Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

chodzi ci o to ze wszystkie sa rowno czy odpowiednio I i II stopnia sa rowno,

a czuc tarcze jak sie zagrzeje? i czy lozysko wylaczajace jest przypalone-widac na czole odbarwienia?

Opublikowano

Łapki I stopnia wszystkie trzy są równo ustawione i później II stopnia również wszystkie trzy są równo ustawione, tarczy nie czuć bo się nie ślizga i żadnych przebarwień na łożysku oporowym nie ma, wizualnie przez ten wizjer wydaje się wszystko dobrze.

Opublikowano

ciezka sprawa chyba bez rozjechania sie nie obejdzie. a na sucho[bez zapalania] jak chodzi-moze na wysprzegliku trzeba podciagnac-mogly sie lapki zedrzec i za malo wyciska,lub popychacz sie wyrobil,

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam problem ze sprzęgłem. Mocno wysuwa się wysprzęglik, nawet się nie chowa , naciskając pedał późno zaczyna rozłańczać napęd. wogóle sprzęgło działa mało precyzyjnie, szrpie.podkręciłem łapki to na jakis czas troche pomogło ale nie na długo. Czy to będzie koniec tarczy?

Tematy połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

To wysprzęglik działa czy nie co znaczy że się nie chowa,a czapeczki pod łapkami sprawdzałeś może któraś pękła. Jak wysprzęglik jest ok i jest odpowietrzony,czapki i łapki też ok łapki ustawione na zero. To chyba trzeba zajrzeć do tarczy.

Opublikowano

Jak szarpie sprzęgło a masz łapki równo wyregulowane to raczej tarcz do wymiany ,miałem to samo i na śrubach od łapek nie było już regulacji.Po rozebraniu okazało się jeszcze że łapki są w dużym stopniu zużyte i tarcz w opłakanym stanie.

Opublikowano

Wysprzęglik jest cały czas wysunięty za dużo, jak nacisnąć pedał to wysuwa się za daleko aż płyn troche przecieka puszcze to powraca do położenia wcześniej. Powinien być chyba bardziej schowany

Opublikowano

Podkęciłem łapki to się poprawiło i można powiedzieć że jest dobrze. Chyba to będą łapki przytarte bo wkoło widzć nalot jakby kurz z cegieł Czy ktoś prubował wymienić łapki bez rozpoławiania, przez okienko?

Opublikowano (edytowane)

tłumik drgań skrętnych (http://www.google.pl/images?client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&channel=s&hl=pl&lr=&q=t%C5%82umik+drga%C5%84+skr%C4%99tnych&um=1&ie=UTF-8&source=univ&sa=X&ei=SktzTZC0EY_HsgaQ94iEDg&ved=0CFEQsAQ&biw=1024&bih=584) , NA JEDNO WYCHODZI , może nie jest to zdjęcie tej tarczy , bo w katalogu figuruje pod hasłem " tarcza z amortyzacją poosiową"

Edytowane przez DarekD
Opublikowano

zeno wyreguluj lepiej sprzęgło bo aż takiej różnicy nie ma ;) a już na pewno spalenizny nie poczujesz (ja raz jak wyregulowałem w 330 na oko sprzęgło-tarcze stare to jak w fendzie pod obciążeniem silnik nie zdychał tylko ciągnik zwalniał :lol: )

 

co do tej tarczy ja kupowałem w grene (może nawet z chełmna była) i miała jakoś amortyzacje :huh: jak na tym zdjęciu ukryta tzn okładzina była przyłączona do blaszki a dopiero do tarczy

Opublikowano (edytowane)

witam.mam pewnien problem poniewaz slizga mi sie sprzegło 1 stopnia...czy jest mozliwosc wyregulowania tego jakos?jak jade z wiekszym ciezarem to jest to bardzo odczuwalne.moze mi ktos cos doradzi:)

Tematy połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano (edytowane)

Mam problem z Zetorem 7745. Nie ma on wogóle siły i wszystko wskazuje na to , że sprzęgło się ślizga. Mam pytanko czy da się jakoś wyrególować odległość miedzy łapą, a łożyskiem oporowym bez rozpołowiania ciągnika?

Tematy połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

Da się przez okienko z boku skrzyni biegów po lewej stronie ciągnika,Trzeba zdjać skrzynke od akumulatora i odkręcić tę pokrywkę i widzisz łapki sprzegłowe. Teraz tylko pytanie czy jest jeszcze jakaś regulacja na gwintach ,u mnie już nie było. Niestety pomogło tylko rozpołowienie i wymiana tarczy sprzęgła, zplanowaniu koła zamachowego i wymiana docisku akurat w moim przypadku tak było.

