Skocz do zawartości
Nikita_Bennet

NH T5050 i usterka błąd 2033

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Nikita_Bennet    101

Witam

 

Myślę że w temacie wszystko zawarłem.

Kolega pomagał mi nowym nabytkiem wywieźć śnieg.

Trochę powywoził, może z 15 minut, cofnął i ciągnik stoi.

Manetka rewersora do przodu lub do tyłu i ciągnik nie jedzie.

Wyświetla się kod 2033.

 

Czy ktoś wie o co chodzi?

 

z góry thx za rady.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    8

Bym musiał poszukać w instrukcji obsługi.Pewnie i czerwona kontrolka się zapaliła z błędem krytycznym.No ale użytkownik napewno tez ma i tam są kody błędów opisane.Trza poszukać.Hmm ale to coś chyba poważnego jak ciągnik stoi ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    101

1. czewona kontrolka sie nie świeci

2. akurat tego błędu nie ma w książce którą dostał.

3. dziś przyjeżdza serwis.

 

ogólnie zryta sprawa jak ciągnik nie ma nawet 50 motogodzin a są już problemy i trzeba go holować bo sam nie może jechać.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    8

w taki wypadku to tylko serwis pomorze.Napisz pozniej co było ta awarią

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

Człowiek z serwisu był, popatrzał i ciągnik stoi bo muszą jakąś część sprowadzić - nie znam szczegółów bo z kumplem nie mogłem za długo gadać a miałem inną sprawę.

Jak będę wiedział co i jak to napiszę.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

no to powiem wam tyle.

przyjachał, popatrzył stwierdził że jakaś cewka, przywiózł, i teraz jest bład 2043 a ciągnik dalej stoi ;)

 

 

 

---------------------dla potomnych------------------------

styczeń 2011.

Ciągnik jeździ.

Dolano 12 litrów oleju do skrzyni (dziwne że taki ciągnik wydano kupującemu).

Skalibrowano sprzęgła.

Zamiana elektrozaworów a później wymiana czujników na skrzyni i jeździ.

 

Ponoć przyłapało któryś czujnik od mrozu. Elektrozawory pozostały te same ale poprzekładane ponoć.

Wierzyć mi się w to nie chce bo kumpel przyjechał do mnie (7km) a później pojeździł jeszcze po podwórku odgarniając śnieg TURem więc raczej przyłapanie przez mróz czujnika to IMHO ściema.

---------------------dla potomnych------------------------

Edytowano przez Nikita_Bennet

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    8

Witam.Dzisiaj wyjechałem NH t5040 z garażu,postawiłem i poszedłem na obiad.Wracam,odpalam ciągnik,przesuwam dźwignie rewersu do przodu i ciągnik nie rusza .Wyskakuje ten sam błąd co wyżej wymieniono( 2033) Ciągnik ma 250 mtg,do tej pory spisywał się bdb a tu nagle coś takiego.Jeszcze jest na gwarancji.Jutro ma przyjechać serwis.Wstępnie powiedziano mi że może być to elektrozawór,wymiana na nowy albo przeczyszczenie starego.Jutro się dokładnie okaże co i jak.Myślę ze wersje o przymarznięciu czujnika można od razu odrzucić :blink:

Edytowano przez Mariusz90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

ciekaw jestem jak z poziomem oleju u Ciebie - skrzynia.

Patrz aby wymienili odpowiedni elektrozawór i dobrze skalibrowali sprzęgła.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    8

stan oleju zawsze sprawdzam przed dłuższą pracą,teraz tez jest.Nie długo ma ktoś przyjechać,zobaczymy co jest przyczyną.Kalibracje to samemu już kilka razy robiłem.Jak w serwisie mi robili to tylko 1-2 razy kalibrowali każde sprzęgło.W książce wyczytałem że min 9 razy.Trochę czasu zejdzie i pewnie dlatego nie chcą tyle się bawić.Odezwę się p wizycie seriwisu

Edytowano przez Mariusz90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

u kumpla był poziom oleju w normie przy zgaszonym silniku.

