Skocz do zawartości
kuba12345

czy samemu to u spawam??

Polecane posty

kuba12345    0

Witam serdecznie. Nie mam tylnej szyby w T-25 i ramy czy dało by się samemu coś takiego u spawać jeśli tak to jakiej blachy użyć. A jeśli zamiast spawania tej ramy kupiłbym plekse na wymiar ramy kabiny z tyłu i tą plekse przykręcił do głównej ramy kabiny czy zdało by to egzamin?? Jest mi koniecznie potrzebna ta szyba z tyłu gdyż mam spory kawał sadu i pryskam właśnie T-25 i czy ta pleksa by szybko niezmatowiała??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DUCH1986    3

Zależy jakiej jakości kupisz tą plexe, bo jeśli jedną z tańszych to szybko zrobi się mleczna i nic nie będziesz widział. A poza tym to chyba lepiej zrobić otwierane, zawsze to bardziej praktyczne. Jak tylko umiesz spawać to nie powinieneś mieć z tym problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Czy umiem spawać no spawałem tam może parę razy ale to bardzo proste spawy a takiej ramy sadze że było by mi ciężko bardziej myślę o zwykłej przykręconej pleksie do ramy szyby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wierzba1272    8

Nie wiem, czy pleksa przykręcona bezpośrednio do kabiny nie popęka pod wpływem drgań...może lepiej obsadzić w uszczelkę.


UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolstudent    104

Mój kolega spawał ta ramkę kiedyś

 

I tak ja zrobił ze nie odróżnił bym jej od oryginału

wiec jeśli masz takie zdolności to się tobie uda

 

Jeśli możesz to odpuść pleksę jak dla mnie kiepsko przez nią widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Dziwne pytanie. To tak jakbym ja się ciebie pytał czy umiem pilotować samolot. Jeśli umiesz ciąć i spawać to dasz rade. Jeśli nie to to zleć to komuś. Jak byś mi przyprowadził ruska na podwórko to bym ci to wspawał.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Ja bym wstawił zwykło szybę 4mm na uszczelce. Przez plekse słabiej widać.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

jakto na uszczelke dobra wstawić spoko ale jak na uszczelke co uszczelke do ramy kabiny mam przyczepić????????? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531
http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/248065-wladimirec-t-25-ug-2x30/ tatko ramkę zrobić nie było by problemu. Jedynie musiał bym mieć ciągnik na podwórku. Uszczelkę zakłada się na wystający płaskownik.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rufik2    1

Co wy ludzie mówicie. Od 6 jak nie 7 lat mam pleksi wstawioną w mf 255 i widać przez nią nadal jak przez zwykłą szybę.A osadzona jest na zwykły sylikon montażowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Kolego rufik2 możesz mi powiedzieć jak ją wstawiłeś do samej ramy kabiny i jaką plekse opisz wszystko jaka grubość pleksy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Ja tez mam plekse w 3512 za siedzeniem ale widoczność przez nią w porównaniu do szyby jest trochę słabsza. Jest wstawiona tak samo jak szyba. Przez uszczelkę.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rufik2    1

Proponuje tobie kolego zrób jakąś ramkę z kątownika i ładnie na zawiasach sobie przymocujesz. Pleksi w środek i powinno być dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    2

Ja do 360 zrobiłem ramkę z profilu coś jakby E, pospawaliśmy i do tego plexi 5mm osadzona na sylikonie i jest git, jak włożysz szybę zwykłą to licz się z tym ze w razie tąpnięcia jakby pękła to potnie kierowce nie mówiąc o czym gorszym..., no chyba ze masz szybę hartowaną ale jej niedotniesz...


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Ja w obu ciągnikach mam kila zwykłych szyb i jest ok. U capku ostatnio wyleciała z drzwi... Trzeba kupić nową.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Jak chcecie stosować zwykłe niehartowane szyby to lepiej zrobić szablon np: z pilśni zawieźć do szklarza i żeby wyciął z szyby klejonej. Taka szyba składa się z 1 szyby bezbarwnej\folia\ druga warstwa szyby bezbarwnej. Jest grubsza bo ok 6mm, ale za to jak coś uderzy w szybę to ta tylko pęknie, ale się nie rozsypie bo będzie trzymać folia i druga szyba.


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

Dokładnie jak pisze @GABBER85 jeszcze cie poważnie uszkodzi

Jak byś miał zalozyc zwykłą szybę to lepili załóż już plekse


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    208

Jak masz inteligencje wrodzoną (nie nabytą) to spokojnie taką ramkę zrobisz. ;)

Poniżej masz parę zdjęć,więcej zrobię jak będę mieć szybę.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr123283    0

Witam serdecznie. Nie mam tylnej szyby w T-25 i ramy czy dało by się samemu coś takiego u spawać jeśli tak to jakiej blachy użyć. A jeśli zamiast spawania tej ramy kupiłbym plekse na wymiar ramy kabiny z tyłu i tą plekse przykręcił do głównej ramy kabiny czy zdało by to egzamin?? Jest mi koniecznie potrzebna ta szyba z tyłu gdyż mam spory kawał sadu i pryskam właśnie T-25 i czy ta pleksa by szybko niezmatowiała??

pleksa to badziewie nic nie widać przez nią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip94lemken    119

