Skocz do zawartości
Aron22

DF k410 czy NH T6010?

Polecane posty

Aron22    0

Moi drodzy na pewno to jest bardzo dobre pytanie ktory lepszy ;)? a i Pytanie co do ceny NH...bo DF 235tys brutto wersja B (lepsza) ;)

Edytowano przez Aron22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapec24    31

NH powinien być nieco tańszy. Nam za 6030 wołali 190 netto a za 6050 200 netto, a 6010 powinien być jeszcze tańszy bo to chyba nawet 4 garowy jest

Edytowano przez kapec24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    23

NH będzie tańszy, ale o ile to musisz się wybrać do dilera, no i żeby w miarę się zgadzało wyposażenie w obu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

czarek6    1

Ja bym wolał DF on jest jak niemiecki samochud karzdy by chciał mieć np. passata albo golfa


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx80    33

ortografia panowie wyżej .... a co do tematu to zależy w czym będzie robił bo jak ciężej to bym wolał dafa ogólnie te ciągniki mi się bardzo podobaja szczególniej K420 ale jak tak ciężko miał nie bedzie to NH mniej ci spali i tańszy jak wolisz napisz w czym bedzie robił ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wybrałbym Nh. Ciągnik ten ,ma większy moment obrotowy o 30 Nm to już trochę jest. Nh ma też 4 biegi pod obciążeniem, Deutz tylko 3 :mellow:

Edytowano przez farmersNHtd95d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ale w standardzie NH ma 2 biegi zmieniane pod obciążeniem (32x32), a za dopłatą ma 4 biegi zmieniane pod obciążeniem (16x16).


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    175

oj nie wiem czy jak będzie miał lekko to nh spali mniej deutz ma bardzo oszczędne silniki

Edytowano przez lamboEVO100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale w standardzie NH ma 2 biegi zmieniane pod obciążeniem (32x32), a za dopłatą ma 4 biegi zmieniane pod obciążeniem (16x16).

Delta ma w opcji ale wersja plus ma w standardzie 16/16 4 pod obciążeniem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    3

Ja bym wolał DF on jest jak niemiecki samochud karzdy by chciał mieć np. passata albo golfa

I tutaj się wielce mylisz-żadnej audi A4 i golfa nigdy nie kupię(nie rozumiem dlaczego te samochody, to dla niektórych taka podnieta) ,pomimo tego mam Dojca i nie żałuję tego wyboru.A tak wogole to są składane we Włoszech.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aron22    0

czyli Df jest drozszy...a waga? iron 100 4440 jak dostanie obciazniki wyjdzie ok 5t wagi....teoretycznie nh ma 101 km a same rowne 99 ;) a co do wygladu NH wyglada rowniez na dosyc wielki ciagnik...a i jezeli chodzi o pojemnosc same ma 4038 litra a nh ponad 4400...

Edytowano przez Aron22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx80    33

no tu bym powontpiewał czy DF spali mniej od NH bo NH jest chyba lzejszy i skoro ma większa pojemnasc silnika i moment obrotowy i o dwa biegi więcej pod obciążeniem to same plusy podsumowujac wybrał bym jednak NH ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    35

Jeśli wybierać między DF K410 a NH T6010 Plus to zdecydowanie NH... Większy Nm, Większy udźwig podnośnika, Cięższy od df, lepsza skrzynia, większa wydajność hydrauliki, i zdecydowanie mniejszy promień skrętu... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    35
Co do skrzyni bym się nie zgodził bo do DF-a skrzynie robi ZF

 

Mając na myśli lepsza skrzynia chodziło mi o to, że ma 4 półbiegi z funkcjami automatycznymi... Zresztą skrzynie w New Holland są dobrej jakość... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

DF również posiada funkcję z automatyczną zmianą półbiegów. A co do zwrotności to się zgodzę że to tłumok. Ale czy 2 km różnicy to aż tak dużo?, i pojemnościowo DF jest w lepszej sytuacji bo silnik jest mniejszy a co za tym idzie spalanie powinno być mniejsze. Co do pół biegów jeśli chodzi o bajer NH będzie lepszy ale i na 3 również da radę popracować :)

 

Deutz fahr ma markowe podzespoły a New holland jest tańszy ale to padaka. Polecam deutza będziesz zadowolony :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
    • Przez andrzej80j
      Witam mam problem z półbiegami szarpie ciągnikiem i nieczuc zmiany przełączanie pomiędzy "L" i "M" tylko czasami nieraz chodzi wszystko dodam że na "H" ciągnik jedzie ok nic nie szarpie . Dzięki zgóry za podpowieć
       
    • Przez GracjanDF
      Witam ostatnio wyskoczył mi błąd T86 w Deutz Fahr 430 g i przestała działać czułość rwania tą która się zmienia w gałce od rewersu😉 Jakieś pomysły żeby to usunąć czy coś w tym stylu ? Z góry dzięki za pomoc 
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.