Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
karol012011

SAME EXPLORER 3 100

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same
karol012011    1

Witam mam problem dziś popsuł mi się rewers mechaniczny,biegi normalnie wchodzą a wajcha od rewersu luźno .Morze wie ktoś jaka może być przyczyna??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    6

Mialem chyba taki sam problem jak ty,od prawej strony ciagnikami,po kabiną jest ta wajcha od rewersu.

Niech 2 osoba rusza rewersem a ty sprawdż to mijesce kolo schodow z prawej strony i tam pwinna ruszac sie taka wajcha mała,

U mnie to bylo 2 spawane,pierwszy raz serwis mi spawał i po 2 tygodniach znowu to sie stało

Pozniej zespawałem to sam i chodzi do dzis, tylko pamietaj o odłaczeniu klepy od akumulatora

Mam nadzieje ze pomogłem ;) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamilsame1    6

Tez na poczatku myslem ze cos z skrzynia jest,ale po 2 godzinach dokładnego sprawdzania doszlem co go boli

Napisz do mnie na gg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    175

sprawdź jeszcze po drugiej stronie tą wajchę

Edytowano przez lamboEVO100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol012011    1

patrzyłem ,wszystko się rusza ten wałek co wchodzi do skrzyni też się rusza ale luźno,może jakiś wodzik tam się odczepił :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Na pewno posprawdzałeś tą wajche od rewersu przy kabinie?Bo jeżeli tak to widełki pękły w skrzyni od rewersu (zmiany kierunku).Albo nie pękły tylko się odkręciły.A wcześniej nie miałeś kłopotów z rewersem np.zgrzyty przy zmianie kierunku jazdy?

Edytowano przez jaro30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Jeżeli piszesz że był zgrzyt ,ciężko wchodził to mogły faktycznie pęknąć .Bo synchronizator powinien być w porządku co najwyżej mógł się uszkodzić pierścień synchronizatora.W takim razie kabinę trzeba podwiesić za skrzynią pośrednią rozkręcić wyjechać na kołach dupo i będzie wiadomo co jest bo tak to można diagnozy różne stawiać.Tylko czy na pewno wszystko sprawdziłeś na zewnątrz czy jest dobrze.Co do KOSZTÓW ewentualnej naprawy to nie jest tak żle bo jeśli widełki to koło 500zl jeżeli będzie uszkodzony pierścień też 500zł(od zgrzytów ulega zniszczeniu).Można powiedzieć więcej roboty jak to warto.Ale może to wcale nie to i nie sugeruj się moją podpowiedzią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol012011    1

Wszystko sprawdzone ,tak jak muwiłem ten wałek co wchodzi do skrzyni też się rusza tylko wszystko luźne czyli coś w srodku poszło.A niewiesz może czy unas dostanie się taką część czy trzeba ściągać zza granicy??Bo jak poszedł u mnie w dorado jakiś symeryng to musiałem czekać 2 tygodnie aż przysłali z Włoch. :(:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Części jak zamawiałem w serwisie to czekałem 24h .Poczta lotnicza z Niemiec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×