Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forowiczów! Podzielcie się ze mną opinią na temat ciągników Hurliman? Co to za marka jaka awaryjność, ceny zakupu no i oczywiście koszty eksploatacji? Pozdrawiam Bursztyn

Opublikowano

chyba szfajcarska i tak samo jak lamborghini i same to i on trzeci niczym sie prawie nie rużni to samo te trzy marki to jedno i to samo kolor znaczek i tyle trzoche sie orientuje bo niedaleko mnie na tej samej wsi nawet mieszkam co koncer SDF

Opublikowano

ja mieszkam koło tej fabryki i tych hurlimanów to prawie nie ma pprzez tyle lat co oni tu u nas są to pare sztuk widziałem sa małe takie sadownicze te 40  konne hurlimany ale z tych rolniczych to nie ma taz widziałem  180  konnego już w nowych kolorach złoty metalik  ale to sie nic one nie rużnią od lambo i same tehurlimmany poprostu kolory i nalepka wiecej nic      muwie wam prawde bo mieszkam 1 kolometr a przez kilka lat chodziłem do szkoły i widziałemz okna szkoły plac na którym trzymaja te ciągniki przez płt normalnie ze szkołą jest ta fabryka lata podstawówki jakieś 5  lat temu jak nie wiecej

Opublikowano

nie powiedział bym ze sa beznadziejne a  popatrz dobrze jak bedziesz widział hurlimana to one nie sado konca srebrnr wpadaja w taki lekki  złoty metalik  u nas ludzie kupuja te dziągniki  wójem mój ma józ lambo i nie nazeka    ojciec mysli kupic kiedys takiego jak kasy zdobędzie  jest jedna zecz która przemawia zeby go kupić blisko serwis tani ekonomiczne ciągniki i kiedys w zyciu jak by jakas awarja to  fabryka blisko z cześciami nie powinno być problemów

Opublikowano

niestety po dluzszym uzytkowaniu zdarza sie wiecej awarii niz przy innych markach moj ojciec ma same sliver 100.4, mamy go od nowosci od 97 roku i te modele byly jeszcze w miare poskladane, ale znajomi ktorzy pokupowali gdzies po 2000 roku strasznie narzekaja, plus mozna przyznac za maly apetyt na paliwo

Opublikowano
co ty za głupoty opowiadasz weź sie pier.. w łeb bo sie słuchać nie chce ja mam silver a 105 i mi jakoś nic nie wysiadło mój wujek ma ma silvera 100.4 z 2002 roku i tez mówi że mu sie nic nie zwali ło a ten kór musi wyskoczyć z czymś takim weź sie zastanów co ty piszesz

porownaj sobie jak sa wykonane, te nowsze sa robione na sztuke, widac to dobrze przy detalach, zarowno wewnatrz jak i na zewnatrz, juz 3 znajomym przednie zwolnice padly, ciekna wszystkie jak mtz.

i opanuj sie troche, bo wiecej nie mam zamiaru czytac takich postow, zwroc uwage ile twoj wuj robi mth, bo jak mu wyjdzie 200 na rok to wcale sie nie dziwie, ja mieszkam na zulawach i takie sprzety pracuja na 400-500 ha, sa najmniejszymi ciagnikami w gospodastwach, ale nabija 1000-1500 godzin rocznie

Opublikowano
co ty za głupoty opowiadasz weź sie pier.. w łeb bo sie słuchać nie chce ja mam silver a 105 i mi jakoś nic nie wysiadło mój wujek ma ma silvera 100.4 z 2002 roku i tez mówi że mu sie nic nie zwali ło a ten kór musi wyskoczyć z czymś takim weź sie zastanów co ty piszesz

 

Lekcja 1

Choć forum zapewnia pewną anonimowość nie znaczy że możesz pisać do nieznanych Ci osób w taki sposób. Ciekawe czy byłbyś taki kozak w rozmowie "na żywo"... Forum jest publiczne i czytają to też inni użytkownicy jak i osoby przeglądające forum, więc tym bardziej sie zastanów nad swoimi wypowiedziami tutaj. Mogłeś napisać swojego posta np. w taki sposób:

"Posiadam silver'a 105 i mam odmienne doswiadczenia. Ciągnik sprawuje sie bezawaryjnie. Mój wujek ma silvera 100.4 z 2002 roku i też jest z niego zadowolony, nie miał żadnych awarii, więc nie moge sie zgodzić z Twoim stwierdzeniem"

 

Sory za OT ale robi mi sie gorąco jak czytam takie posty...

 

 

Pavel: @Przemal Ostrzeżony i post wyrzucony...

Opublikowano

Niedawno na sprzedaż widziałem Hurlimanna jakiegoś większego który został sprowadzony z zagranicy, niepamiętam jaki model ale na kartce na szybie było napisane że ma 130km, 1996 rok.

Opublikowano

Witam

Posiadam ciągnik marki Hurlimann H 488 rocznik 1992 zakupiłem go niedawno i jestem z niego bardzo zadowolony.

Nie mogę znaleść numeru serwisowego, numeru do serwisu poniewarz chcę kupić do niego kompresator. Jeśli ktoś wie coś na temat serwisu tych maszyn to prosiłbym o numer tego serwisu, gdzie się znajduje taki serwis itd.

Opublikowano

mój sąsiad ma hurlimana 90km super maszynka po wiosce 40km/h lata tylko, że z remontem silnika miał problemy, bo mechanicy mówili, że w jego silniku siedzą części z całego świata a nawet z MTZ-tów no i ten remont trwał 4 lata całe szczęście, że ma jeszcze kilka ciągników bo by sie do końca załamał ale mówi, że było warto ;)

Opublikowano

Mój sąsiad w H490 ma ciekawie rozwiązaną pompe wtryskową która nie ma własnej obudowy tylko jest w bloku. Ciekawe co sie robi jak pompa padnie :rolleyes: Rocznik ciągnika 1986.

Opublikowano
porownaj sobie jak sa wykonane, te nowsze sa robione na sztuke, widac to dobrze przy detalach, zarowno wewnatrz jak i na zewnatrz, juz 3 znajomym przednie zwolnice padly, ciekna wszystkie jak mtz.

i opanuj sie troche, bo wiecej nie mam zamiaru czytac takich postow, zwroc uwage ile twoj wuj robi mth, bo jak mu wyjdzie 200 na rok to wcale sie nie dziwie, ja mieszkam na zulawach i takie sprzety pracuja na 400-500 ha, sa najmniejszymi ciagnikami w gospodastwach, ale nabija 1000-1500 godzin rocznie

 

no i co bo ty mieszkasz na zuławach to myslisz ze tylko u ciebie śą ciezkie ziemie przekonał bys sie ze i u nas sa cięzkie do uprawy niektóre nie mówie ze jak u ciebie wiekszość ale nie jest lekko a wujek co do lambo to ten ciagnik chodzi non stop i 200 mth to spokojnie kilka razy w roku nabije wiem ze te ciagniki są dobre i nie zmienisz zdania nie porównuj ich do jd czy fendta czy innych wykonanie jest dobre oszczedne i nic nie cieknie od 2003 roku zadnej awarii i nie bój sie ciagnik nie stoi tylko naprawde pracuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v