Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kamil221

obroty mf255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Mf255
kamil221    0

witam mam problem z moim mf255 gdyż wiem ze to wina paliwa ale gdy wszystko umyłem zmieniłem filtr i nalałem nowego paliwa to nadal nie wchodził na obroty doszedł do 25tyś i chodził jak trzydziestka i troszke kopcił a na wolnych jest ok co może być przyczyno :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    86

możesz mieć zabyty piltr który jest na końcu pompy tam gdzie dochodzi przewód paliwowy od filtra tam jest śruba bodajże na 22 lub 24 i tam jak odkręcisz to tam jest taki mały filterek i on jest napewno zabity u mnie tak samo było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzegorz508    1

Skoro mówisz, że wchodził na 2.5 tys to dobrze, wyczyścić filtr w pompie wtryskowej tak jak wspomniał @pisklaczun, nic nie powiedziałeś o rozruchu, jak on pali z rana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Wszyscy skupiacie się na pompie i filtrach a ja obstawiam uszczelkę pod głowicą zobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

Właśnie dlatego pytałem o rozruch zimnego silnika. :rolleyes: Filtry co jakiś czas może zmienić, to niczemu nie zaszkodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Koledzy obstawiacie filtr paliwa lub uszczelkę pod głowicą a może filtr powietrza jest odpowiedzialny za taki stan rzeczy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil221    0

witam co do rozruchu to ma ciężkawo ale czy zimny czy ciepły to samo jutro wymienię filtr w pompie to wam napisze czy coś się zmieniło. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    190

Jak wchodzi rurka z filtra do pompy, to odkręć ją i odkręć kluczem 27 tą dużą śrubę. W środku jest filterek.Trzeba wyjąć zaworki ze środka, i trzeba uważać żeby je nie po obracać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil255    83

Na 100% to uszczelka pod głowicą,lub źle ustawiona pompa wtryskowa.Na początku sprawdź pompę bo miałem to samo na wakacjach i okazało się,że to ona jest winna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    82

Jakby to była uszczelka to z filtra powietrza byłoby słychać 2akie charakterystyczne cmokanie. U mnie jak wydmuchało uszczelkę to w ciągu 10min z pełnej mocy całkowicie osłabł, ledwo na 1H do garażu wjechałem, a potem już nie chciał odpalić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Margoy    0

Dzieki Tomek73 u mnie chyba od nowości nikt tam nie zaglądał a coś go czasem muli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×