Zaloguj się, aby obserwować  
aras2010

wałek wom

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
wałek
aras2010    0

witam!!! mam renault 110 54 i leci mi olej z wałka wom odkręciłem pokrywe w której jest jeden simering ale na wałku jest jeszcze jeden ale żeby go wyjąć to trzeba wyciągnąć wałek ktury niby sie wysuwa ale niewiem czy moge ten wałek spokojnie wyciągnąć? czy nic tam w środku nie spadnie? pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wczoraj to rozbierałem i wydaje mi sie ze to nie jest drugi uszczelniacz tylko osłona łożyska. wałek wyskoczył mi wraz z dekielkiem na pare cm ale wsadziłem z powrotem. NIE WYCIĄGAŁEM całego założyłem nowy simering i złozyłem dekielek na silikon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Mógłby ktoś powiedzieć czy wyjęcie WOM grozi rozsypaniem się czegoś w skrzyni?

Mam uszkodzony frez na swoim wałku i chciałbym oddać go do przetoczenia i wyfrezowania na mniejszy rozmiar ale boję się go wyciągać.

Odkręcałem dekiel, wałek lekko wychodzi razem z łożyskiem ale nie próbowałem go całkowicie wyjmować.

 

Ciągnik 951-4 skrzynia 12/12 bez półbiegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wisniak222    1

a ile kosztuje taki simering na wałek bo u mnie tez się troche poci. Będę wdzięczny jak ktoś poda rozmiar :) Ja mam reno 113-14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Simmering pewnie max 20-30zł.

 

Sam simmering możesz bez obaw wymienić, odkręcasz 4 śruby i zdejmujesz tę obudowę w której jest uszczelniacz, nic więcej nie ruszasz.

Wymieniasz uszczelniacz i obudowę smarujesz silikonem przed skręceniem.

 

Jak wyjmę u siebie WOM to przy okazji wymienię simmering to powiem jaki jest dokładny rozmiar ale póki co mam nadzieję że ktoś powie czy można bez obaw wyciągać WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtek1312
      Witam rozważam zakup ciągnika Renault i prosił bym o parę opinii i wskazówek czy warto kupić i na co zwrócić uwagę. I czym się różni model 110.14 od 110.54 Gość mówił że będzie miał renowke 110 i nie wiem co tam dalej dokładnie ale ponoć 92 rok i skrzynia z 3 polbiegami i tu pytanie jak one mają z tymi polbiegami na jakiej zasadzie to działa? I jak jest z pod nośnikiem u nich czy lepiej szukać z ehrem?
    • Przez PiotrRapacki
      Witam,
      Kupiłem niedawno renault ares 610 i mam pytanie odnosnie półbiegów a mianowicie mam do wymiany filtry hydrauliki i gdy przekraczam ciągnikiem jakies 28 km/h jadąc 4 biegiem na zającu i 4 półbiegu sam zrzuca mi półbieg na 3 po zapaleniu sie kontrolki od filtrów. Czy to jest normalne? Po wymianie filtrów to zniknie czy mam sie zacząc martwić?
    • Przez Bobas233
      Wotam . Pytanie kieruje do posiadaczy tych ciagnikow a mianowicie. Wedlug mnie podnosnik nie podnosi maszyny na taka wysokosc jak trzeba . Pług dzwiga jakies do 10cm nad ziemie i dalej jjz nie pojdzie . Patrzalem na inne modele u innych użytkowników to dzwiga duzo wyżej . Co może być przyczyna ? Silowniki wspomagające sa za krótkie ? Prosze o.jakas pomoc w tej sprawie;)
    • Przez las4341
      Podczas jazdy z wyłączonym napędem zauważyłem szarpanie przednich kół , jeżeli załącze przedni napęd szarpanie ustaje . Co to może być ? Winne są luzy na sworzniach ?
    • Przez DEMONxXx
      Witam jak wygląda tryb awaryjny skrzyni Tractonic 24/8 w Renault 110-155.54?
      Pytam bo w mrozy giną mi połówki działa tylko rewers i nie wiem czy to tryb awaryjny czy może jakaś awaria.
      Dodam ze półówki i rewers są na tych samych przesówkach wiec raczej mechanicznie nie ma problemu raczej w elektryce lub elektronice
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.