Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam problem z podnośnikiem podnośnik na źimnym oleju podnosi w miarę a na rozgrzanym to gaz do oporu i dopiero podniesie a i opada na wolnych obrotach pompa jest po regeneracji i tłok z tłoczyskiem jest nowy na rurce zostaly wymienione gumki i pod tłoczyskiem co może być tego przyczyną???

Opublikowano (edytowane)

Jak jest wszystko szczelne to nawet tydzien ma wytrzymac i nie opadnie,mowisz kolego ze pompe robiles a spr jakie daje cisnienie po naprawie??Moze byc wina rozdzielacza ale nie do konca kolega wczesniej tez pisal ze ma problem z wzmaczniaczem a ten ferdek posiada dwie pompy,spr jeszcze sobie WOM bo on jest na hydraulice i przedni nape(jesli posiadasz)czy dzialaj prawidlowo.

Edytowane przez KamilK199
Opublikowano (edytowane)

Dawałem ją do regeneracji na Ursusie i zrobili ją chodziła i teraz bardzo wolno podnosi na wysokich obrotach a na niskich nie podniesie tylko takie drgania są co do 2 popmy to nowa była założona i wom chodził ładnie a wzmacniacz po rozgrzniu ginie

a jak jąsprawdzić mam możliwość mieć zegar ale nie umiem

Edytowane przez nasil90
Pisanie z Caps Lockiem
Opublikowano

Musisz podpiąć się pod szybko złączkę od hydrauliki zewnętrznej( kiprowania) i na rozdzielaczu ustawić kiprowanie. W twoim przypadku sprawdź ciśnienie na zimnym i ciepłym oleju.

Opublikowano

dobra kolego tylko na rozdzielaczu to sprawdzę zembata a ona jest nowa i bez problemu kipruje tylko przyspieszacz nie chodzi i podnośnik a za podnośnik odpowiada tłoczkowa i dodaje że nie mam przełanczania jak w mf 255 że na kiprowanie lub wył pompy

Opublikowano

witam. ja również mam problem z podnosnikiem w MF 595. Pompa od podnośnika jest po regeneracji a pompa od kipra nowa. Podnośnik miał napadny, raz podnosił raz nie a teraz to wogóle. Natomiast pomopa do kiprowania dziwnie przerywa podczas kiprowania tak jkaby olej był podawany przez krótkie chwile. Przedni napęd nie działa aby gdy ciągnik ma b.ciężko załanacza sie i wyłancza od razu. Juz mam tego dosyć !!! Pomóżcie lub doradźcie

 

z góry dzięki krzycho88

Opublikowano

Koledzy nie wiem jak jest w 590, ale może jest podobnie w moim -698???, rozdzielacz od podnośnika,to ten który znajduje się na rurce od pompy tłoczkowej na wierzchu dekla z podnośnikiem?????

Opublikowano

kolego krzycho88 napisz mi swoje gg a ci pomoge bo ten ciągnik kilka razy rozbierałem i uczyłem się na błedach az zrobiłem

 

 

Kolego, możesz coś więcej napisać na ten temat na forum? Widzę, że jest to dosyć powszechny problem, mnie również dotyczy, i Twoje uwagi będą bardzo pomocne.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Chętnie dołączę do dyskusji , bo sam mam problem z podnośnikiem w MF590 4x4 ( z turem ) . W pewnym momencie pod czas orki przestał podnosić mi podnośnik i tur . Zdjąłem pokrywę podnośnika i teraz nie wiem co dalej , czy wymienić pompę ( i jak ją wymontować , czy muszę rozpoławiać ciągnik ) czy może jest jeszcze inna przyczyna . Czy ma Ktoś może instrukcję demontażu i montażu ? Proszę o pomoc

Opublikowano

kolego ja bym obstawiał na coś innego bo zdaje mi sie że tur jest z innej pomy zasilany a podnośnik z innej :P i może być to napęd pomp że wałek ścieło a jak jest z tej samej zasilany to albo rozdzielacz zwany oscyloskopem lub się zatarła bo miałem podobnie tylko mi jak podniusł to iechciał opaść jak opadł to niechciał podnieść bo jak ci do tej pory nie opadał i nic się nie dzialo to myśle że o rozdzielacz no chba ze uszczelniacze pod tloczyskiem wyżuciło lub na rurce

Opublikowano

Leeo- szkoda ze nie zbadales cisnienia na wyjsciach, tylko zaraz rozebrales...teraz albo rozpolawianie ciagnika i sprawdzenie napedu pomp lub bawienie sie z oscylatorem i pompa.

Opublikowano

Dziękuje za odzew

Kamil , co do ciśnienia wszystko było Ok bo dwa dni wcześniej używałem tura do ładowania obornika i wszystko było w porządku aż do orki

Tur i podnośnik sa na tej samej pompie +kiper , przełączam tylko

Opublikowano

popa od podnośnika - ciśnienie ok 200 bar

kiper nie pamiętam ale sporo mniej

co do problemow z podnoszeniem to zaczynajcie od filtra tego z boku. spuścić olej wyjać filter umyć go pędzlem dokładnie! bo jest bardzo gęsty! ze nawet inny olej nie chce przez niego lecieć ( nawet zimny agrol U) następnie zakręcić filtr. koniecznie pamiętać aby przed wlaniem oleju WYKRĘCIĆ ODPOWIETRZNIK z obudowy filtra. następnie zalać cały olej. i wkręcić odpowietrznik o ile olej nim leci i nie ma powietrza.

jeśli to nie pomorze a cisnienie dobre to szukać w zaworze pompy i rozdzielacz< tłok.

w tych ciągnikach pompy są 3!

1-tłoczkowa duza - podnośnik

2- zembata- kiper

3 zębata - przedni napęd,wom i półbiegi

wszystkie zasysają z jednego filtra ale maja różną wydajność dlatego często jedno działa a drógir nie.

piszcie o efektach. pozdro. ja pisze co wiem

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem z tłoczyskiem w MF 595, nie wiem gdzie mogę kupić tłoczysko do podnośnika?

 

Może ktoś wskaże mi adres gdzie takie tłoczysko mogę kupić, z góry dziękuję

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v