Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam i znowy piszecie bzdury!! prawidłowy poziom oleju w tej misce to max do 2 cm!!!! wie ktos jak działa ten filtr??? wogólle???

 

to wam powiem!!

 

na szczycie filtru jest siatka tak?? przez nia jest zasysane powietrze do filtra to jest pierwszy stopień filtracji tego filtra!

potem powietrze przesysane jest przez taka rurke co jest w środku prowadzi ona do miski z olejem w ilości max do 2 cm. tam zostaja utopione w oleju resztki tego co przeszło przez 1 filtracje!!

potem jest zwinięta siatka słurzy ona do oczyszczenia powitrza z resztek oleju i tego co nie utoneło w oleju, to jest 3 stopień filtracji w tym filtrze. jaki z tego morał ???

 

jesli zalejesz zbyt durzy poziom oleju to silnik bedzie go zasysał a jeśli bedzie go mało to niema prawa go zassać!!!! umnie ta siatka po wyciagnieciu jest umoczona w oleju do poziomu maks 3 cm dalej jest suchai tak to powinno wygladać.

nastepna osoba która chce utopić ciapka w oleju z filtra dajcie jej oddychaćpowierzem a nie resztkami oleju!!!!!!!!

 

olej lej taki jak do silnika a zmienniaj go w tym samym czasie co w silniku i bedzi edobrze.

a i nieprzektaczaj tego poziomu co pisałem max 2 cm jak wlejesz mniej nic sie nie stanie to nie mam za zadanie smarować silnik! tylko czyścić powitrze!! z kurzu drobin pyłu tylko i wyłacznie z tego. wystarczy taki poziom max do 2 cm.

 

na srodku misy masz taka wypustke zakryj ja olejem i to jest wskaźnik oleju w niej!!!!!!!!!!!

Powodzenie napisz jak działa!!

Opublikowano

Nie ma znaczenia jakie macie filtry czy stare czy nowe!! poziom oleiu jest warzny!! nowe filtry sa nie co krótsze i maja mniej wypełnienia w środku to ta (metalowa siaka) zasada działania jest identyczna czy to ten stary czy nowy co to za różnica?? wyglad zmieniony nieco i nic więcej!!!

 

 

Jeaszcze raz mówie max 2 cm oleju!!!!!!!!!

A w nowym typie z racji na jego długośc lałbym jeszcze miej max. 1cm taka ilośc wystarczy do zatrzymania zanieczyszczeń, olej wyłapie nawet najmniejsze drobuny bo ma właściwości bardzo lepkie .

Opublikowano

Lukasz84

Ty masz za mało oleju w filtrze i chyba w ..., stary typ filtra ma na misce wytłoczenie i oznaczenie poziomów MIN/MAX, jest to ok. 0.5l idąc dalej ten poziom oleju jest oddalony o ok. 1cm od rury "kominowej", a wkład filtra ma do oleju ok. 4cm.

Nowy "stary" typ ma taki sam wkład filtra, ale inne wypełnienie, zamiast drucianego ma gąbczaste, olej ma prawo tam przenikać ale w znikomych ilościach w stopniu coraz mniejszym ku górze a nowy to wypełnienie ma tandetne, bo gdyby tam było sucho to zanieczyszczone cząsteczki powietrza by się tam nie zatrzymywały i takie wypełnienie było by zbędne. Poziom oleju wyznacza przetłoczenie w misce olejowej.

Ja zakładam stary filtr a nowy będzie ozdabiał garaż. :rolleyes:

Opublikowano
Chodziło mi o to żeby zadbał o swoja pisownie (nie kalanie J.Polskiego) a jak sam nie umie dobrze pisać to niech chociaż do WORDa użyje.

 

Albo niech ściągnie sobie "Mozilla Firefox"... :rolleyes: :rolleyes:

Opublikowano

Powiem krótko ma to gdzieś co piszecie. Ja wiem jedno jak lałem olej do poziomu fabrycznego to silnik go zasysał, kiedyś pewien mechanik powiedział mi ze lepiej jest nie dolać oleju od zaznaczonego poziomu, nic się nie stanie a silnik nie będzie zasysał go wraz z powietrzem.olej i tak wyłapie nawet najdrobniejsze drobin. Stosuje to od 6 lat i jak na razie nigdy nie miałem takich problemów!!

Opublikowano
No dobra chłopaki ale zdawało mi sie że na tym forum ważniejsza jest wiedza na temat maszyn a nie wiedza o polszczyźnie....

 

No to prawda ale niech to jakoś wygląda OK ??

 

Powiem krótko ma to gdzieś co piszecie. Ja wiem jedno jak lałem olej do poziomu fabrycznego to silnik go zasysał, kiedyś pewien mechanik powiedział mi ze lepiej jest nie dolać oleju od zaznaczonego poziomu, nic się nie stanie a silnik nie będzie zasysał go wraz z powietrzem.olej i tak wyłapie nawet najdrobniejsze drobin. Stosuje to od 6 lat i jak na razie nigdy nie miałem takich problemów!!

 

Ale co każda maszyna inaczej pracuje. I jeden będzie robić tak jak ty a inny tak jak fabryka każe (a raczej filtr)

Opublikowano
No to prawda ale niech to jakoś wygląda OK ??

 

 

 

Ale co każda maszyna inaczej pracuje. I jeden będzie robić tak jak ty a inny tak jak fabryka każe (a raczej filtr)

 

ja nikomu nie kaze stosowac tego co napisałem mówie tylko ze ja tak robie, i jak narazie nie mam z tego powodu problemów z ciapkiem,!!

Opublikowano
ja nikomu nie kaze stosowac tego co napisałem mówie tylko ze ja tak robie, i jak narazie nie mam z tego powodu problemów z ciapkiem,!!

 

Ja wiem że ty tego nie każesz nikomu stosować.

 

 

Tylko nie wiem po ce to !! (wykrzykniki)??

Opublikowano

jaka jest roznica miedzy nowym typem a starym? czy ktorys jest lepszy?

Opublikowano
Różnica jest w tym że nowy inaczej wygląda i ma inny wkład , ale i tak robią to samo . Był temat i ktoś zmieniał na nowy ale był problem i jednak wg mnie stare są lepsze :]

 

Ja mam od 86' roku stary typ i do dziś bardzo dobrze służy :P . Miałem z 76 ale został uszkodzony :/

Opublikowano

To właśnie ja mam problem z filtrem powietrza odkąd kupiłem nowy filtr starego typu, polecam filtry nowego typu lub eksploatacje starego ale oryginalnego :P

Opublikowano

Nowy typ różni się tym że posiada filtr wstępny tzw. cyklon który oddziela zanieczyszczenia, wprawiając powietrze w ruch wirowy. Cięższe cząstki spadają na zewnątrz tego "wiru". Ta duża miska na górze to właśnie to. Ten filtr trzeba czyścić przy duzym zapyleniu nawet co 10 godz.

Opublikowano

Ja mam stary filtr powietrza i sprawuje sie dobrze. Wystarczy założyć uszczelki na misce olejowej filtra i jest czyściutki. W lato czyściłem ten "grzybek" co jest na górze filtra i nieźle tam było "Syfu" hehe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v