Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wirus07

Gadające kierunki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wirus07    0

Mój tata często zapomina o wyłączaniu kierunków chciałem mu podłączyć klakson pod kierunki :D Co będzie się nadawało do tego bo klakson za głośny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    10

Nie przesadzaj z sygnałem, jakiś piszczyk, brzęczyk wystarczy ew kontrolka na żarówkę H3 :blink:


agrotysk.pl


Ryki - Słowackiego 23


============================


Zwoleń - Krakowska 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0

najlepiej jakis wylacznik czasowy, brzeczek tez moze byc fajny, na zarowke h3 lub klakson musialbys dodatkowo montowac przekaźnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0

w spozywczym pewnie nie dostaniesz....ale podejrzewam ze w jakims z czesciami rolniczymi lub samochodowym to napewno...podlaczysz pod kontrolke i smiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wirus07    0

Chodzi o to żeby to było słyszalne tylko w kabinie ciągnika bo jak wyobrażacie sobie trąbiący ciągnik na skrzyżowaniu ciągnik to t-25, ursus c360 3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0

to moze dwie duze kontrolki...kierunkowskazy od przyczepy albo jakies takie swiatelka...podlaczysz pod wlacznik w c-360 a w t-25 w listwie pod zegarami i masz tez dobrze...bez przekaznikow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wirus07    0

lampa w srodku w kabinie jakoś tego nie widzę chodzi mi o jakiś brzęczek czy coś ale słyszalny tylko w kabinie ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0
Napisano (edytowany)

nie wiem czy warto inwestowac w takie pojazdy ale moze wylacznik czasowy....cichy. chyba jako jedyny spelni twoje wymagania...

 

 

Tak, i wyłączą się w najmniej oczekiwanym momencie. Nie muszę chyba dodawać, że jest to niezgodne z przepisami. Sygnalizator akustyczny będzie najlepszym rozwiązaniem w tym przypadku.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

TAKI buzer wystarczy,jak do 60'tki to ze dwa trzeba,albo jedną TAKĄ :lol:

Jeśli nikt takich urządzeń nie testował to nie odpowie Ci, które jest lepsze.

Osobiście zamontowałbym pojedyńczą zieloną kontrolkę. W C 4011 mam oddzielną kontrolkę od ciśnienia oleju i nie jest ona jakaś duża, bo na żarówkę 2W i bardzo dobrze ją widać nawet w słoneczny dzień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez caros2
      Jak podłączyć przełącznik kierunkowskazów w 3512?Załączone zdjęcie.
    • Przez norbi222
      Czy rozrysuje ktoś mi taki jakiś schemat jak podłączyć dmuchawę 3 biegową do przełącznika a następnie do wtyczki od zapalniczki?
    • Przez Team_Deutz
      Witam, temat błahy, na wolną chwilę. Zatem, interesuje mnie zakup kogutów, tak wiem mnóstwo tego wszędzie, aczkolwiek interesują mnie koguty szybkoobrotowe w "normalnych" pieniądzach. Fajnie wyglądają na Massey'u Kamila5435 i podobne chciałbym mieć u siebie na Deutz'u. Ceny kogutów od Korbanka czy innych dealerów przekraczają kryteria cenowe. Stąd sprawa do was forumowiczów, elektroników i innych geniuszów internetu. Czy istnieje opcja zwiększenia szybkości obrotów koguta, a może widzieliście jakieś szybkoobrotowe w cenie do 150zł
       
      LINK DO FILMU 4:36 minuta 

      https://www.youtube.com/watch?v=yNZ5m7LUDzA 

      Jedna prośba, na spokojnie forumowicze
    • Przez bob124a
       
      witam mam problem z mf 3050 nie da sie wyłączyć przedniego napędu .Po skończonej robocie na polu próbowałem wyłączyć naped  ale sie nie dało wróciłem do domu zgasiłem ciągnik , zapłon a kontrolka od napędu cały czas swieci. wczoraj też robiłem w polu cały dzień i napęd  działa ale nadal nie da sie go wyłączyć zauważyłem też że nie da sie właczyć blokady i nie  świeci kontrolka od ciśnienia oleju a poza tym raczej wszystko działa .co może być? gdzie szukać usterki?  
      dzisiaj patrzyłem bezpieczniki sa wszystkie dobre, czujnik sprzęgła ok. stopu też jest dobry.włącznik napędu ok. byłem przy przełączniku to odpiołem komputer a ona nadal świeci. pod ciągnikiem niby wszyskie kable dobrze .Jeszcze tylko nie patrzyłem tych elektrozaworów bo nie wiem który to i nie wiem jak się za niego zabrać i czujnika ciśnienia oleju bo też nie wiem gdzie go szukać 
    • Przez t1o9m8e6k
      Witam!
      Bardzo proszę o podpowiedź w kwestii kupna instalacji elektrycznej do przyczepy D-47B (same przewody). W Internecie jest sporo stron na których można nabyć taką instalację, ale ja nie wiem, którą wybrać i czy one różnią się między sobą. Mam do podłączenia światła pozycyjne z przodu, a z tyłu mijania, stop, kierunkowskazy i wtykę do podłączenia drugiej przyczepy.
      Z góry dziękuję za odpowiedź.
      Pozdrawiam!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.