Skocz do zawartości
Dawid3359

wzrost temperatury w Renault 75-34

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dawid3359    0
Napisano (edytowany)

Cześć nie wiecie może jaka jest przyczyna wzrostu temperatury w ciągniku?, gdyż wzrasta mi temp. za każdym razem jak zwiększam obroty. Czyściłem już chłodnice 2x ale to nie pomogło

Edytowano przez Dawid3359

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

A sprawdzałeś czujnik temp? I po czym stwierdzasz że łapie temp? Po wskaźniku czy po tym że faktycznie temp w chłodnicy jest za wysoka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid3359    0

A sprawdzałeś czujnik temp? I po czym stwierdzasz że łapie temp? Po wskaźniku czy po tym że faktycznie temp w chłodnicy jest za wysoka?

Stwierdzam po wskaźniku i z chłodnicy wywalił mi się płyn w czasie pracy Potem już cały czas łapie temperaturę i nie mogę nim robić w lato bo teraz tak się nie uprzykrza ta wada gdyż jest na zewnątrz temp. poniżej 0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcinffff    10

Stwierdzam po wskaźniku i z chłodnicy wywalił mi się płyn w czasie pracy Potem już cały czas łapie temperaturę i nie mogę nim robić w lato bo teraz tak się nie uprzykrza ta wada gdyż jest na zewnątrz temp. poniżej 0

 

sprawdź czy z chłodnicy wydostają się pecherzyki powietrza. Jeśli tak to uszczelka pod głowicą, a jak nie to napisze ci jeszcze co może byc przyczyną mam renault 7514

 

sprawdź czy z chłodnicy wydostają się pecherzyki powietrza. Jeśli tak to uszczelka pod głowicą, a jak nie to napisze ci jeszcze co może byc przyczyną mam renault 7514

a i jeszcze jedno sprawdz, czy termostat jest sprawny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid3359    0

sprawdź czy z chłodnicy wydostają się pecherzyki powietrza. Jeśli tak to uszczelka pod głowicą, a jak nie to napisze ci jeszcze co może byc przyczyną mam renault 7514

 

 

a i jeszcze jedno sprawdz, czy termostat jest sprawny :)

Termos mam w porządku bo sprawdzałem, a pęcherzyki powietrza pokazują mi się jak ciągnik złapie trochę temperatury.

Czy to na pewno będzie uszczelka pod głowicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    10

Termos mam w porządku bo sprawdzałem, a pęcherzyki powietrza pokazują mi się jak ciągnik złapie trochę temperatury.

Czy to na pewno będzie uszczelka pod głowicą?

 

obawiam się że tak... pamietaj, lepiej uszk. uszczelka niż pękniecie głowicy, ja kupowałem oryginalne uszczelki z Francji zamawiane w Agromie(na opakowaniu napis CLAAS) i kosztowały 1000zeta,w tym pod głowice 4 szt, pod kolektor dolotowy 4 szt. i wylotowy 4 szt. :D da się zrobić, jeszcze renia pośmiga :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Zdejmij pasek klinowy z pompy wodnej i ściągnij kolektor wodny z głowic. Nalej równo wody odpal ciągnik i zobacz gdzie idą bombelki i wymień uszczelkę pod jedną głowicą bo nie warto cało rozbierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
×