam opony aby obie osie się zgrywały i nie wpływało to niekorzystnie na układ napędowy?
    • Przez 1ariel
      Cześć posiadam ciągnik Renault 155.54 i mam w nim problem ze smarowaniem klawiatury na szóstym cylindrze. Jest bardzo słabe a nawet zanikające. Co mógłbym zrobić aby było wyższe ? 
      Proszę o radę lub dobrą wskazówkę.
    • Przez dawid464
      witam mam pytanie czy silnik d226-6 rożni się czymś oprócz tubro od td228-6 mają one takie same pojemności, tłoki ???
      czy są morze to inne silniki różniąc się od siebie czy są dostępne części do td228-6 ????
    • Przez BartekCiszek
      Witam mam problem a mianowice mam renault 103.54 i licznik elektryczny nie dziala sprawdzalem kostke i okazuje sie ze nie ma pradu w wszystkich stykach  prosze o pomoc z gory dziekuje 
    • Przez pieniu2506
      Witam . Mam problem z ehr przy renault Ares 626 rz . Chodzi o to że podnośnik na blotnikach podnosi natomiast nie działa funkcja opuszczania. Sprawdzałem przyciski przekładając wtyczki i są dobre. Ma ktoś jakiś pomysł? Podnośnik sterowany z kabiny działa ok
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.