Skocz do zawartości
zetorproxima8441

proxima 8441 problem z odpalaniem

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie

Witam jestem tu nowy tak więc jeśli istnieje taki temat to proszę o przekierowanie :D

Ale do rzeczy. Otóż mam problem z moim zetorem od pewnego czasu pojawiły się problemy z odpalaniem zetor kreci lecz nie odpala pomaga dopiero napompowanie go paliwem za pomocą pompki. Mam go od dwóch lat i już w pierwszym roku użytkowania pojawił się ten problem przyjechał serwis wymienił pompkę paliwa i założył zaworek wrotny. To pomogło lecz tej jesieni znów zaczęły się probplemy z odpalaniem. Traktor z rana nie chce odpalać gdy już odpali i się nim pojeździ i zgasi się go na ok 20min znów nie chce odpalać.

Proszę o pomoc z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


groszek    0

posprawdzaj wszystkie wężyki kiedys mialem podobny problem tylko w innym ciągniku a przyczyna byla prosta, paliwo cofało się gdyż wężyk ze zbiornika do pompki miał malutką dziurkę i niby paliwo nie leciało gdy ciągnik pracował po było podciśnienie, gdy stał to tez nie leciało tylko wciągało się powietrze i paliwo się cofało, problem znikł gdy wymieniony został wężyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


szymolus    3

miałem podobną sytuację tylko raz. U mnie paliwo zaszło parafiną i musiałem rozkręciś filtr i go wymienić i na razie jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez COUNTRYSERVICE
      Mam problem ze wspomaganiem (ciągnik na gwarancji, serwis się tym zajmie, ale może ktoś wie co to). Czasem przy bardzo wolnej jeździe nie da sie skręcać, jest duży opór, zatrzymuję sie sprawdzam co sie dzieje i koła stoją w miejscu, ale kierownicą można pomało skręcać. Podobnie jest w "trasie" : wyjeżdżam z domu, kierownica przy kołach na wprost jest ustawiona prosto, po 10 kilometrach przy kołach na wprost kierownica jest przekręcona o 45 stopni, a wkażdym zakręcie muszę "dokręcać", żeby sie w nim zmieścić. Krótko mówiąć kierownica swoje, koła swoje....
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez tomi382
      Czy ma ktoś informacje co do nowych modeli proximy odnośnie chip tuningu? Nowe Proxy mają pompę wtryskową sterowaną elektronicznie więc wydaje mi się że można poprawić program podnosząc moc o 20-30%.
    • Przez roberti
      Witam Panowie mam taki problem z zetorem forterra hsx 120. 2013r. zaczął rozłączac rewers. na wyswietlaczu Literka ,,N'' myga gdy chce go zapalic. tak jak myga f. dzieje sie tak jak jest gorąco. gdy schłodze cały rewers okładami z lodu wtedy jest na jakis czas spokój az się znów nie nagrzeje i znów rozłącza i nie da się jechać. a jak zgaszę to juz ie można zapalic. nie wiem co zrobic a nowy kosztuje ok. 1500zł
×