Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ursus1991

zakup prasy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Prasy
ursus1991    8

chcę kupić prasę rolującą pasową, nie mam doświadczenia z prasami, więc się zastanawiam i pytam.

Prasa będzie używana głównie do słomy, ale i trochę siana na usługach. Mam dość ograniczony budżet bo do 7 tyś. Szukałem trochę i spodobały mi się prasy hesston, ale jedna jaką znalazłem za tą kase to mi ktoś z przed nosa chapną, znalazłem jeszcze prasę rivierre casalis rc 121 i też mi się bardzo spodobała. Znalazłem ją na allegro i jest dość blisko mnie bo 150km, Co sądzicie o tych prasach? Jak tam jest podnoszenie podbieraka, hydrauliczne, czy mechaniczne, ręczne? jak załancza się owijanie sznurkiem? Czy to jest na pewno prasa zmiennokomorowa? Ile ma węży do podłączenia do ciągnika? O co chodzi z tym hydraulicznym ustawieniem zgniotu?

To jest ta prasa http://otomoto.pl/rivierre-casalis-rc-121-A50098.html

Znalazłem jeszcze hesston http://otomoto.pl/hesston-A39582.html

Prasa ma chodzić z c-360.

Proszę o pomoc

ursus1991    8

No jasne tylko za te pieniądze to by bardzo ciężko dostać, a nie widziałem jeszcze tej prasy za 8 tys

Wiadomość z agroFakt.pl

ursus1991    8

Mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat pras rivierre caslalis. Czy da radę c-360, ile wyjść hydraulicznych potrzeba do niej w ciągniku, o co chodzi z tym hydraulicznym dociskiem pasów

rafal4610    54

kuzyn ma riviere casalis i tam są 4 wyjścia hydrauliczne :/ Ale potrzebuje rozdzielacza 3 sekcyjnego bo 2 wyjścia->klapa, 1 wyjście->podbieracz, i 1 wyjście->służy do ustawiania zgniotu. On za prase dał coś ok. 8tys zł ale potem musiał kupić rozdzielacz, węże, itp i sporo go to wyniosło, a teraz żałuje bo jak da większy zgniot to pasy nie wytrzymują.

ursus1991    8