Tylko po podniesieniu tura max do góry i założonym chwytaku to już brakowało.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    179

W instrukcji w starym Zetorze jest napisane że jeśli ciągnik pracuje z maszynami pobierającymi dużo oleju hydraulicznego np. ładowacz czołowy to powinno go być w skrzyni więcej niż normalnie chyba nawet 10l więc tu może powinno być podobnie B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    8

Przyjechał pan z serwisu,tzn już po godzinach pracy na weryfikacje problemu.Sprawdzono bezpieczniki,połączenia przewodów.Skalibrowano tez sprzęgło ale nic to nie dało.Tak jakby manetka od rewersu nie reagowała na ruchy i ciągle w pozycji neutralnej była "N" - na wyświetlaczu i kod błędu 2033.W instrukcji od T5040 nie znalazłem takiego kodu,natomiast od TL-A był i opisano tak: Brak ciśnienia w elektrozaworze.Wykonać pełen cykl ruchu pedałem sprzęgła.(Tylko że nic to nie daje) Facet przyjechał prywatnym samochodem,bez sprzętu.W pon mają przyjechać z częściami.Być może jest to manetka od rewersu,procesor albo oprogramowanie.Ja dodatkowo stwierdziłem że może być to zacięty elektrozawór,ale serwisant stwierdził ze jest to mało prawdopodobne bo jakby się zaciął zawór( a od rewersu jest ich 2,przód i tył) to by w jedno stronę chociaż działał.Jutro mają przyjechać,napisze co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

ciekaw jestem co będzie u Ciebie, patrz im dobrze na łapki i pytaj co i jak ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    8

w pon byli z serwisu.Podpięli nowa manetkę od rewersu i dalej to samo,nowy procesor i też nic.sprawdzali ciśnienei na elektrozaworach i przepływ prądu i tez nic.pow ze we wtorek przyjadą całym szefem serwisu.dzisiaj byli z samego rana,od razu wzięli się za fotel i okazało się że kabelki są przetarte od czujnika siedziska.nawet jeśli się siedziało to i tak czujnik nie wykrywał i nei było połączenia napędu.dodatkowo okazało się że kabina nie miała dobrej masy i elektryka mogła wariować,na przewodzie była farba i źle masowało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tytusT1    0

ja mialem to samo rok temu wada fabryczna zle ulozone kable przy dzwigni biegow sie przecieraja robia zwarcie i w najgorszy przypadku moze

sie komp od skrzyni spalic 4 tys taka przyjemnosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CETOR    0

Witam pochwalę się że od paru dni jestem właścicielem testera diagnostycznego marki New Holland/Case z interfejsem do ciągników:

 

 

-New Holland serii TN,TL

-Case serii JXU

 

Tester jest fabrycznie nowy.Taki sam jak posiadają w serwisie.

Jeszcze nie miałem go okazji wypróbować ale jak coś to zdam wam wszystkie moje relacje.

Służę dla was pomocą w razie potrzeby !!!

Jestem z okolic KIELC/KRAKOWA

 

Pozdrawiam

Edytowano przez CETOR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paweł45    9

Witam!

Mam problem z New Hollandem T5030.

Problem jest następujący: Po około 1,5 godziny pracy spalają się bezpieczniki: albo ten przy głównym włączniku napięcia, albo bezpiecznik f12 od tablicy od zegarów. Najpierw myślałem, że przyczyną jest kabel od zasilania pompowania fotela, ale zaizolowałem go. Nawet przy odłączonym kablu dalej pali bezpieczniki. Jakieś pomysły?

 

zapomniałem dodać, że błędów nie wyświetla. Skrzynia 12x12 z rewersem elektrohydraulicznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez GrzybekxD
      Witam. W najbliższym czasie planuję zakup takiego ciągnika, tzn, NH T 5060. Bardzo bym prosił o szczere opinie posiadaczy lub osób, które miały jakikolwiek kontakt z tym ciągnikiem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Grzybek.
    • Przez Pajej
      Witam koledzy mam na oku New hollanda TL 80 i chciałem zasięgnąć języka czy to jest sprzęt godny uwagi?
    • Przez Hardy67
      Witam , posiadam New Hollanda t5  z roku 2017 , i mam pytanie , aczkolwiek chodzi mi o radio w ciągniku (jest oryginalne NH) radio działa tylko po włączeniu zapłonu w ciągniku , czy jest sposób przerobienia tego żebym mógł włączyć radio bez zapłonu ? , ponieważ nie chce włączać zapłonu żeby przez nawet kilka godzin dziennie radio grało i chuczały te pompki itp. 
      pomoże ktoś ?? 
    • Przez kris14
      Koncern CNH szykuje nową wersję serii T5 spełniającą normę TIER 4B, wiadomo że będzie wyposażona w system SCR a nie DOC+DPF jak to było w przypadku wersji TIER 4A i amortyzację przedniej osi.
       
      Kilka fotek:





    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Kupiłem ciagnik NH t5050 6 mies temu. Byl na serwisie bo brakowalo mu mocy. Na serwisie powiedzieli ze wszystko jest ok. Jednak ja dalej nie czuje tej mocy a przeciez ma prawie 100 km. Przy rozrzutniku warfamy 6t zaladowanym na asfalcie ledwo dajerade na lekkim wzniesieniu na najwyrzszycz biegach. Coto moze byc pomocy.
×