Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
monster

Renault 110.54 - 89r.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
monster    0

Witam forumowiczów

 

Przeszukałem całe forum o Reniach i nie natknąłem się na poniższe pytania, więc na początek kilka, zapewne prostych pytań :)

Kompletnie jestem zielony w sprawie tych wszystkich dźwigni i pokręteł w kabinie. Co to może być?....

Zdjęcie z pokrętłami

Druga sprawa to nie wiem gdzie są wyjścia: na hamulec hydrauliczny do przyczepy, do kipra (tu już 2 wyjścia oczywiście).

Zdjęcie wyjść ...

I trzecia rzecz...Gdzie mogę znaleźć jakieś zbiorniczki płynu hamulcowego żeby sprawdzić jego poziom?

 

Pozdrawiam

Łukasz

Edytowano przez monster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    620

kolego te pokretla, czyli EHR, sluza do sterowania podnosnikiem

reszte zostawiam innym, bzrddziej zorientowanym w temacie :P


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Hamulce masz po prawej stronie wyjście nad dwoma otworami i pod małym gniazdem.

A zbiorniczek płynu hamulcowego szukaj z przodu pod maską. Nie wiem dokładnie jaką masz kabinę amortyzowaną czy normalną?


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

monster    0

EHR...aha czyli to co się często pojawia w postach i nikt nie wie z początku jak to ugryźć :)

...czyli już wiem gdzie podłączyć hamulec.OK. Wielkie dzięki za szybką odpowiedź. A kabinę mam na poduszkach - oznaczenie TX.

A co z podłączeniem przyczepy-wywrotki. Gdzie to podłączyć żeby sobie pokiprować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PGRTVP    0

Nie wiem jak jest w takim Renaulcie ale u mnie w Claasie mam kilka przycisków i jak mam kable np. od takie przyczepki to podłączam ten odpowiedzialny za kipowanie do np. wejścia nr.3 i później klikam przycisk nr.3 w kabinie.


I love MTZ, I'm MTZ fan, bigest fan in the world.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Kiper masz w każdym wyjściu oprócz złączki do hamulca ;) a zbiornik do płynu jest pod plastikiem z przodu kabiny przy masce


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monster    0
(edytowany)

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi....ciągnik posiadam od niespełna tygodnia więc staram się z nim co nie co oswoić :)

Oczywiście większość rzeczy odkrywa się metodą prób i błędów...ale czasem lepiej jest zapytać.

Edytowano przez monster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monster    0

I jeszcze jedno pytanie

Gdzie znajduje się śruba do spuszczania oleju z silnika? A może są dwie? Mam swoje typy ale wolę być pewien...z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

są dwie bo misa jest tak jakby dzielona (w srodku idzie wał od napędu) więc mniej więcej na środku masz śrubę z lewej i z prawej chyba na 19 klucz i to jest u samego dołu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez stiepan
      Hey mam renówkę 103.54 i ostatnio wpatrzyłem się że na wskaźniku obrotów silnika w miejscu gdzie zmienia się liczba motogodzin to na ostatnim miejscu (licząc od lewej) zmienia się na trójkącik lub kwadracik co to oznacza?


    • Przez Rafii
      KOledzy prosze o informację jaki jest wymiar uszczelniacza wałka WOM w renault 120.54 z 1992r. Wymieniłem juz dwa(orginalne CLassa) uszczelniacze i po jakimś czasie leci olej. Teraz poszukam jakiegoś Polskiego .
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez Macias1221
      Witam  mam problem zniknęły mi światła w aresie 616RZ z 2002r. trik jest taki ze czasem się pojawią na chwile. Myślałem że jest to wina włącznika mocno się na grzewał gdy światła były włączone, wiec go wymieniłem ale problem  nie zniknął. Sprawdziłem  też bezpieczniki i wszystkie są w porządku,  przekaźniki tez nie wyglądają na wypalone i nie wiem gdzie szukać proszę o pomoc może ktoś miał podobny problem
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.