Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

D jak dramat.

 

Zapoznałem się z parametrami tego ciagnika, to sorry ale 60 konne ciagniki sprzed 20 lat są lepiej wyposażone.

 

Próbują naiwnego chwycić rewersem pod kierownica i klimatyzacją, kiedy cały ciągnik do niczego się nie nadaje.

 

Konkurencja co najwyżej dla Farmtrac, Kioti, bo Zetor i Ursus już więcej oferuje.

 

reklamowanie tego czegoś w Polsce jako nowoczesnego, to juz obrazanie naszego narodu.

 

Zastanawiam się do czego mozna wykorzystać taki pseudo-ciągnik?

Edytowane przez wysoki24
Opublikowano

Piszecie o tych biednyuch krajach jak bysmy w szwajcarii mieszkali. U nas też się ludzie na to rzucą podobnie jak na 5m bo dla niektórych jd to jd i nieważna reszta. Co stego że skrzinia ma 9 biegów i max 30 km/h, może podnosnik za słaby, ktos pewnie znajdzie tam chińskie części. Ale na masce napisano john deere. To ma konkurować z zetorem, ursusem i tym podobnymi. Każda marka ma swoją politykę fendt produkuje ciagniki dla tych których na to stać i ma jakiś tam swój poziom także cenowy. Jd produkuje różne sprzęty, pewnie uważają, że liczy się sprzedaż, wizerunek nieważny.

Opublikowano

Wizerunek to nie tylko psucie się. To tak jak by powiedzmy audi czy merc zaczeły robic tanie auta aby tylko wielu mogło je kupić np w cenie ki ceed. Nie oszukujmy się ta niska cena to nie tylko ubozsze wyposażenie czy starsza technika. Wexmy fendta jeszcze kilka lat temu np 307 ci z archaiczną skrzynią biegów kosztował najwięcej w swojej klasie. Cena to tez element budowania jakiegoś tam wizerunku, każda firma ma swoją strategie. Myśle, że taka strategia poprawia zyski ale jednak obniża prestiż marki w dłuższej perspektywie. Swego czasu jd robił wersje se i z tego co nawet na af czytałem jakość ich była gorsza od pozostałych modeli.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Takie było założenie. smile.gif Trafić do mniej zamożnych rolników. wink.gif W sumie zastanawia mnie na czym oszczędzają inne marki oferując lepsze wyposażenie w niższej cenie? tongue.gif

Opublikowano

Zastanawialiście się może ja rozpędzić ten ciągnik np z dwoma 8 tonowymi przyczepami pełnymi zboża mając do dyspozycji jd 6d o mocy 100 km i 3 biegami w najszybszym zakresie? bo ja nie... a na pewno wiele osób zgodzi się ze mną że ciągnikiem o mocy 100 km ciągali takie zestawy a nawet większe, jak dla mnie ciągnik by się przyjął gdyby nie ta opłakana skrzynia biegów... w ostatnim poradniku rolniczym jest mała wzmianka o tym ciągniku i piszą to co było już tu napisane, gabarytami wg mnie to on maxxuma nie dogoni, na zdjęciu to wygląda jak 5M z maską od większego modelu

Opublikowano

Zastanawialiście się może ja rozpędzić ten ciągnik np z dwoma 8 tonowymi przyczepami pełnymi zboża mając do dyspozycji jd 6d o mocy 100 km i 3 biegami w najszybszym zakresie? bo ja nie... a na pewno wiele osób zgodzi się ze mną że ciągnikiem o mocy 100 km ciągali takie zestawy a nawet większe

 

Masz rację nie raz ciągałem nie 2 x 8 a 2 x 12 ale skrzynia z 24 biegami. Dla mnie ten ciągnik to porażka, bez urazy ale ja bym go nie kupił, wolałbym już jakieś NH.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Robert w PQ możesz zmieniać zakresy. ;) W 6D zamiana zakresów jest bez synchronizacji. tongue.gif

Opublikowano

A czy 6D ma PowerQuad ? tam pisze PowerRewersor więc chyba tylko coś z rewersem związane, nie wyobrażam sobie zmiany niezsynchronizowanych zakresów w czasie jazdy. nawet jak by zmieniać te zakresy to podejrzewam że przy tej ilości biegów to ten przeskok między poszczególnymi jest duży, tak dla porównania c-360 ma 10 biegów do przodu :D

Opublikowano

Heh dziś miałem "przyjemność" się takim ciągnikiem przejechać (130 KM). Szczerze powiedziawszy jeśli miałbym wybierać między np Belarusem a tym JD, wybrałbym Belarusa.

Niby zachwalali jak ten ciągnik jest sprzedawany na Zachodzie, w Ameryce itd, ale wątpię czy on przyjmie się w Polsce. Chyba, że jego cena jest bardzo atrakcyjna (niestety nawet się o nią nie zapytałem). Natomiast ogromnym plusem jest obecnie jego finansowanie (0 %). Pewnie na zachętę...

Opublikowano

180 tys netto za ten 130 km to nie jest zbyt atrakcyjna cena, dla porównania 6 cylindrowy T6050 w wersji delta o mocy 126 KM można kupić za 185 tys netto i tam już jest skrzynia 24x24 nie mówiąc o pozostałych parametrach...

Opublikowano

Ale jajca ten johndeere nie ma ramy dzisiaj byłem na agrotechu i szczerze powiedziawszy wybrał bym to samo co @murtek3 czyli belarusa kabina wygląda premitywnie a co do newhollanda rzeczywiście jest tani ale u kolegi zatarło silnik i to mnie odraża. Brawo dla producenta johndeera ;[ :blink: .

Opublikowano

Najlepsze w tym ciągniku są dzwignie zmiany biegów rodem przeniesione z naszego bizona .NIE ta cena za ten ciągnik . Czuć Chińczyka w środku ale i nie tylko.

Opublikowano

Poza tym ten johndeere nie ma ramy z czego zwyczajnie zawsze jest. @Atomik a widziałeś chociarz tego johndeera bo wydaje mi sie że nie. a że rewers jest mehaniczny to naprawde mnie przeraziło. Wg. mnie najleprze z johndeera były serie 6030 S i SE nie do zajeżdżenia. Co do jelenia 6D jeżeli rolnicy zauważą że jest on hiński to producentowi odechce się tej taniej produkcji ;[.

Opublikowano

Poza tym ten johndeere nie ma ramy z czego zwyczajnie zawsze jest. @Atomik a widziałeś chociarz tego johndeera bo wydaje mi sie że nie. a że rewers jest mehaniczny to naprawde mnie przeraziło. Wg. mnie najleprze z johndeera były serie 6030 S i SE nie do zajeżdżenia. Co do jelenia 6D jeżeli rolnicy zauważą że jest on hiński to producentowi odechce się tej taniej produkcji ;[.

Z tego co wiem to rewers jest elektrohydrauliczny.

Opublikowano (edytowane)

Lepiej by było gdyby 6D miał PowrReverser 16/16 (ewentualnie też 32/16) z 40km/h w standardzie wtedy by grało :D bo jak na taką cenę ze skrzynią 9/9 są trochę śmieszni

Edytowane przez NHollander

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v