Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zapewne rozchodzi się o to, że normalnie prędkość pokazywana na desce jest liczona jako ilość obrotów kół x obwód koła. Przez to np. przy orce gdy występuje poślizg pokazuje wyższą prędkość niż jest ona na prawdę. Radar mierzy prędkość na podstawie faktycznego przemieszczenia ciągnika względem podłoża. Różnica w prędkościach to poślizg.

 

Możliwe że jest to wykorzystywane np. do załączania blokady. A może tylko będzie się wyświetlać rzeczywista prędkość, albo gdzieś pokaże się jaki masz poślizg. Ale to tylko moje przypuszczenia ;)

Opublikowano

Aha rozumiem juz Dzieki wielkie za pomoc :) A mam jeszcze jedno pytanko mianowicie pojecie radar wom?? podobno rozłacza wałek przy podnoszeniu maszyny do góry prawda to?

Opublikowano

Co do radaru, to wygląda to tak jak kolega napisał. W Twoim ciągniku, o tym co można zrobić za pomocą radaru, decyduje wersja wyposażenia, krótko mówiąc ilość włączników w kabinie. W kwestii załączania i wyłączania WOM, zależy to od tego czy przy grzybku służącym do włączania WOM masz dodatkowy przełącznik, jeśli jest, możesz programować załaczanie i wyłączanie WOM w zależności od położenia podnśnika i dodatkowo uślizgu kół. To samo tyczy się włączania przedniego napędu i blokady mechanizmu różnicowego.

Opublikowano

Dzieki wielkie za pomoc :) Byłem zerknac do ciagnika i jest tam ten klawisz dodatkowy AUTO i on chyba włąsnie słuzy do tego co mówisz bede musiał to sprawdzic w którys dzien :D Właczników w kabinie jest duzo bo to podobno najbogatsza wersja jaka wychodziła tych modeli

Opublikowano

Bzdury chłopakowi piszecie. To nie ma nic wspólnego z radarem. On służy do podciągnięcia podnośnika przez zwiększenie ciśnienia( jeśli go przytrzymasz)np. podciągnięcie hitcha lub do kompensacji drgań w czasie transportu z narzędziem zawieszonym na TUZ!

Opublikowano

Przeczytaj jeszcze raz instrukcję obsługi. Owszem, jeśli włączysz go to cięgna pójdą lekko w górę, można to wykorzystać do odbezpieczenia hitcha, ale generalnie jest to włącznik radaru.

Opublikowano

Masz rację RADIX, mój błąd, jeszcze raz przeczytałem instrukcję (jest po angielsku) źle ją trochę zrozumiałem. Jest tak jak napisałeś, do tego ten wyłącznik służy !!!!

Opublikowano

Sam zostałem wprowadzony w błąd przez sprzedawcę ciągnika w odniesieniu do działania tego przycisku. co prawda mój ciągnik to McCormick MC100, ale one różnią się chyba tylko naklejką. Znalazłem instrukcje w kieszonce za siedzeniem, ale z lenistwa nie chciało mi się jej czytać. Twój post zmusił mnie do tego ;) Teraz już wiem jak działa radar i jak włączyć amortyzację narzędzia zawieszonego na tylnym TUZ.

Opublikowano

Teoretycznie mniej. Głownie przydaje się do podciągania hitcha tak abyś nie musiał trzymać go cały czas na wieszakach bo się szybko wyrabiają więc lepiej ustawić je ciut niżej i do zapięcia podciągać właśnie tym przyciskiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v