gregJCB

JCB 2135

Polecane posty

gregJCB    0

Witam grono. Panowie wpadł wi właśnie w polu taki temat w czasie upraw.Nagle z zbiorniczka płynu(przed przednią szybą)uleciał płyn, ciężko stwierdzić czy nagle czy stopniowo. Po nalaniu oraz jako takim odpowietrzeniu, zaczeł pokazywać się wyciek pod sprzęgłem w takim okienku(widac tam koLo zamachowe u dołu)2sróbki na 8kluczyk i kawałek blaszki. Wczasie roboty w miare upływu czasy płyn uchodzi no i jak wiadomo pedał sprzęgła jest stanowczo kolokwialnie mówiąc inny. liczę na jaką kolwiek poradę gdyż każda będzie cenna.pozdrawiam. jcb 2135 silnik perkins

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Właśnie przejrzałem katalog ale od modelu 155 -185 i tu wysprzęglik jest na zewnątrz obudowy sprzęgła a z twojego opisu wychodzi że ty masz siłownik sprzęgła bezpośrednio za łożyskiem sprzęgłowym tak jak teraz mają osobówki i bez wyciągania silnika niestety się nie obejdzie ,chyba że to wina wężyka to może by go jakoś wymienił ale tak czy inaczej musisz dokładnie się temu przyjrzeć przez to okienko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

koses. W tym okienku u dołu nic nie widać tylko dól koło i tyle. Mają z boku tj gdzie? Gostek z toruńia wysłał mi jakieś opisy. sprzegła suchego no i wg.tego wychodzi że wysprzeglik w srodku wraz z takimi dwiema rurkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Z obudowy sprzęgła wychodzi ośka na jednej stronie są widełki naciskające na łożysko a z drugiej stronie czyli na zewnątrz jest dźwignia na którą naciska wysprzęglik (siłowniczek) ,dodaję fotkę z katalogu sprzęgła do porównania z tym co ci przysłali f180157abda9c14am.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

koses podaj mi Twój adres to wysłe ci całą zawartość tego co mi podesłał i sam lukniesz,Ja już widze że to nie to co dodałeś u mnie jest w srodku na wałku wysprzeglik z dwiema rurkami i sprężynką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

no chłopaki! obdryndałem i tak. serwis JCB za wysprzęglik zawołał kosmos 5tyś netto obdrynadłem oraz odwiedziłem innego przedstawiciela ale głównie marki case no i poszukaliśmy w katalogu ich, wychodzi ok.480Euro uf no zawsze mniej boli. Szukam jeszcze dalej i zobacze.Mam czas gdyż i tak zamówie dopiero jak bedzie wiadimo dokładnie, zrobimy to sami gdyż serwis wg.cennika liczy za godz pracy 1 mechanika 110zł netto uf. Może jakiegoś rozbitka sie trafi heh. p.s mam pyt. co to jest jak na pól biegach zaczyna coś piszczeć w skrzyni? pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

W sumie do JCB jest pełno nieautoryzowanych sprzedawców części. Większość ściąga z angli więc chwilę to potrwa ale są tańsze. Poszukaj jeszcze u wujka Google sklep Excavar też handluje JCB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Greg ale spokojnie, jak rozbierzesz to może okaże się że wystarczy wymienić uszczelniacz jeśli gładź na cylindrze jest w nienagannym stanie,A co do półbiegów to opisz dokładniej (na postoju ,w czasie jazdy ,na jakich obrotach i którym półbiegu ) jeśli okaże się że będziesz potrzebować uszczelniaczy to tu znajdziesz a oddział w olsztynie potrafi dobrze doradzić http://www.alfa-pl.com/?p=kontakt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

koses! mówisz tzn. piszesz że to jest możliwość zregenerować?nawet fajnie by było.Jasne oblukam i tp jak rozbiore ale spoko dam znać na bierząco. Półbiegi-wiec tak; na głównym biegu na każdej sekcji(l.m.h) jest cisza a jak tylko zapne mu jakiś pół bieg zaczyna sie dzwięk dziwnego piszczenia na każdym stopniu obrotów nie załeżnie czy postój czy jazda. dzieki za odnośnik napewno się przyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Ale jeśli na postoju ci coś piszczy to wciśnij sprzęgło żeby skrzynia stanęła i jak będzie cisza to to znaczy że coś się dzieje ze strony mechanicznej natomiast jeśli po wyhamowaniu skrzyni nadal będzie piszczało to usterka jest z winy hydrauliki (ciśnienie ,rozdzielacz ,spracowany olej ,...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
    • Przez Leni933
      Mam problem w moim Fordzie. Po rozgrzaniu zapaliła mi się kontrolka oleju sprawdziłem manometrem i na rozgrzanym silniku na obrotach jest 1bar ale na wolnych 0. Silnik jest po remoncie, nowa pompa oleju, wał, korbowody. planowana głowica, sprawdzany blok. Nie możemy za bardzo znaleźć przyczyny moze ktoś coś pomoże?
    • Przez rysiurolas
      Witam, piszę w sprawie waszych opinii o ciągnikach ford z serii 40, głównie o skrzynię powershift. Czego jest warta, eksploatacja co ile mth co wymieniać itp. Jeśli ktoś posiada taki ciągnik proszę o opinię.  Na co zwrócić uwagę przy kupnie. Czemu często te Fordy stoją długo na ogłoszeniach sprzedaży i cena jest nie za wysoka, ludzie boją sie je kupować ze względu na skrzynię , czy dostępność części? Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj