Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
  • AgroTeam
Opublikowano

Mam już rozebrany silnik i okazało się że, blok ma lekkie pęknięcie które kiedyś było spawa ale puściło do wymiany są na pewno 2 tłoki a reszta też nie wygląda zbyt fajnie.

Jestem więc na etapie szukania silnika z tym że jest duży problem. Czy wiecie jakie inne silniki można by było włożyć, chodzi Mi o silnik ok 150KM Czy oryginalna przystawka pasowa będzie pasować na innego silnika?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja sie dowiadywałem i do JD 965 takiego jak ma moj dziadek pasuje silnik od jakiegos MANa tylko nie pamietam dokładnie, ale popytaj bo czesto od TIRow sa silniki w ciagnikach lub kombajnach;D

  • AgroTeam
Opublikowano

Od razu napisałem do @Kiza o zdjęcie silnika i przystawki. Ale szukam też i innych możliwość i wybierze się tą która będzie najkorzystniejsza

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No to kolega od razu przystapił widze do posuzkiwan;D

Opublikowano
No to kolega od razu przystapił widze do posuzkiwan;D

 

Witam:) Panowie potrzebuje madrej rady;d Otoz pare dni temu zaczal mi wyciekac olej z silownikow od hedera;/ Wie ktos moze na jakiej zasadzie jest to uszczelnienie tam?? A moze ktos ma jakis schemat?? Nie wiem czy brac sie samemu za naprawde czy lepiej od razu udac sie do warsztatu... Prosze o jaka kolwiek rade;] Z gory dzieki

 

cos nie tak napisalem ale jestem nowicjuszem i nie za bardzo potrafie sie ubslugiwac na agro-foto;)

Opublikowano

Witam odnośnie siłowników do hedera jak na razie jeszcze nie musiałem nic przy tym robić w moim jelonku 1065, ale myślę że to działa na tej samej zasadzie co siłownik podnośnika w zetorze 5320, ze 2 lata temu sam musiałem wymienić komplet uszczelniaczy i jak dotej pory śmiga. Ale to zależy czy nie jest porysowany tłok i nie wiem czy są komplety naprawcze do tych siłowników.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v