Skocz do zawartości
kuba12345

czy samemu to u spawam??

Polecane posty

kuba12345    0

Witam serdecznie. Nie mam tylnej szyby w T-25 i ramy czy dało by się samemu coś takiego u spawać jeśli tak to jakiej blachy użyć. A jeśli zamiast spawania tej ramy kupiłbym plekse na wymiar ramy kabiny z tyłu i tą plekse przykręcił do głównej ramy kabiny czy zdało by to egzamin?? Jest mi koniecznie potrzebna ta szyba z tyłu gdyż mam spory kawał sadu i pryskam właśnie T-25 i czy ta pleksa by szybko niezmatowiała??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DUCH1986    3

Zależy jakiej jakości kupisz tą plexe, bo jeśli jedną z tańszych to szybko zrobi się mleczna i nic nie będziesz widział. A poza tym to chyba lepiej zrobić otwierane, zawsze to bardziej praktyczne. Jak tylko umiesz spawać to nie powinieneś mieć z tym problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Czy umiem spawać no spawałem tam może parę razy ale to bardzo proste spawy a takiej ramy sadze że było by mi ciężko bardziej myślę o zwykłej przykręconej pleksie do ramy szyby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wierzba1272    8

Nie wiem, czy pleksa przykręcona bezpośrednio do kabiny nie popęka pod wpływem drgań...może lepiej obsadzić w uszczelkę.


UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolstudent    104

Mój kolega spawał ta ramkę kiedyś

 

I tak ja zrobił ze nie odróżnił bym jej od oryginału

wiec jeśli masz takie zdolności to się tobie uda

 

Jeśli możesz to odpuść pleksę jak dla mnie kiepsko przez nią widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Dziwne pytanie. To tak jakbym ja się ciebie pytał czy umiem pilotować samolot. Jeśli umiesz ciąć i spawać to dasz rade. Jeśli nie to to zleć to komuś. Jak byś mi przyprowadził ruska na podwórko to bym ci to wspawał.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Ja bym wstawił zwykło szybę 4mm na uszczelce. Przez plekse słabiej widać.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

jakto na uszczelke dobra wstawić spoko ale jak na uszczelke co uszczelke do ramy kabiny mam przyczepić????????? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531
http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/248065-wladimirec-t-25-ug-2x30/ tatko ramkę zrobić nie było by problemu. Jedynie musiał bym mieć ciągnik na podwórku. Uszczelkę zakłada się na wystający płaskownik.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rufik2    1

Co wy ludzie mówicie. Od 6 jak nie 7 lat mam pleksi wstawioną w mf 255 i widać przez nią nadal jak przez zwykłą szybę.A osadzona jest na zwykły sylikon montażowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Kolego rufik2 możesz mi powiedzieć jak ją wstawiłeś do samej ramy kabiny i jaką plekse opisz wszystko jaka grubość pleksy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Ja tez mam plekse w 3512 za siedzeniem ale widoczność przez nią w porównaniu do szyby jest trochę słabsza. Jest wstawiona tak samo jak szyba. Przez uszczelkę.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rufik2    1

Proponuje tobie kolego zrób jakąś ramkę z kątownika i ładnie na zawiasach sobie przymocujesz. Pleksi w środek i powinno być dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    2

Ja do 360 zrobiłem ramkę z profilu coś jakby E, pospawaliśmy i do tego plexi 5mm osadzona na sylikonie i jest git, jak włożysz szybę zwykłą to licz się z tym ze w razie tąpnięcia jakby pękła to potnie kierowce nie mówiąc o czym gorszym..., no chyba ze masz szybę hartowaną ale jej niedotniesz...


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Ja w obu ciągnikach mam kila zwykłych szyb i jest ok. U capku ostatnio wyleciała z drzwi... Trzeba kupić nową.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Jak chcecie stosować zwykłe niehartowane szyby to lepiej zrobić szablon np: z pilśni zawieźć do szklarza i żeby wyciął z szyby klejonej. Taka szyba składa się z 1 szyby bezbarwnej\folia\ druga warstwa szyby bezbarwnej. Jest grubsza bo ok 6mm, ale za to jak coś uderzy w szybę to ta tylko pęknie, ale się nie rozsypie bo będzie trzymać folia i druga szyba.


