Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Czytajcie dokładnie! Dopłata jest 40 groszy do kursy...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Widać tylko półzawieszane mu pisane. biggrin.gif

Opublikowano (edytowane)

WOM i gotowe

Aby zmienić szybkość obrotów na minutę z 540 na 1000, wystarczy wymienić końcówkę WOM, jak na przykładzie.

Patologia i ta skrzynia... ale to zielony john, wiec jest bardzo dobrze, kupujcie

Edytowane przez arko2255
Gość Profil usunięty
Opublikowano

W Marcu to oni raczej pola nie zaorzą. biggrin.gif

Opublikowano

John Deere wprowadza nową serię ciągników 6D, o mocach 99KM, 118KM, 130KM (97/68 EC).

W serii 6D znajdą się następujące modele:

 

•6100D 73kW (99KM)

•6115D 87kW (118KM)

•6130D 95kW (130KM)

W standardowym wyposażeniu nowych maszyn można znaleźć niemal wszystko - od klimatyzacji przez przekładnię PowrReverser, aż po udźwig tylnego TUZ o wartości 4,4 kN.

 

Ciągniki napędzają 4,5-litrowe silniki PowerTech E, których charakterystyka ma zapewnić wystarczającą moc w szerokim zakresie prędkości obrotowych. Za wtrysk paliwa do silnika odpowiada układ Common Rail. Główną zaletą silników jest zwiększenie wydajności przy niskich obrotach, co przekłada się na niskie zużycie paliwa.

 

Wyskoki komfort pracy zapewnia komfortowa kabina i fotel operatora wyposażony w amortyzację pneumatyczn.

 

Mniejszy rozstaw osi i dzięki temu mniejszy promień skrętu niż w serii 6030 daje dużą zwrotność, potrzebną zwłaszcza podczas pracy z ładowaczem czołowym. Ponadto przekładnia 9F/9R PowrReverser ułatwia sterowanie podczas ładowania, gdyż wyposażono ją w elektrohydrauliczny rewers, przy którym nie ma potrzeby używania sprzęgła.

 

Z myślą o intensywnej pracy z ładowaczem w ciąnikach zastosowano mokre sprzęgło, które ma zapewnić niezawodność użytkowania na lata.

 

Sugerowana cena detaliczna ciągników John Deere serii 6D zaczyna się od 150 290 zł + VAT za model 6100D a kończy się na cenie 185 122 zł + VAT za model 6130D (130 KM) wg kursu NBP z dnia 19.01.2011 i przy wykorzystaniu oferty promocyjne 1 EUR = 3,50 PLN.

Opublikowano

osobiście zastanawiam się nad kupnem ciągnika myślałem nad 6420 używanym, ale za coś mądrego trzeba dać troche ponad 100tys

 

lub 5100R premium ale dziś zauważyłem ta seria 6D i nawet mnie to zaciekawiło tylko za ta cena to mam 5r tak wypasionego ze nie ma porównania

tylko zaś do tego 6d zaczepię pług 4skiby i pójdzie a do 5100r już cięzko na I i II klasa i górkach...

 

co polecicie?

Opublikowano

To co Ci z takiego ciągnika 5100R jak Ci nie pociągnie pługa albo będzie miał bardzo ciężko i później będziesz narzekać że za słaby według mnie bierz 6D

Opublikowano

bardzo dużo zmienili tyle co nic ta seria już była w Europie ale w Polsce nie dopiero w tym rok ale na kombajny niema promocji a co do ser 6D to jest konkurent do zetora ursusa case new hollanda ale ilość biegów mało mogło by być 12 tył i przód

Gość Profil usunięty
Opublikowano

N to narrow, czyli ciągnik do sadu. :)

Opublikowano

bardzo dużo zmienili tyle co nic ta seria już była w Europie ale w Polsce nie dopiero w tym rok ale na kombajny niema promocji a co do ser 6D to jest konkurent do zetora ursusa case new hollanda ale ilość biegów mało mogło by być 12 tył i przód

 

 

Do jakiego Case/IH to jest konkurencja? Bo gabarytowo to Maxxum. Nie znajdziesz MAxxuma w takiej lekko mówiąc "orientalnej" specyfikacji

 

Porównanie najtańszej (praktycznie w tej samej cenie co 6D) wersji Maxxuma i JD:

 

 

Maxxum 100 JD seria D

Przekładnia 24x24 9x9

Maksymalna prędkość 40 km/h 30km/h

Zbiornik paliwa 176 158

WOM 540/1000 540/1000

Pompa hydrauliki 80 66

Ilość zaworów hydrauliki tylnej ( std. / max ) 2/4 2/3

Maks. Udźwig 5995 4400

Produkcja Austria Meksyk

Klimatyzacja Tak Tak

Głośność w kabinie [dB] 71 82

Rozstaw osi [mm] 2387 2310

Opony przód 440/65R28 13.6R24

Opony tył 540/65R38 18.4R34

Przeglądy [h] 600 500

 

 

ale lakier ma jak inne JD

 

pozdrawiam

Opublikowano

seria D standardowo jest wersją najuboższą John Deere. Tak naprawdę jest to ciągnik po liftingu modelu 6403 który na polskim rynku był praktycznie nie osiągalny. To nie jest nowość w JD tylko często te ciągniki były wysyłane do krajów ubogich bez wysokich wymagań a nie do Europy Zachodniej. Wiele firm tak robi i nie dziwcie się że się pojawiła u nas ta seria, na stronie niemieckiej jej póki co nie oferują i chyba nie będą oferować, dlaczego ? to juz wyjaśniłem powyżej. Ursus czy bizon też wypuszcał różne wersje eksportowe porównajcie sobie bizona co wychodził do Iraku, Polski i Danii, albo ciągniki w wersji deluxe. Na stronie powyżej co jest odnosnik do farmphoto kolegi jest taki fajny tysnek który pokazuje że ta seria jest z najniższego poziomu. Jak na poslkie warunki jesteście zszokowani że jeleń ma skrzynie 9/9 i tak słaby podnośnik ale w Indiach czy nawet na Ukrainie to jest nadal cud techniki. Seria SE też była mniej wyposażona z myślą o mnie zamożnych klientach czy tego nie ZAUWAŻYLIŚCIE ? jakoś pełno tych ciągników na rynku i jakością nie odbiegają do tej pory mimo że mają przepracowane tyle samo co wersje bogatsze. Zapytajcie kolegę unkiego jesli nie wierzycie. Na serię M też była nagonka jak tylko weszła na polski rynek i nie jeden już się skusił lub skusi i nie klapie ozorem że żałuje. Na serię D też się znajdzie amator choć cenowo przyznam że nie skusiłbym się osobiście wybrałbym już ciągnik z innej serii. Z drugiej strony jakbym miał tyle pieniędzy i miał dzi skupić ursusa tej mocy to wybaczcie ale bezzastanowienia wybrałbym jelenia ze względu na obecną "polską jakość".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v