Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

troche mrozy zelżaly i odpala...żebym miał taką świadomość ze mogę wziąć większy akumulator to bym wziął, handlowiec powinien to doradzić przy zmawianiu ciągnika wie w jakich warunkach klimatycznych będzie pracował i co powinien mieć taki ciągnik

Opublikowano

Na razie :D -jak znam życie to ma już całe 100 mth i jeszcze żadnych poważnych awarii :D .

Jaro, spokojnie - jak życie pokazuje JD nie są, aż tak niezawodne... ;)

Opublikowano

Jaro - nigdy nie śmiałbym porównać wyrobu z Sokółki do JD <_< ale wybacz, jeśli chodzi o palenie (o tym temat) to widzę, że ten wyśmiewany wyrób wcale nie jest taki zły, bo nawet w te największe mrozy pali od pierwszego strzała... ;)

Opublikowano

Tylko że ten "pierwszy strzał" to nie jest chyba "coup de grace" :D .

PS.U mnie odpala spoko-kiedyś już pisałem że odpalił przy -29 (faktem jest że nie na podwórku-ale w nieogrzewanym garażu )

Opublikowano

Jaki jest taki jest, ale działa tak jak należy - widzę, że nie jeden chciałby, aby jego "sprzęt" tak palił... ;) Wiem, że ciężko to przyjąć do wiadomości... :D

Opublikowano

Że tak powiem-niech mu ziemia lekką będzie :D -ja tam żadnych problemów czy to z zapalaniem czy z czymkolwiek nie mam-powiem więcej-nie miałem (a tu niech już każdy z posiadaczy Farmera zrobi sobie szybciutki rachunek sumienia...:D )

 

 

Opublikowano

Jak zwykle sprytnie zmieniasz temat - po pierwsze mowa jest o paleniu ciągników JD - po drugie nikt Twojemu sprzętowi nic nie zarzucił - po trzecie nikt nie napisał, że Farmery są lepsze od JD i zapewne długo nie napisze. Natomiast z opisu kolegów powyżej można jasno wywnioskować, że mają problemy z paleniem w zimie i widzę, że ciężko jest Ci przyjąć do wiadomości, że one z paleniem mogą mieć większe problemy niż Farmer lub jakiś inny Chiński sprzęt (@arko2255) i od razu atakujesz ogólną awaryjność Farmerów - gdy temat jest o paleniu. Jakby na to nie patrzeć sporo wyższa cena sprzętu moim zdaniem do czegoś zobowiązuje... ;)

Opublikowano

Ani mi się śniło zmieniać temat-nie czuję się też odpowiedzialny za większość JD na tym globie (wali mnie to)-tak sobie a muzom pisałem :D -z drugiej strony widzę że kłopoty z tym paleniem wynikają jedynie z zastosowania zbyt słabego akumulatora .

Opublikowano

Więc idąc Twoim tokiem myślenia - nie czuję się też odpowiedzialny za większość Farmerów na tym globie :D i nie zmienia to nadal faktu, że JD nie są jednak takie doskonałe bo :D i są Farmery, które lepiej palą niż co niektóre JD :D

Opublikowano

JD 5M napewno lepiej będzie sobie radził z odpalaniem w duże mrozy bo posiada mechaniczny wtrysk paliwa, a np JD 5R lub seria 6030 i większe mają CommonRail i rozrusznik musi zakręcic trochę wiecje razy żeby ciągnik odpalił...

Opublikowano

Witam odnośnie palenia w mrozy to moj jd 5070 M w pierwszą zimę odpalał rewelacyjnie. a już w tą przy -27 miałem dziwną sytuację. Po przekręceniu kluczyka zapala się lampka z podobizną silnika oznaczająca załączenie świec gasnie i kręcę, kręci słabo i nie odpala i tak 3 razy i nić. zostawiam go na godzinę przychodzę przekęcam kluczyk lampka od silnika nie zapala się i odpala na dotyk. I powiedzcie mi gdzie tu jest cały "myk"?

Opublikowano (edytowane)

Myk jest taki ze to jest zamulony układ paliwowy, przynajmniej tak było u mnie, przed pierwszym odpaleniem kontrolka 3 razy mignęła i się zapaliła, zakręciłem silnikiem 3 razy i odpalił po chwili znikła, wcześniej było podobnie tylko ze parafina się wytraciła w odstojniku, trzeba go było podgrzać i po przekręceniu na zapłon kontrolka znikła przy - 30 po prawie miesięcznym nie odpalaniu odpalił od strzała. W czasie jazdy było podobnie kontrolka po migała i silnik się zachłysnął i po chwili dalej jechałem normalnie. Winą było letnie paliwo które było wcześniej wlane do zbiornika

Edytowane przez Davido
Opublikowano

Po przeczytaniu tego co jest tu napisane sam nie wierze w swoje słowa ale ja mojego 5070M przy -27 nawet nie podgrzewałem, zapalał od razu. Fakt, stał w garażu, ale nie ogrzewanym więc dużej różnicy temperatur nie było, a palił jak szalony co nie można powiedziec o jego bracie 6220 który sobie ledwo radził...

Opublikowano

5100m w pierwszą zimę z bardzo małym przebiegiem nie pali w mrozy ,przepalony bezbiecznik .Wymiana bezpiecznika 70A ułatwiła rozruch ale akumulator za słaby ,nie daje rady kręcić .Cwany serwis przyjeżdża z akumulatorem od kombajnu podpina do aku ciągnika ,opalarką ogrzewa filtr paliwa przewody i pompe wtryskową odpala ciągnik i uśmiechnięty odjeżdża .

W tą zimę sytuacja podobna choć jeszcze większych mrozów nie było .bezpieczni już sobie wymieniłem bo był spalony i kolejny już przepalony .Akumulator jeszcze kręci ale boję się że jak temperatura jeszcze spadnie to nie da sobie rady .

Może ktoś wie dlaczego pali ten bezpiecznik od grzałki wspomagającej rozruch ?

Opublikowano

to gdzie wy trzymacie traktory na dworze na gołym placu?? ja tam trzymam ładnie zamknietego. a powiedzcie bo stary ciagnik wystarczy ze zjedzie z gorki na najwyższym biegu i odpali na zapych. z nowymi nie mozna tak robic??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v