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    613

Dokładnie jak pisze @GABBER85 jeszcze cie poważnie uszkodzi

Jak byś miał zalozyc zwykłą szybę to lepili załóż już plekse


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    202

Jak masz inteligencje wrodzoną (nie nabytą) to spokojnie taką ramkę zrobisz. ;)

Poniżej masz parę zdjęć,więcej zrobię jak będę mieć szybę.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr123283    0

Witam serdecznie. Nie mam tylnej szyby w T-25 i ramy czy dało by się samemu coś takiego u spawać jeśli tak to jakiej blachy użyć. A jeśli zamiast spawania tej ramy kupiłbym plekse na wymiar ramy kabiny z tyłu i tą plekse przykręcił do głównej ramy kabiny czy zdało by to egzamin?? Jest mi koniecznie potrzebna ta szyba z tyłu gdyż mam spory kawał sadu i pryskam właśnie T-25 i czy ta pleksa by szybko niezmatowiała??

pleksa to badziewie nic nie widać przez nią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip94lemken    119

Załatw sobie szybę najbardziej zbliżona wymiarami do tyłu kabiny ciągnika, ramę pospawaj z kształtowników o przekroju 2 cm cos w tych okolicach, a sposobów na zamontowanie jest dużo np. przykleić szybę na klej, następny to coś typu jak w pronarze jest, sa porobione w ramę otwory, a dodatkowo miedzy szyba a metalem jest guma, żeby wiadomo, te otwory masz nagwintowane tylko wkręcasz, istnieje tylko problem przewiercenia szyby hartowanej :rolleyes: :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dla wlasnego dobra nie wstawiaj zwyklej szyby! bez trudu kupisz szybe bezpieczna, klejona. docinaja na wymiar wiec mozesz tworzyc co chcesz, poza tym plaska szybe hartowana mozna tez dorobic i tez nie bedzie droga, mocowanie szyby albo na uszczelce (jest kilka rodzajów) albo na kleju do szyb samochodowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Mam uszkodzony mechaniczny wskaźnik poziomu łyżki i w wolnym czasie udało mi się zrobić coś takiego:
      https://drive.google.com/file/d/1DV-LpymOYt_LPVW88BWWoJsXOtWNr4kL/view?usp=sharing
       
      Wskaźnik wyświetla poziom łyżki względem ziemi. Oparty jest o żyroskop i mikrokontroler. Obudowa wyświetlacza to obudowa od uniwersalnego czujnika cofania.
      W środku znajduje się kawałek adresowalnej taśmy led RGB WS2812B. Wszystko odpowiednio połączone i zaprogramowane.
      Nie testowałem jeszcze w praktyce, ale jeśli kogoś to zainteresuje, mogę zdać relację i podać więcej szczegółów na temat jego budowy  
    • Przez jendrek
      Witam,
      Znalazłem na Allegro Klimatyzację uniwersalną za przystępną cenę 690 zł,czy ktoś może wie czy było by możliwe zamontowanie takiej klimatyzacji w kabinie Zetora 6341, czy było by z tym dużo przeróbek ?
    • Przez NABUCH
      Witajcie .
      Dokładamy z tatą silnik do naszej wialni . Mam pytanko ile macie obrotó na napędzię wentylatora? Tak sobie przeliczyłem że powinno być ok 130 obr / min Ktoś może potwierdzić. Mam silniczek 1400 obr /min 0.8 kW orginalnie z kołem 9 cm .Złożyliśmy to z kołem od roweru 24 cale ale obr są chyba zbyt duże bo wialnią dosyć mocno rzuca zwłaszcza górnymi sitami . Z czego można jeszcze wyciągnąć /ew zrobić koło pasowe o przyzwoitym rozmiarze. Pozdrawiam Wojtek
    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez RometOgar200
      Witam jestem tutaj nowy i jeśli napiszę temat w złym miejscu z góry przepraszam ,ale przejdzmy do sedna ,zamontowałem wspomaganie elektryczne do mojej 60-siatki ,ale obudowa skrzyni jest od 40-stki. I mam problem ,ponieważ patent jaki i z 40-stki i z 60-siątki nie mieści się tam gdzie powinno być jego miejsce. Z góry dziękuję za wszystkie pomysły.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.