manYki

Tur do bel-oplaca sie??

Polecane posty

manYki    0

witam. Niedawno zakupilem prase do bel. gospodaruje na niewielkim obszaze(30ha) i nie mam tura ani nic do udzwigu tego... rychlo zblizaja sie znwa i grzeba slome zwozic.... wiec co mam kupic do tego udzwigu czy tura(42tys)do new hollanda czy do tylu trakora od wozka widlowego(2tys)

 

prosze o zaproponowanie waszych rozwjazan zwiazanych z udzwigiem bel w gospodarstwie .. z gory dzieki ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mrcase85    1

Powiem Ci tak patrzeć się do przodu jest zawsze inaczej niż przez prawe lub lewe ramie do tylu. Wiec wiekszą sprawność osiągniesz turem niż takim ładowaczem z tylu jak piszesz. A tur napewno przyda Ci się do wielu innych rzeczy np. ładowanie obornika, przywożenie pasz, ustawianie owiniętych bel itp. I z pewnośćią ładowacz czołowy zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Jeżeli tylko baloty to możesz zrobić coś jak na foto masz z przodu ciągnika. i jest mega tanie w porównaniu do ładowacza TUR gallery_4685_1226_15252.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    64

turem masz ten plus że jak jeździsz po polu i zbierasz bele możesz z jednego końca pola wieść dwie a nawet 3 bele a widlakiem jak chwycisz jedną tak latasz z jedną tak samo przy zdejmowaniu łapiesz po 2 bele jak masz z e 30 tyś to pewnie że warto tura jak nie masz nadmiaru gotówki to i zwykłym kolcem na tuz też słomę pozbierasz,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez darsonspire
      Witam i jak w temacie i chcialem dodac ze potrzebuje ladowacza do ciagnika lamborghini spire jest to odpowiednik R2 ciagnik 90 konny i złożony jest wniosek na udzwig do 1600kg. Co byscie polecili a dokladniej jaka firma chwali sie obecnie najlepsza opinnia uzytkownikow, co byscie mogli mi podpowiedziec przy kupnie na co zwrócić uwage przy eweltualnym dogadywaniu u dealera? Osobiscie zastanawialem sie nad agromaszem oraz intertechem a i oczywicsie traktor nie ma adaptacji i czy robia ja firmy produkujace tury czy to trzeba gadac z dealerem czy owa produkuje? 
    • Przez everto
      witam
      zakupiłem ostatnio wycinak kuhn z windą. chciałbym przerobić go na tura. moje pytanie brzmi jak podłączyć przewody (przez rozdzielacz lub bez) żeby obsługiwać go 3 sekcją od tura? 
      btw winde odrzuciłem, nie potrzebna mi na tura. ktoś juz tak przerabiał ? da sie wogóle tak czy jednak musi być ten rozdzielacz i obsługa ramienia za pomoca dzwigni w rozdzielaczu ?może chaotycznie opisałem ale mam nadzieje ze ktoś ogarnia o co mi kaman xd
      btw2. zdj zapozyczone z neta, ale wycinak jest ten sam

    • Przez farmer15555
      Witam. Mam problem kupiłem ładowacz stoll f51 na sterowaniu elektrycznym i brakuje mi przycisku uruchamiającego joystick, wygląda on tak w serwisie coś nie wiedzą o co chodzi A ja nie wiem gdzie go dostać jakie są jego specyfikację mam tylko te 2 zdj. Bez niego nic nie zrobię. Jeśli ktoś ma coś takiego w swoim ciągniku jeśli mogę prosić niech wyśle zdj. 
    • Przez rumekcfc
      Witam.
      Chcaiłbym sie dowiedziec jakie wymiary ma ten tur(Chodzi mi o dlugosc ramion, szerokosc itp). Macie takie tury? Jesli byscie mogli to napiszcie opinie o nich. ;[
    • Przez IZIOWLMAN
      Czy w ramce MX wystarczy odciąć tylko uszy i będzie jak EURO ramka czy trzeba przerabiać coś więcej? (tur mailleux 120)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.