Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MARIAN1056    0

Witam od dwóch miesięcy jestem posiadaczem takiej Forterry i mam pytanie czy normalne jest że w polu nie moge ruszyć(samym ciągnikiem bez rzadnej maszyny) z dwójki szosowej bo coś skrzynia zaczyna trzeszczyć i maszyna gaśnie, nieraz nawet jest problem jesli włącze dwa półbiegi. Na asfalcie czy betonie jest ok a w polu to tylko z jedynki moge ruszyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

Witam od dwóch miesięcy jestem posiadaczem takiej Forterry i mam pytanie czy normalne jest że w polu nie moge ruszyć(samym ciągnikiem bez rzadnej maszyny) z dwójki szosowej bo coś skrzynia zaczyna trzeszczyć i maszyna gaśnie, nieraz nawet jest problem jesli włącze dwa półbiegi. Na asfalcie czy betonie jest ok a w polu to tylko z jedynki moge ruszyć...

napisz na moje gg to podebatujemy o tym, znam forterre

Edytowano przez ziomal89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seremiak    1

Witam

Miałem Forterre 11441 z 2008r i też miałem problem ze skrzynią, na początku biegi ciężko wchodziły aż wreszcie skrzynia zablokowała się na 2 biegu stanął i nie mogłem już ruszyć a zetorek miał niecałe 400mth!! okazało się że jakiś wałek w skrzyni się zatarł i łożyska koszt naprawy a było to dopiero 2 miesiące po gwarancji ok 6000zł!!! Więc jak masz jeszcze gwarancję to szybko na serwis bo sporo popłyniesz!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

k61wp    0

Zetorem na pusto jest ciężko ruszyć z jedynki a ty chcesz z dwójki :blink:

 

skrzynia zetora to porażka


 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kryssr    50

ja mam 5 letniego zetora 10641 i nie jest ciężko ruszyć z dwójki na pusto na polu. Musi to być jakaś wada. Biegi dosyć topornie chodzą jak na dosyś nowy cięgnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
k61wp    0

mój zetor na biegach terenopwych przy wciśniętym sprzęgle się toczy do przodu :blink:


 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    0
:D dobre ja 8045 bez problemu na pusto IV mogę ruszyć aby nie było pod górę Edytowano przez Slawuss

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARIAN1056    0

:D dobre ja 8045 bez problemu na pusto IV mogę ruszyć aby nie było pod górę

też kiedyś miałem zetora 8145 i nie było problemu z ruszaniem a przy forterze jest chyba coś nie tak

 

Może jeszcze jakiś użytkownik takiej maszyny sie wypowie? Chodzi mi o biegi szosowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erni0402    10

ja mam 8145 i z 3 ruszam tylko troche więcej przygazuje:)

a z ta forterrą to coś nie tak musi być serwis musi pewnie to oglądnąć:)

Edytowano przez erni0402

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

moze tasma nie odbija na bebnie od połbiegow ? i dlatego na wyzszym przełozeniu ma ciezej ruszyc

Edytowano przez ZetorPower

zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1996    1

Tarcz hmm u mojego kumpla był podobny problem tylko on tak długo jeździł aż się popsuło i na gwarancji mu naprawili bo stwierdzili się jakieś łożysko w sprzęgle nie było posmarowane tawotem i się zatarło..


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś też miałem problem w Forterze 10641 tego typu że biegi ciężko chodziły. Wystarczyło usunąć jedną osłonę co jest pod tapicerką i dzięki temu prostemu zabiegowi biegi chodzą leciutko, że mogę bieg wyłączyć bez wciskania sprzęgła. A z dwójki ruszam bez problemu.


Jak rolnictwo daje zdrowym ludziom pożywienie, tak medycyna rokuje chorym zdrowie. - Aulus Cornelius Celsus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil5421    7

Ja mam Forterre 125 z 2009r to rusza bez problemu , nie taz trochę biegi zgrzutaja i cieżko wchodzą ale narazie jezdzi ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Pacias94
      Witam. Czy opony o rozmiarze 380R70 przod 460R 85 sa dobrze dobrane i czy nie bedzie problemu jakiegos z napedem? Prosze o pomoc na pw lub tym temacie.
    • Przez mlody90
      Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜
      Od początku:
      WTRYSKI I POMPA
      Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat)
      INTERCOOLER
      Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza)
      TURBOSPRĘŻARKA
      Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę.
       
      Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków.
       
      Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez adam12tr
      Witam
      Poszukuje osoby która posiada zetora forterre  11741 z silnikiem Deutz/same 1000.6Wt1 .W tym ciągniku jest regulator  świec żarowych, niestety nie jest on opisany w schematach dedykowanych dla tego modelu Zetora. Mam urwane dwa przewody od wtyczki tego sterownika i nie mam czasu robić doktoratu odnośnie ich prawidłowego położenia. Jeśli ktoś ma taki ciągnik to bardzo prosił bym o fotkę tej wtyczki od strony przewodów, wystarczy zdjąć prawą przednią pokrywę maski. Zamieściłem wycinek serwisówki gdzie regulator to element o numerze 79, a druga fotka to moja sytuacja;(
      Za pomoc z góry dziękuję.
      Pozdrawiam Adam12tr
       


    • Przez seat1Leon
      Witam ,mam pytanie jaka jest zasada działania hamowania przedniej osi w zetorze Proxima przy skrzyni 40
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.