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Proszę o pomoc. Chciałem się spytać jak odpowietrzyć i wyregulować sprzęgło hydrauliczne w Zetorze 5211?

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

 

Pozdrawiam!

Tematy połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

Najlepiej robić to w dwie osoby, jedna pompuje ze 3 razy i przytrzymuje wciśnięty pedał sprzęgła,druga osoba poluzowuje lekko odpowietrznik aby wypuscić płyn i dokręca go(ta pierwsza cały czas trzymie wciśnięty pedał,puszcza dopiero jak odpowietrznik jest dokręcony) czynności te należy powtarzać dopóki nie przestaną lecieć pęcherzyki powietrza, musi lecieć czysty płyn wtedy odpowietrzanie jest prawidłowe. Oczywiście na odpowietrznik nakładamy pasujący przezroczysty wężyk który zanurzamy druga stroną do jakiegoś naczynia wypełnionego cześciowo płynem hamulcowym. niezapomnij też o dolewaniu płynu do zbiorniczka w czasie odpowietrzania.

Opublikowano

Pierwszy stopień w zetorze ustawia się bez luzu łożysko oporowe pracuje cały czas przy łapkach. Co innego drugi stopień, tutaj ustawia się około 2 mm luzu od łożyska.

Opublikowano (edytowane)

Zgadza się ale mi chodzi o luz przy śrubie .I tam powinno być te 2mm bo jeśli niema to będzie się ślizgać.W tym konkretnym przypadku lepiej żeby go nie było ,bo wtedy jeszcze można coś podregulować.

Edytowane przez krzysztofz14

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez JasiekAgriculture
      Witam mam problem z ciagnikem same Explorer 60 88r mam spory luz na pedale sprzęgła przez co rewers wchodzi ciezkawo z lekkim zgrzytem wie ktoś może jak podregulowac pedał lub co innego zrobić? 
       
    • Przez Konrad1245
      Witam mam taki problem gdyż ciagnik jest niby na luzie ale gdy puszczam sprzęgło nadal jedzie dodam ze nie mogę wbić zadnego innego biega chyba się zakleszczyły biegi jeśli tak to jak do tego się zabrać żeby je odkleszczyc pomocy 
    • Przez staszek87
      Witam. Mam problem ze skrzynia biegow Range Command. Na plaskim terenie dziala bez zarzutu jak ciagnik stoi z górki ciezko jest wbic jazde do tylu. Skrzynia wyskakuje na N. Kiedy stoi pod górkę zdarza sie choc rzadziej problem z ruszeniem do przodu również po zalaczeniu rewersu i puszczeniu sprzegla wyskakuje na N. Skrzynia sie kalibruje bez problemu. Poziom oleju centymetr od max. Olej na skrzyni wymieniany ok 800mth filtr 200mth temu. Serwis nie wykryl błędów. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez Dominikst
      Witam, posiadam zetora 9540 z 4 biegową skrzynią. Po skończeniu rozrzucania obornika biegiem 1 z przyspieszaczem nie mogę już wyrzucić biegu. Wajcha zaklinowała się na 1 biegu, nie da się zmienić na inny bieg.  Co jest przyczyną? Co mam robić?
      Dodam jeszcze, że za każdym razem, gdy chciałem zredukować z wyższego biegu na 1 to był zgrzyt, musiałem poczekać, aż traktor się zatrzyma.
    • Przez Kobra66
      Witam! Potrzebuję pomocy odnośnie sprzęgła a mianowicie ciągnik kupiony z rozsypanym sprzęgłem czyli nie na chodzie, sprzęgło udało się poskładać ale nie wiem jak mają być powkręcane śrubki regulacyjne w dźwigienkach aby nie były za długie lub za krutkie i jeszcze jedna sprawa jak prawidłowo krok po kroku wyregulować sprzęgło 1i 2 stopień. I czy da się je wyregulować przed spułowieniem czy tylko i wyłącznie po społowieniu ciągnika. Wszystkie informacje będą cenne gdyż nie mam instrukcji obsługi a najlepiej by było jakby było coś z instrukcji napraw. Jeżeli ktoś posiadał by coś takiego to będę wdzięczny, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v