Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy macie jakieś problemy z serwisem?. U mnie w td5040 obrobił się gwint od baku bo jest słaby plastik i migają się już kilka miesięcy by coś z tym zrobić. Leją też węże od ładowacza i coś tam jeszcze a oni nie kwapią się do naprawy. Chyba czekają na koniec gwarancji.

Opublikowano

toś se chłopie firmę wybrał .

spróbuj nie gadać z serwisantami tylko z tym gościem co rozmawiałeś jak ci sprzedawał ciągnik,

a jak nie pomoże to trzeba straszyć gazetami, telewizją, sądem,

Opublikowano (edytowane)

Na naklejce na ciagniku od nich mam numer telefonu: 14 621 16 66. Jesteś pewien, że zgłosiłeś im usterkę? Bo z tego co słyszę od większych odemnie co maja po 2-3 ciagniki od nich to serwis mają dobry.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

w sumie ja bardzo byłem zadowolony z tej firmy ale u mnie była inna sytuacja:

kupiłem ciągnik u innego dilera który ze 3 miesiące później splajtował, a jeden ze sprzedawców zatrudnił się w wia-lanie i wziął mnie ze sobą, w sumie nie mogę na nich narzekać, nawet kilka mies po skończonej gwarancji jeszcze coś tam grzebali bo była mała usterka, wszystko za darmo,

a dużo o nich złego słyszałem, niestety ceny ciągników też u nich są wyższe niż u konkurencji

Opublikowano (edytowane)

Ogólnie to współpracę oceniam dobrze, było małe nieporozumienie ale już wszystko na dobrej drodze. Zeby nie było- według mnie serwis lepszy od wielu innych, cena przegladów też normalna(coś ok.800zł.).

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

nauczcie się chopy pisać.. 1500 tyś to 1,5 MILIONA złotych polskich... za takie pieniądze to masz 8-9 swoich ciągników, a nie przeglądów :P
A co do tematu to u kolegi pierwszy serwis w T4 zrobili za cenę dojazdu bo tak ustalili przy zakupie. Wszystko zależy od dilera i negocjacji. Niektórzy wolą 1000 PLN więcej upustu i pierwszy przegląd w normalnej cenie niż przegląd za friko, a tysiak więcej na fakturze ;)

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v