Skocz do zawartości
Mycek5120

Klawisz w Case MX100

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Mycek5120    27

Na załaczonym zdjeciu jest klawisz który nie wiem do czego słuzy nie wystepuje on we wszystkich modelach case mx 100. Wie moze ktos do czego on słuzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jerry28    4

To jest przycisk od włączania radaru. Służy to do mierzenia poślizgu kół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maks    82

Zapewne rozchodzi się o to, że normalnie prędkość pokazywana na desce jest liczona jako ilość obrotów kół x obwód koła. Przez to np. przy orce gdy występuje poślizg pokazuje wyższą prędkość niż jest ona na prawdę. Radar mierzy prędkość na podstawie faktycznego przemieszczenia ciągnika względem podłoża. Różnica w prędkościach to poślizg.

 

Możliwe że jest to wykorzystywane np. do załączania blokady. A może tylko będzie się wyświetlać rzeczywista prędkość, albo gdzieś pokaże się jaki masz poślizg. Ale to tylko moje przypuszczenia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Aha rozumiem juz Dzieki wielkie za pomoc :) A mam jeszcze jedno pytanko mianowicie pojecie radar wom?? podobno rozłacza wałek przy podnoszeniu maszyny do góry prawda to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jerry28    4

Co do radaru, to wygląda to tak jak kolega napisał. W Twoim ciągniku, o tym co można zrobić za pomocą radaru, decyduje wersja wyposażenia, krótko mówiąc ilość włączników w kabinie. W kwestii załączania i wyłączania WOM, zależy to od tego czy przy grzybku służącym do włączania WOM masz dodatkowy przełącznik, jeśli jest, możesz programować załaczanie i wyłączanie WOM w zależności od położenia podnśnika i dodatkowo uślizgu kół. To samo tyczy się włączania przedniego napędu i blokady mechanizmu różnicowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Dzieki wielkie za pomoc :) Byłem zerknac do ciagnika i jest tam ten klawisz dodatkowy AUTO i on chyba włąsnie słuzy do tego co mówisz bede musiał to sprawdzic w którys dzien :D Właczników w kabinie jest duzo bo to podobno najbogatsza wersja jaka wychodziła tych modeli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radix8    6

Bzdury chłopakowi piszecie. To nie ma nic wspólnego z radarem. On służy do podciągnięcia podnośnika przez zwiększenie ciśnienia( jeśli go przytrzymasz)np. podciągnięcie hitcha lub do kompensacji drgań w czasie transportu z narzędziem zawieszonym na TUZ!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jerry28    4

Przeczytaj jeszcze raz instrukcję obsługi. Owszem, jeśli włączysz go to cięgna pójdą lekko w górę, można to wykorzystać do odbezpieczenia hitcha, ale generalnie jest to włącznik radaru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radix8    6

A to dziwne bo mam go(włącznik) w dwóch ciągnikach z tym, że jeden nie ma radaru!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jerry28    4

Masz rację RADIX, mój błąd, jeszcze raz przeczytałem instrukcję (jest po angielsku) źle ją trochę zrozumiałem. Jest tak jak napisałeś, do tego ten wyłącznik służy !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radix8    6

Dziękuję. I chylę czoła za przyznanie się. W obecnych czasach to wręcz niespotykane zachowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jerry28    4

Sam zostałem wprowadzony w błąd przez sprzedawcę ciągnika w odniesieniu do działania tego przycisku. co prawda mój ciągnik to McCormick MC100, ale one różnią się chyba tylko naklejką. Znalazłem instrukcje w kieszonce za siedzeniem, ale z lenistwa nie chciało mi się jej czytać. Twój post zmusił mnie do tego ;) Teraz już wiem jak działa radar i jak włączyć amortyzację narzędzia zawieszonego na tylnym TUZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Czyli rozumiem ze jak włacze ten klawisz to maszyna zawieszona na tylnim tuzie podczas transportu bedzie amortyzowana? I nie powinno chustac ciagnikiem? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radix8    6

Teoretycznie mniej. Głownie przydaje się do podciągania hitcha tak abyś nie musiał trzymać go cały czas na wieszakach bo się szybko wyrabiają więc lepiej ustawić je ciut niżej i do zapięcia podciągać właśnie tym przyciskiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×