Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mialem chyba taki sam problem jak ty,od prawej strony ciagnikami,po kabiną jest ta wajcha od rewersu.

Niech 2 osoba rusza rewersem a ty sprawdż to mijesce kolo schodow z prawej strony i tam pwinna ruszac sie taka wajcha mała,

U mnie to bylo 2 spawane,pierwszy raz serwis mi spawał i po 2 tygodniach znowu to sie stało

Pozniej zespawałem to sam i chodzi do dzis, tylko pamietaj o odłaczeniu klepy od akumulatora

Mam nadzieje ze pomogłem ;) ;)

Opublikowano (edytowane)

Na pewno posprawdzałeś tą wajche od rewersu przy kabinie?Bo jeżeli tak to widełki pękły w skrzyni od rewersu (zmiany kierunku).Albo nie pękły tylko się odkręciły.A wcześniej nie miałeś kłopotów z rewersem np.zgrzyty przy zmianie kierunku jazdy?

Edytowane przez jaro30
Opublikowano

Jeżeli piszesz że był zgrzyt ,ciężko wchodził to mogły faktycznie pęknąć .Bo synchronizator powinien być w porządku co najwyżej mógł się uszkodzić pierścień synchronizatora.W takim razie kabinę trzeba podwiesić za skrzynią pośrednią rozkręcić wyjechać na kołach dupo i będzie wiadomo co jest bo tak to można diagnozy różne stawiać.Tylko czy na pewno wszystko sprawdziłeś na zewnątrz czy jest dobrze.Co do KOSZTÓW ewentualnej naprawy to nie jest tak żle bo jeśli widełki to koło 500zl jeżeli będzie uszkodzony pierścień też 500zł(od zgrzytów ulega zniszczeniu).Można powiedzieć więcej roboty jak to warto.Ale może to wcale nie to i nie sugeruj się moją podpowiedzią.

Opublikowano

Wszystko sprawdzone ,tak jak muwiłem ten wałek co wchodzi do skrzyni też się rusza tylko wszystko luźne czyli coś w srodku poszło.A niewiesz może czy unas dostanie się taką część czy trzeba ściągać zza granicy??Bo jak poszedł u mnie w dorado jakiś symeryng to musiałem czekać 2 tygodnie aż przysłali z Włoch. :(:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v