Załatw sobie szybę najbardziej zbliżona wymiarami do tyłu kabiny ciągnika, ramę pospawaj z kształtowników o przekroju 2 cm cos w tych okolicach, a sposobów na zamontowanie jest dużo np. przykleić szybę na klej, następny to coś typu jak w pronarze jest, sa porobione w ramę otwory, a dodatkowo miedzy szyba a metalem jest guma, żeby wiadomo, te otwory masz nagwintowane tylko wkręcasz, istnieje tylko problem przewiercenia szyby hartowanej :rolleyes: :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dla wlasnego dobra nie wstawiaj zwyklej szyby! bez trudu kupisz szybe bezpieczna, klejona. docinaja na wymiar wiec mozesz tworzyc co chcesz, poza tym plaska szybe hartowana mozna tez dorobic i tez nie bedzie droga, mocowanie szyby albo na uszczelce (jest kilka rodzajów) albo na kleju do szyb samochodowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ursus-moc
      Witam kupię ładowacz stacjonarny elektryczny do obornika woj małopolskie
    • Przez jejku
      jakie macie patenty na łuskanie kolbach kukurydzy mam tego klatki i nie chce mi się ręcznie a łuskarki nie opłaca się teraz kupować
    • Przez crystal169
      Witam, od poprzedniej wiosny szukam, siłownika do liniowania u dealerów i jak juz znalazłem okazało sie ze kosztuje około 12 tys netto, odrazu cena mnie odrzuciła. Ale tak teraz myślę co by było gdybym zakupił siłownik dwustronnego działania o odpowiedniej długości, podłączył go do kostki od obrotu jak to jest oryginalnie, (zaznaczam tu że w kostce obrotu mam 3 zaslepione śrubą otwory od dołu kostki.
      Teraz takie pytanko, czy ktoś robił taki eksperyment może, albo zna sie lepiej na działaniu takich kostek, czy nie rozreguluje jej jesli tam odkręce te śruby aby sprawdzic czy idzie olej.Pozdrawiam
    • Przez jasina
      Witam wszystkich, buduje pojazd typu sam ale zdalnie sterowany i cały czas mam dylemat czy napęd mechaniczny czy hydrauliczny doradzicie mi coś ?
       moje założenia.
       
      Masa pojazdu 300-400KG
      Masa całkowita 800KG
      Napęd 8x8
      Wymiary długość 320cm szerokość 145cm
      Układ skrętu przegubowy skręt hydrauliczny
      Układ napędowy silnik hydrauliczny, przeniesienie napędu koła łańcuchowe plus reduktor dwu biegowy
      Sterowanie RC proporcjonalne
      Zapotrzebowanie na moc 10-15KM max
      Maksymalna prędkość 15KM/h
       
      Więc tak silnik jazdy będzie połączony przekładnią łańcuchową z reduktorem (suzuki Jimmy) 2 biegi o przełożeniu  1.5:1  oraz drugi bieg  2.2:1 z reduktora wałami pójdzie na przekładnie jedna przekładnia z przodu na 4 przednie koła a druga z tyłu i też napęd na 4 koła. Przekładnie dokładnie takie http://allegro.pl/przekladnia-katowa-piaskarka-rozsiewacz-solarka-i6159899524.html   Z przekładni na wahacze i już łańcuchami na koła.
       
      Przełożenie z silnika na reduktor to już mogę eksperymentować czyli jeśli lepiej by się sprawdzał silnik wysokoobrotowy a obroty zredukować mechanicznie to nie ma w tym żadnych przeszkód tu proszę o doradztwo.
      Myślałem rozdzielaczu (tylko czy można płynnie sterować silnikiem?)
       
      1 sekcja odpowiedzialna za jazdę silnik prawe lewe obroty
      2 sekcja układ skrętu (pojazd przegubowy) dwa siłowniki hydrauliczne
      3 sekcja wyciągarka silnik hydrauliczny prawe lewe obroty
      4 sekcja na zimę zakładany pług do śniegu obrotowy prawo lewo dwa siłowniki hydrauliczne
       
      Co do silnika spalinowego czy jeśli silnik hydrauliczny będzie miał moc np. 10KM a jego sprawność to 70% to wystarczy mi np. silnik spalinowy o mocy 13KM tak by podczas dużego obciążenia pompy silnik po prostu nie zgasł? Ostatecznie chce dać silnik dwucylindrowy o mocy 24KM
      Ten pojazd będzie zdalnie sterowany z napędem 8x8 on nie ma być szybki, moc dodatkową chce uzyskać jeszcze dzięki przełożeniom i reduktorowi.
      Od was tak naprawdę chce porady co do 
      Pompa
      Silnik jazdy
      Zbiornik filtry chłodnica
      Silnik wyciągarki (silnik będzie spięty z przekładnią ślimakową)
      Rozdzielacz
      i co jeszcze potrzeba ?
       
      I kilka linków na czym się trochę wzoruje.
      https://www.youtube.com/watch?v=QpIQ_nu_9Yw
      https://www.youtube.com/watch?v=1ZI7wOPRUhc
       
      Bardzo proszę o odp ewentualnie proszę pytać
      Dziękuję Ryszard
    • Przez Luki1988
      Potrzebuje sterować dwustronnym siłownikiem przyciskiem elektrycznym 12v.
      Potrzebuję do tego rozdzielacza z elektrozaworem ale czy wystarczy dzielnik hydrauliczny taki jak poniżej w linku czy musi być rozdzielacz jedno sekcyjny z elektrozaworem?
      https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/ELEKTROZAWOR-DZIELNIK-HYDRAULICZNY-62-90L-STEROWANY-ELEKTRYCZNIE-12V-DO-TURA/15804
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.