Skocz do zawartości
GrzegorzL1972

Problem uklad kierowniczy Zetor 7745

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

Dzień dobry

Mam problem z układem kierowniczym w Zetorze 7745.

Układ kierowniczy bardzo cieżko pracuje, nie da sie skręcać kierownicą.

Wymieniłem drógi po regeneracji servo mechanizm i dalej cieżko sie kreci , w lewo jakoś sie da ale w prawo bardzo ciężko .

Jeśli którykolwiek z użytkowników forum miałby jakiśpomysł co zrobić / co mogło się zepsuć ,

PROSZĘ O POMOC !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian7245    0

Ja wymieniałem łożyska na Zwrotnicy(tak to się chyba nazywa?) u góry i na dole lewa i prawa strona. Jest lepiej ale czasani jest opór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jendrek    119

A może pompa wspomagania kończy swój żywot. Najlepiej jak byś miał możliwość zmierzenia ciśnienia na pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    100

poszukaj w tym temacie- jest niedziela,zima to masz duzo czasu, z 10 razy opisywalem sposoby diagnozy i naprawy , wiecej nie bede. :P;) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moorgi    276

Moorgi pisałem już "Wymieniłem drógi po regeneracji servo mechanizm i dalej cieżko sie kreci" ...

 

To moze:

popatrz na zawory na siłowniku od strony sprzęgła tam gdzie jest drążek sterujący nimi może coś tam nie łaczy

 

regulujesz na silowniku polozenie zaworow,wkrecacie lub wykrecacie tlok

 

jesli nie leje olej to po co rozkrecac.winne moze tez byc lozysko na wale kierownicy

 

Sam nie wiem musze sam fachowca zapytac..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Układ kierowniczy już chodzi :

-wymieniłem olej w przekłani i w układzie wspomagania

-posmarowałem łożysko (w kierownicy)

-wyregulowałem jedno cięgno z koćówką (co łączy servomechanizm)

-wyciągłem filtr ze zbiornika wspomagania

Dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    100

wydaje mi sie ze znowu przestanie przy tych mrozach jakie zapowiadaja bo nic z tych rzeczy ktore zrobiles nie powinny miec wplywu na dzialanie serwa-mroz po prostu :D mu zaszkodzil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qwerkus    0

Układ kierowniczy już chodzi :

-wymieniłem olej w przekłani i w układzie wspomagania

-posmarowałem łożysko (w kierownicy)

-wyregulowałem jedno cięgno z koćówką (co łączy servomechanizm)

-wyciągłem filtr ze zbiornika wspomagania

Dzieki za pomoc

Najwięcej to pewnie pomogło wyciągnięcie filtra wspomagania , u mnie ciśnienia nie było, olej się pienił i filtr niby źle nie wyglądał a jednak zalepiony musiał być bo jak go wyciągnełem to i ciśnienie jest i sie w miare lekko kręci.

Edytowano przez qwerkus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz_320
      Witam. Panowie potrzebuje pomocy ostatnio zauważylem ze mam rozlecianą kolumne, spróbowałem dokręcić i nalać oleju i olej sie wylał z lewej strony tam gdzie jest cały mechanizm co skręca i teraz czy da sie jakos uszczelnić? Trzeba kabine podnosić. Bardzo prosze o pomoc i z góry dziekuje.
    • Przez aldanio
      Witam. Mam pytanie odnosnie wspomagania w moim zetorze niedawno go kupilem i nie wiem jak powino byc. Jak jade to wspomaganie dziala elegancko a jak sie zatrzymam to na miejcu nie moge skrecic mi sie wydaje ze tak nie powinno byc. co jest tego przyczna?? z góry dzieki.
    • Przez MUMINEK2000
      Koledzy postanowiłem przerobić wspomaganie przy zetorze z mocowaniem orbitrola nie ma problemu ale nie wiem jaki ma być orbitrol, jaki jest orginalnie bo musi być zgrane z pompą.Najwarzniejsze jak umocować siłownik, wiem że niektóre miały orginalnie ale jak żeby to wszystko wytrzymało. Może ktoś takiego ma to prześle mi zdjęcie będę wdzięczny, niechce odwalić lipy.
    • Przez tomasz880101
      Witam wszystkich z Agro Foto mam taki problem, a mianowicie kupiłem niedawno zetora 5211 w stanie całkiem dobrym lecz ma jedną wadę, a dokładnie ma spore luzy w układzie kierowniczym. Pomyślałem sobie, puki nie ma dużo roboty to naprawie tą usterkę zacząłem od razu od kolumny kierowniczej bo nigdzie indziej luzów nie ma odkręciłem górną część kolumny i faktycznie śruba kulowa bo tak to się nazywa- ten cały mechanizm, jest wyrobiony. Kupiłem już go nowy ale teraz obawiam się że będę musiał unosić kabinę bo trzeba odkręcić boczne pokrywy kolumny żeby wymontować stare części a wmontować nowe.
      Tu jest moje pytanie do was czy ktoś może już coś takiego robił i czy trzeba faktycznie tą kabinę unosić, bo to się zanosi na kupę roboty zwłaszcza bez profesjonalnego sprzętu.
      Prosiłbym o kolejne czynności jakie powinno się przy tym wykonywać. Z góry dzięki
    • Przez Krystian7745
      Witam posiadam wspomaganie przerobione na orbitrol i zakupiłem amortyzator drgan moje pytanie jak go założyć żeby działał poprawnie ? potrzeba go podłączyc pod jakis zbiorniczek czy oddzielny jakis ? jakim olejem go zalać ? 
       
      http://sklep.mizar.com.pl/images/watermark/wpx_5b21049821db8a4370ccd1183ee85071.jpg
×