Skocz do zawartości

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie

MARIAN1056    0

Witam od dwóch miesięcy jestem posiadaczem takiej Forterry i mam pytanie czy normalne jest że w polu nie moge ruszyć(samym ciągnikiem bez rzadnej maszyny) z dwójki szosowej bo coś skrzynia zaczyna trzeszczyć i maszyna gaśnie, nieraz nawet jest problem jesli włącze dwa półbiegi. Na asfalcie czy betonie jest ok a w polu to tylko z jedynki moge ruszyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ziomal89    0

Witam od dwóch miesięcy jestem posiadaczem takiej Forterry i mam pytanie czy normalne jest że w polu nie moge ruszyć(samym ciągnikiem bez rzadnej maszyny) z dwójki szosowej bo coś skrzynia zaczyna trzeszczyć i maszyna gaśnie, nieraz nawet jest problem jesli włącze dwa półbiegi. Na asfalcie czy betonie jest ok a w polu to tylko z jedynki moge ruszyć...

napisz na moje gg to podebatujemy o tym, znam forterre

Edytowano przez ziomal89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seremiak    1

Witam

Miałem Forterre 11441 z 2008r i też miałem problem ze skrzynią, na początku biegi ciężko wchodziły aż wreszcie skrzynia zablokowała się na 2 biegu stanął i nie mogłem już ruszyć a zetorek miał niecałe 400mth!! okazało się że jakiś wałek w skrzyni się zatarł i łożyska koszt naprawy a było to dopiero 2 miesiące po gwarancji ok 6000zł!!! Więc jak masz jeszcze gwarancję to szybko na serwis bo sporo popłyniesz!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


k61wp    0

Zetorem na pusto jest ciężko ruszyć z jedynki a ty chcesz z dwójki :blink:

 

skrzynia zetora to porażka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kryssr    50

ja mam 5 letniego zetora 10641 i nie jest ciężko ruszyć z dwójki na pusto na polu. Musi to być jakaś wada. Biegi dosyć topornie chodzą jak na dosyś nowy cięgnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

danielhaker    823

Zetorem na pusto jest ciężko ruszyć z jedynki a ty chcesz z dwójki :blink:

 

skrzynia zetora to porażka

:lol: Tekst roku 2011. Jeszcze chyba tak się nie uśmiałem jak przy tym poście :lol:

Marian, zgłoś na gwarancję bo ja z dwójki śmiało ruszam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

k61wp    0

mój zetor na biegach terenopwych przy wciśniętym sprzęgle się toczy do przodu :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Slawuss    0
:D dobre ja 8045 bez problemu na pusto IV mogę ruszyć aby nie było pod górę Edytowano przez Slawuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MARIAN1056    0

:D dobre ja 8045 bez problemu na pusto IV mogę ruszyć aby nie było pod górę

też kiedyś miałem zetora 8145 i nie było problemu z ruszaniem a przy forterze jest chyba coś nie tak

 

Może jeszcze jakiś użytkownik takiej maszyny sie wypowie? Chodzi mi o biegi szosowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

erni0402    10

ja mam 8145 i z 3 ruszam tylko troche więcej przygazuje:)

a z ta forterrą to coś nie tak musi być serwis musi pewnie to oglądnąć:)

Edytowano przez erni0402

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Slawuss    0

Forterrą 95 nie próbowałem startować z III i IV ale z II spokojnie idzie przynajmniej moja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ZetorPower    0

moze tasma nie odbija na bebnie od połbiegow ? i dlatego na wyzszym przełozeniu ma ciezej ruszyc

Edytowano przez ZetorPower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



wojcik1996    1

Tarcz hmm u mojego kumpla był podobny problem tylko on tak długo jeździł aż się popsuło i na gwarancji mu naprawili bo stwierdzili się jakieś łożysko w sprzęgle nie było posmarowane tawotem i się zatarło..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś też miałem problem w Forterze 10641 tego typu że biegi ciężko chodziły. Wystarczyło usunąć jedną osłonę co jest pod tapicerką i dzięki temu prostemu zabiegowi biegi chodzą leciutko, że mogę bieg wyłączyć bez wciskania sprzęgła. A z dwójki ruszam bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kamil5421    3

Ja mam Forterre 125 z 2009r to rusza bez problemu , nie taz trochę biegi zgrzutaja i cieżko wchodzą ale narazie jezdzi ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez COUNTRYSERVICE
      Mam problem ze wspomaganiem (ciągnik na gwarancji, serwis się tym zajmie, ale może ktoś wie co to). Czasem przy bardzo wolnej jeździe nie da sie skręcać, jest duży opór, zatrzymuję sie sprawdzam co sie dzieje i koła stoją w miejscu, ale kierownicą można pomało skręcać. Podobnie jest w "trasie" : wyjeżdżam z domu, kierownica przy kołach na wprost jest ustawiona prosto, po 10 kilometrach przy kołach na wprost kierownica jest przekręcona o 45 stopni, a wkażdym zakręcie muszę "dokręcać", żeby sie w nim zmieścić. Krótko mówiąć kierownica swoje, koła swoje....
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez tomi382
      Czy ma ktoś informacje co do nowych modeli proximy odnośnie chip tuningu? Nowe Proxy mają pompę wtryskową sterowaną elektronicznie więc wydaje mi się że można poprawić program podnosząc moc o 20-30%.
    • Przez roberti
      Witam Panowie mam taki problem z zetorem forterra hsx 120. 2013r. zaczął rozłączac rewers. na wyswietlaczu Literka ,,N'' myga gdy chce go zapalic. tak jak myga f. dzieje sie tak jak jest gorąco. gdy schłodze cały rewers okładami z lodu wtedy jest na jakis czas spokój az się znów nie nagrzeje i znów rozłącza i nie da się jechać. a jak zgaszę to juz ie można zapalic. nie wiem co zrobic a nowy kosztuje ok. 1500zł
×