Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z kontrolką ciśnienia oleju w skrzyni (czerwona) w NH. Czasami świeci, czasami zgaśnie, i czasami przygasa. Filtr oleju jest nowy. Hydraulika i podnośnik działają poprawnie.

Czy jest możliwość żeby ona się zaświecała od nadmiernego poziomu oleju w skrzyni (tzn. mam 1,5 cm ponad MAX)??

 

I czy u was w TDD też tak wolno opuszcza na włączonym silniku np. przyczepę?? ponieważ u siebie muszę delikatnie unieść dźwignie (podnoszę przyczepę dźwignią w dół, opuszczam w górę) żeby opuszczać przyczepę, ponieważ później słychać syczenie.

Idzie to jakoś wyregulować??

 

I jeszcze jedno. Od czego jest ten denerwujący sygnał przy zapalaniu?? Ponieważ u mnie tak jak by chciał się załączać na wolnych obrotach?? Przeważnie dzieje się tak po tym jak ciągnik pracuje pod większym obciążeniem.

Opublikowano

dolej płynu hamulcowego-to jest podłączone pod jedną kontrolkę-DOT4,przestanie się świecić.w TD80D też na samym początku tak było,leją oszczędnie płyn i czujnik to łapie.

Opublikowano

Chodzi ci o ten pisk po przekręceniu kluczyka ?

Ten pisk sygnalizuje, że nie ma lub jest słabe ciśnienie w układzie kierowniczym.

 

Witam. Mam problem z kontrolką ciśnienia oleju w skrzyni (czerwona) w NH. Czasami świeci, czasami zgaśnie, i czasami przygasa. Filtr oleju jest nowy. Hydraulika i podnośnik działają poprawnie.

Czy jest możliwość żeby ona się zaświecała od nadmiernego poziomu oleju w skrzyni (tzn. mam 1,5 cm ponad MAX)??

 

I czy u was w TDD też tak wolno opuszcza na włączonym silniku np. przyczepę?? ponieważ u siebie muszę delikatnie unieść dźwignie (podnoszę przyczepę dźwignią w dół, opuszczam w górę) żeby opuszczać przyczepę, ponieważ później słychać syczenie.

Idzie to jakoś wyregulować??

 

I jeszcze jedno. Od czego jest ten denerwujący sygnał przy zapalaniu?? Ponieważ u mnie tak jak by chciał się załączać na wolnych obrotach?? Przeważnie dzieje się tak po tym jak ciągnik pracuje pod większym obciążeniem.

Żeby ci szybko opuszczało trzeba przeregulować rozdzielacz. Patrząc od tyłu jest sirubka, którą trzeba odkręcić. Wtedy rozdzielacz będzie działał jednostronnie. Bo rozdzielacz masz dwustronnego działania.

Opublikowano

rozdzielacz z dłuższą dzwignią masz na opuszczanie całkiem w dół,do góry to jedną sekcję opuszczasz a drugą płynie olej pod ciśnieniem(przez zawór musi iść),podłącz przyczepę w górne prawe złącze(zieloną dzwignią będziesz podnosił do góry a opuszczał całkiem w dół i sama tam trzyma).

sygnał od wspomagania włącza się po wyłączeniu silnika,znajdz czujnik i jedną końcówkę zdejmij i już nie będzie cię denerwował.

po za tym w instrukcji o tym możesz przeczytać(czytajmy książki jak nam je dali).

Opublikowano (edytowane)

Przeleciałem całą instrukcje dzisiaj po raz kolejny i znalazłem tylko o tym ustawieniu rozdzielacza. O pisku i kontrolce że jest związana z płynem, nic nie napisali.

 

A jak zapobiec cieknącym szybko-złączą?? U mnie po poprzedniej zimie wszystkie zaczęły cieknąć. Na razie mam to zrobione tak że na wtyk nakładam cienki oring i trzymie (tzn. nie kapie). Czy wystarczy tylko oringi w gniazdach wymienić?? Jaki powinien tam być rozmiar?? Bo kiedyś już wymieniałem to i tak ciekły. Czy tez wymienić te plastikowe uszczelniacze (czy jak to się tam zwie)??

 

I jeszcze mam pytania odnośnie tylnej szyby.

Ile może kosztować do niej klamka??

I od jakiego samochodu pasują do niej siłowniki?? Ponieważ w sklepach nie możemy takiej długości znaleźć. Na razie mam od 16145 ale są troszkę za krótkie i jeden już puścił po jednym sezonie.

Edytowane przez farmerNH
Opublikowano (edytowane)

czyżby nasi już inaczej tłumaczyli?kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni biegów- jak tam jest smarowanie rozbryzgowe(przecież to jest mechaniczny).o sygnale przy wspomaganiu u mnie opisane.wolne opuszczanie bo nie tam podłączona przyczepa-daje ciśnienie na innym złączu przy opuszczaniu.złącza ciekną?może warto zadbać o czystość przy podłączaniu,oringi może grubsze warto dać,na składnicy stosy mają to dopasują,nawet nowe końcówki-cudów nie kosztują.

lepiej napisz czy to co pisaliśmy pomogło?instrukcja jest pisana tak powierzchniowo-warto ciągnik porządnie obejrzeć i będzie wszystko jasne-on jest naprawdę prosty.

klamkę i siłowniki to powinieneś szukać u dilera,sprowadzą.

Edytowane przez wiesmag
Opublikowano

@agentczor

Ta klamka chyba ze złota jest :D

A znasz może cenę zbiornika i pompki/silniczka do spryskiwacza przedniej szyby?

 

@wiesmag

Przyczepę teraz będę podłączał tak jak powiedziałeś czyli pod zielone.

U mnie szybko-złącza są podłączane/odłączane tylko kilka razy w roku ponieważ mam założoną przejściówkę na skręcane, wiec raczej nie ciekną od piasku czy innych zabrudzeń. Popróbuje jeszcze z grubszymi oringami jak będę miał trochę czasu. Ojciec kupił nową końcówkę ale okazało się że nie ten gwint jest.

Wiem że jest prosty, bo już raz pół ciągnika rozebraliśmy i złożyliśmy.

Opublikowano

@farmerNH-rozumiem że przeszedłeś na polskie końcówki hydrauliki,i takie czasem ciekną,i to nie wina czasami oringa, tylko zaworku w środku.ja wymieniłem we wszystkich przyczepach na euro i ciągniku jednym też,jest spokój,lżej się podłącza i nikt mi oleju nie miesza z jakiejś starej 60 co nie pamięta kiedy go zmieniano.

tych końcówek wyszła jakaś kiepska seria,niektóre były nawet za ciasne(rzemieślnik coś podrabiał).

ten rozdzielacz z zieloną to do przyczepy działa tak jak przy 360-takie same pozycje.ten drugi jest na siłownik dwustronny(bez opuszczania).

a gwinty w tych euro są faktycznie inne(skok gwintu).

co do piasku to te euro nawet lepiej idą wytrzeć bo wszystko na wierzchu.ja bym ci polecił kilka końcówek samczyków do przyczep kupić (23 zł jedna)wygodniejsze.

Opublikowano

Ciekną mi euro przy ciągniku. A przejściówkę mam na wężu euro-polskie(skręcane).

Musze się zastanowić nad przejściem na euro. Ponieważ trochę plusów też jest. I pewnie tak chętnie nie będą przyczep pożyczać, a ode mnie pół wsi pożycza i drugie pół sąsiedniej-tak to jest jak się ma sprawne i z przeglądem. Myślę że wymiana większości złączy wyniesie mnie 200-250 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v