Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie mam problem z ciągnikiem same centurion 75, Sprowadziłem go niedawno z Holandii, w stanie do remontu (remont wizualny) mechanicznie był sprawny, przebieg 6500mth i zabrałem się za malowanie szpachlowanie i poprawki według własnej myśli technicznej. Po zdjęciu maski pojawił się problem, uszczelniacz na wale okazał się nie szczelny, zdjąłem paski i koło wyjąłem uszczelniacz kupiłem nowy założyłem i problem znikł. Następnym mankamentem był cieknący uszczelniacz na wałku mocy, myślałem ze będzie tak samo jak z tym na wale wyjąłem pierścień zabezpieczający wyjąłem uszczelniacz i pojawił sie problem olej ze skrzyni i tylnego mostu wyciekł, około 40 litrów oleju, złożyłem nowy uszczelniacz, i pojawił się ogromny problem, nalałem oleju do tylnego mostu, ale weszło około 10 litrów wiec resztę chciałem wlać do skrzyni bo w niej było pusto, no i problem w tym ze do skrzyni zmieściło sie około 20 litrów, nie mogłem znaleźć wlewu oleju do skrzyni więc wlałem go przez otwór w którym jest bagnet do kontroli poziomu. Czy ktoś wie gdzie powinno wlać sie olej i ile powinno go być w skrzyni i dlaczego nie wszedł spowrotem wszystek spuszczony olej, Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam ;)

 

ps. jeśli ktoś wie ile oleju powinno wchodzić do skrzyni 8+4 to będę wdzięczny za pomoc

Edytowane przez Puyol
Opublikowano

Witam serdecznie mam problem z ciągnikiem same centurion 75, Sprowadziłem go niedawno z Holandii, w stanie do remontu (remont wizualny) mechanicznie był sprawny, przebieg 6500mth i zabrałem się za malowanie szpachlowanie i poprawki według własnej myśli technicznej. Po zdjęciu maski pojawił się problem, uszczelniacz na wale okazał się nie szczelny, zdjąłem paski i koło wyjąłem uszczelniacz kupiłem nowy założyłem i problem znikł. Następnym mankamentem był cieknący uszczelniacz na wałku mocy, myślałem ze będzie tak samo jak z tym na wale wyjąłem pierścień zabezpieczający wyjąłem uszczelniacz i pojawił sie problem olej ze skrzyni i tylnego mostu wyciekł, około 40 litrów oleju, złożyłem nowy uszczelniacz, i pojawił się ogromny problem, nalałem oleju do tylnego mostu, ale weszło około 10 litrów wiec resztę chciałem wlać do skrzyni bo w niej było pusto, no i problem w tym ze do skrzyni zmieściło sie około 20 litrów, nie mogłem znaleźć wlewu oleju do skrzyni więc wlałem go przez otwór w którym jest bagnet do kontroli poziomu. Czy ktoś wie gdzie powinno wlać sie olej i ile powinno go być w skrzyni i dlaczego nie wszedł spowrotem wszystek spuszczony olej, Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam ;)

 

ps. jeśli ktoś wie ile oleju powinno wchodzić do skrzyni 8+4 to będę wdzięczny za pomoc

 

olej powinieneś wlać przez podnośnik i ma go być prawie do pełna tam jest bagnet i wszystko widać

Opublikowano

Witam! Mam Same Centuriona 75 i mam wyciek oleju w okolicach popychaczy. Dodam że to silnik deutza. Oddałem go do mechanika, miał zlikwidować wyciek, ale gdy przyjechałem nim do domu sytuacja się odnowiła. Możliwe że uszczelki nie wytrzymały? Proszę o pomoc.

Opublikowano

Witam!

Mam kolejny problem z samem centurionem 75. Ciekawe jest to że żaden mechanik ani spec nie jest w stanie mi pomóc. Otóż, podnośnik ma słaby udźwig a na dodatek gdy olej się rozgrzeje to podnośnik puszcza. Jest to bardzo uciążliwe, bo gdy wracam z pola np. po orce to muszę dryłować na wysokich obrotach żeby utrzymać pług w górze. Dodam że nie są to uszczelki na tłoczysku ani pompa, kolejne podejrzenie pada na rozdzielacz. Co ciekawe układ hydrauliczny jest "pokombinowany" przez jakiegoś partacza który próbował zrobić coś tanim kosztem. Proszę o pomoc, bo sezon rusza:)

Pozdrawiam

Opublikowano

ni miałem stycznosci z tym modelem ale c moge podpowiedzec to to ze w centurionie w skrzyni miesci sie 60 litrów oleju 10 w 30 stou a w układzie hydraulicznym misci sie 10 litrów takiego samego oleju napewno do hydrauliki jest wlew z tyłu na plecaki i tam bedze bagnet i to jest olej tylko wyłacznie do hydrauliki a skrzynia ma swuj inny wlew nie jestem w stanie ci powiedzec gdzie on jest bo nie miałem stycznosci z tym modelem u mie e exploreze jest tylko jeden wlew a na dole koło zaczepów jest okienko kontrolne

muisz popatrzec postaram sie zaraz cos poszukac , a olej to lepiej wlej taki jak byc powinien czyli 10 w30 moze byc i polski odpowiednik z orlenu czy lotosa moze ejst troche gorszy ale spokojnie da rade , co do podnosnika prawdopodobnie rozdzielacz przepuszcza albo zawór przeciązeniowy moze sprezyna wyrobiona trzeba sprawdzic

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za informacje. Zawór przelewowy był faktycznie niedokręcony. Podnośnik lepiej podnosi, ma większy udźwig. Pozostał tylko problem rozdzielacza, gdzie taki dostać? Można zregenerować?

Edytowane przez miecho027
Opublikowano

za bardzo sie nie orientuje jak wyglada w tym ciagniku radzielacz jak jest wewnetrzny to z kumpem nowgo moze byc problem a cena kosmiczna regenerowac sie da kazdy rozdzielacz sa firmy specjalizujące sie regeneracją poszukaj w swojej okolicy , bo jak bys miał zewnetrzny to problemu nie ma zadnego kupic jakies kilko sekcyjny i przewody i podłaczyc ,

a co do zaworu jak by slabo trzymał bo sprezyna moze byc wyrobiona mozna pokładke podłozyc z 2 mm pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v