jarx08

Pronar tsa-reduktor biegów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pronar
jarx08    2

witam, jak redukowac biegi w pronarze tsa, jest drażek od biegów i ten od redukcji pod kierownica, i jak sie zmienia zeby byly szybsze lub wolniejsze??? prosze o pomoc i dokladne napisanie , pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hadler    0

Ten pod kierownicą to jest żółw i zając.Wciskasz sprzęgło i przerzucasz w prawo lub lewo- oczywiście podczas postoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarx08    2

Ten pod kierownicą to jest żółw i zając.Wciskasz sprzęgło i przerzucasz w prawo lub lewo- oczywiście podczas postoju.

ale tak samo na szybkich jak i na wolnych????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

KACZOR12    0

Ja nie wiem jak jest w pronarach ale są to te same skrzynie co w belarusach a my mamy belarusa ze skrzynią 14/4 (czyli synchronizowana) i redukujemy biegi tą wajchą pod kierownicą podczas jazdy i nic się nie dzieje a belarus ma już 1350mth więdz wydaje mi się śmieszne to co napisał hadler jeżeli to jest taka skrzynia bo jeżeli jest to ta druga 16 biegowa to nie wiem

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2665

tak pronar 82tsa ma skrzynie synchro 14/4 ten pod kierownica mozesz przezucac w czasie jazdy i to jest zolw zajac a i masz jeszcze jeden reduktor w lewarku biegow H i L H-szybkie L wolne

na H masz 4 biegi do przodu na L 3 czyli zolw H 4 biegi+ 1r zolw L 3 biegi+1R= 7 do przodu i 2 do tylu zajac H 4biegi+1R zajac L 3 biegi+1r=7 do przodu i 2 do tylu w sumie = 14 do przodu i 4 do tylu

kolego jarx08 jak chcesz to daj emaila to wysle ci skan schematu z instrukcji obslugi

pozdrawiam posiadaczy pronarow i belarosow :)

Edytowano przez Uziu92

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid35123
      Witam
      Mam pytanie czy element przedniego napędu zaznaczony na zdjęciu na niebiesko powinien się wysunąć czy trzeba zdejmować cały korpus o góry (czyli jedna z śrub zaznaczona czerwonym kółkiem) ? Jak widać na zdjęciu trochę się wysunął ale dalej jakoś nie chce iść. Rozbierany z powodu dużego przecieku oleju.
      Pozdrawiam.

    • Przez dawidek223
      Witam,
      Panowie dzisiaj był u mnie elektryk i robił podgrzewanie świecy , podgrzewanie działa już tylko jest mały problem na desce rozdzielczej nie działa kontrolka od świecy między innymi nie działa też od długich świateł ,co świeci od paliwa ,od ciśnienia oleju w układzie kierowniczym, od kierunkowskazów dla przyczep  mówił że mogą być żarówki w zegarze po palone  ,dodam jak zjedliśmy pod kierownicą plastki to z lewej strony. Jak jest stacyjka na podłodze leżał jakiś przerywacz BPK-1  i były 4 kabelki podłączone obok leżało 6 kabelków dodam też że luzem leży niebieski kabel z suwką plstikową odłączony. zrobiłem zdjęcia dla uwagi



    • Przez Rolnik551
      Witam cieknie mi gdzieś koło orbitrola pod kabiną gdy się olej rozgrzeje jak się dostać do orbitrola bo od spodu to rozdzielacz zasłania
    • Przez Rolnik551
      Da radę rozjechac ciągnik od tyłu muszę doiść do skrzyni a nie chce reduktora i wszystkiego rozbierać 
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam , drodzy koledzy i koleżanki mam problem z Pronarem 82 SA ... mianowicie ostatnio podczas wykonywania podorywki coś się zchrzaniło z silnikiem , jechałem normalnie na prawie maksymalnych obrotach i było okej aż nagle na uwrociu zdjąłem nogę z gazu i zauważyłem że silnik nie pracuję tak jak powinien i co ok. 2-5 sekund puszcza chmurę niebieskiego dymu i tak jakby na mocy stracił ponieważ podczas ruszania z dwójki drogowej na żółwiu ma problem się na pusto zebrać . Ma przepracowane 4000 mtgh i wcześniej (tak od 2400 mtgh) stopniowo coraz to bardziej zaczynał kopcić na czarno jak ruska lokomotywa bez obciążenia ( na pusto pod lekką góreczkę ) . Miał ktoś kiedyś taką przygodę ze swoim mtz`tem ?
      Dodam że na postoju na bardzo wolnych obrotach co 5 minut tak jakby na chwilę nie pracował na wszystkich garach i po chwili wydaję dźwięk jakby ciągnął 20t i szaro siwy dym 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.