Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
aras2010

wałek wom

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
aras2010    0

witam!!! mam renault 110 54 i leci mi olej z wałka wom odkręciłem pokrywe w której jest jeden simering ale na wałku jest jeszcze jeden ale żeby go wyjąć to trzeba wyciągnąć wałek ktury niby sie wysuwa ale niewiem czy moge ten wałek spokojnie wyciągnąć? czy nic tam w środku nie spadnie? pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wczoraj to rozbierałem i wydaje mi sie ze to nie jest drugi uszczelniacz tylko osłona łożyska. wałek wyskoczył mi wraz z dekielkiem na pare cm ale wsadziłem z powrotem. NIE WYCIĄGAŁEM całego założyłem nowy simering i złozyłem dekielek na silikon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Mógłby ktoś powiedzieć czy wyjęcie WOM grozi rozsypaniem się czegoś w skrzyni?

Mam uszkodzony frez na swoim wałku i chciałbym oddać go do przetoczenia i wyfrezowania na mniejszy rozmiar ale boję się go wyciągać.

Odkręcałem dekiel, wałek lekko wychodzi razem z łożyskiem ale nie próbowałem go całkowicie wyjmować.

 

Ciągnik 951-4 skrzynia 12/12 bez półbiegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wisniak222    1

a ile kosztuje taki simering na wałek bo u mnie tez się troche poci. Będę wdzięczny jak ktoś poda rozmiar :) Ja mam reno 113-14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Simmering pewnie max 20-30zł.

 

Sam simmering możesz bez obaw wymienić, odkręcasz 4 śruby i zdejmujesz tę obudowę w której jest uszczelniacz, nic więcej nie ruszasz.

Wymieniasz uszczelniacz i obudowę smarujesz silikonem przed skręceniem.

 

Jak wyjmę u siebie WOM to przy okazji wymienię simmering to powiem jaki jest dokładny rozmiar ale póki co mam nadzieję że ktoś powie czy można bez obaw wyciągać WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Rafii
      KOledzy prosze o informację jaki jest wymiar uszczelniacza wałka WOM w renault 120.54 z 1992r. Wymieniłem juz dwa(orginalne CLassa) uszczelniacze i po jakimś czasie leci olej. Teraz poszukam jakiegoś Polskiego .
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez Macias1221
      Witam  mam problem zniknęły mi światła w aresie 616RZ z 2002r. trik jest taki ze czasem się pojawią na chwile. Myślałem że jest to wina włącznika mocno się na grzewał gdy światła były włączone, wiec go wymieniłem ale problem  nie zniknął. Sprawdziłem  też bezpieczniki i wszystkie są w porządku,  przekaźniki tez nie wyglądają na wypalone i nie wiem gdzie szukać proszę o pomoc może ktoś miał podobny problem
    • Przez maly2000
      Witam!
      Mojej Renówce coś zaczęło dolegać, na biegu jałowym zauważalne są delikatne skoki obrotów silnika, niewielki co prawda bo o około 20-30 obrotów. Ponadto jak silnik jest zimny to obroty utrzymują się lekko powyżej 700, zaś jak się rozgrzeje w pracy to na biegu jałowym spadają do okolicy 600. Sprawdzane filtry przewody i wszystko i nic nie widać, pompka paliwowa też wymieniona. Zaczeło się robić też tak, że w czasie transportu nie miał siły jechać, powoli się wkręcał na obroty, a lekka górka i pustych przyczep nie miał siły w  ciągnąć. Miał ktoś podobne objawy i jest w stanie coś doradzić.? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.