Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
oFsik

Licznik mth Bizon Z056

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
oFsik    30

Witam, czym może być spowodowana usterka licznika mth w bizonie? Licznik od nowości nie działa w tym roku kupiłem kombajn i chciałbym mniej więcej wiedzieć ile mth robie rocznie. Proszę o pomoc i z góry serdecznie dziękuje, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MarcinPykuS    62

No wiesz nie wiem co to może być na 100% ale niekiedy wydaje się że sprzęt jest nowy i powinno wszystko chodzić a tu coś nie chodzi...może akurat wyszedł taki egzemplarz że miał już urwaną linkę albo coś..... :P :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54
Może linka sie urwała...??? :P

 

Marcin, jaka linka?! Może i nie mam bizona, ale mam licznik od niego w garażu (jak likwidowali pobliski POM to jeden mechanik mi podarował :P) i tam jest wszystko na elektryke, nie ma nic mechanicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

masy moze nie byc albo jakis kabelek sie zsunał i dlatego nie działa, a u mnie sie w bizonie w srodku licznik rozkrecil i wsyztsko w nim lata osobno :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam prośbę może się ktoś spytać gdzieś w sklepie ile kosztuje ta prądniczka???ta przy silniku...dziś ją odkręciłem...wszystko lekko chodzi...jeszcze zapale silnik bez niej i zobaczę czy jej napęd chodzi jak powinien....aha miał by ktoś skan tej prądniczki???jakieś zdjęcie jak to jest tam złożone..bo w katalogu bizona nic nie ma...musi być chyba katalog silnika sw 400

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    15

prądniczka do obrotów młocarni kosztuje 250 zł u mnie pokazuje obroty silnika ale motogodziny nie przeskakuja ktoś rozbierał licznik co moze być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@zakrzewiak jaki ślimak od motogodzin? W zegarze jest elektromagnes, który obraca tarcze z cyframi. Zasilany jest on impulsami prądu (a w zasadzie napięcia, ale nie jest to teraz istotne) generowanymi przez prądniczkę tachometryczną. Z doświadczenia wiem, że w większości przypadków uszkodzeniu ulegają właśnie liczniki mth, a obroty wskazywane są normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Może i odgrzebuje stary temat ale w większości przypadków to jest tak że obrotomierz idzie a mth nie i winna temu jest prądniczka tacho a dokładnie sprężynka styku w prądniczce która pęka.W zetorach ten sam problem.

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Filemon2 po pierwsze nie cytuj poprzedniego posta, bo zaraz dostaniesz %, a po drugie z doświadczenia wiem, że dużo częściej uszkodzeniu ulega układ zliczający w zegarze, o którym wspomniałem w poprzednim poście. Ostanio miałem 5 przypadków braku zlicznia mth i we wszystkich klienci wymienili prądniczki, a licznik i tak nie zliczał. Po moim przyjeździe i sprawdzeniu prądniczki okazało się, że generuje ona impulsy, a przyczyną było uszkodzenie zegara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mareczek78    1

Witam - przerabiam temat zegara obrotomierza - mam problem, gdyż nie zlicza mth. Rozebrałem zegar i okazuje się, że ktoś tam wcześniej grzebał.

Może ktoś wie, jak powinno być podłączone.

W zegarze jest coś w rodzaju silniczka, który poprzez zębatki ciągnie wałek zliczający.

Do silniczka dochodzą trzy kable, dwa są połączone do gniazda przyłączeniowego kabli, natomiast trzeci wisi luźno a jego koniec zaizolowany jest taśmą klejącą. Kabelek jest koloru niebieskiego. Podłączyłem go do masy, ale zegar nie ruszył. Ma ktoś może zegar rozebrany, może ktoś fotkę by zrobił, lub rozrysował schemat jak prawidłowo kable są podłączone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stiepan    0

Panowie odgrzebuje temat mam taki sam przypadek. U mnie spalił się (stopiły się uzwojenia) tego "silniczka" z ślimakiem co wprawia w ruch obroty mth. pytałem nigdzie nie można go dostać co najlepsze też nikt nie chce się podjąć przewinięciu. Moje pytanie jest takie: Czy można kupić jakiś prosty licznik np. od roweru czy samochodu i podłączyć pod tą instalacje tj. trzy kabelki bodajże i żeby działał zegar obrotomierza. Zdjęcia rozebranego zegara mam jak by co, czekam na propozycje.

 

Taki może być?

 

http://allegro.pl/licznik-godzin-motogodzin-uniwersalny-koparka-6-40-i2981977161.html

Edytowano przez stiepan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Możesz podłączyć ten licznik z tym, że jest to licznik czasu pracy, a nie motogodzin. Zlicza godziny zegarowe po podaniu napięcia zasilania. Wstaw zdjęcia, albo prześlij mi na PW, to może coś poradzimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MAŁYROLNIK1
      Potrzeuje szybko instrukcj opsługi
    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
×