Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To napewno nie jest wina akumulator bo mają dopiero 1,5 roku,a zapomniałem dodać że jak ciągnik "pochodzi" trochę to potem normalnie pali,ma tylko problem przzy niskich temperaturach."Volvo" a co,superol CB40 zły jest?

Opublikowano

u mnie też jest to samo naładuje akumulatory kręcę jak jest zimny silnik a rozrusznik ledwo kręci ciągnik nie zapali puszce palec z przyciska to muszę czekać 10 sekund żeby rozrusznik stanął ponieważ się kręci sam od siebie, w lecie niema problemu i jak wleje ciepłej wody to też niema problemu po pali za pierwszym obrotem ale czy to nie wina łożysk w rozruszniku pod ciężarem się zacinają , @uursus może kable główne co idą na masę i do rozrusznika i między jeden akumulator a drugi są za cienkie

Opublikowano

to ze cieply silnik lepiej pali, wiadoma sprawaa to ze akku maja ponad rok to nie oznacza ze musza byc dobreradze sprawdzic tak jak pisalem wyzej, wtedy masz pewnosc, a nie szukasz niewiadomo czego

 

tylko czy Go stać na nowe akumulatory czy rozrusznik najpierw niech zrobi sobie takie rzeczy na które jest go stać, takie jak smarowanie rozrusznika albo wymiana niektórych części ale decyzja należy do @uursus :D

Opublikowano

@PIOTREK44-wyczyść ten rozrusznik i będzie ok.

 

@uursus-olej to jest letni-mamy przecież zimę-na przyszłość wlej wielosezonowy a nie te siki co masz.tylko ci się wydaje że zaoszczędziłeś-dobry olej ułatwia rozruch.

 

gdyby mi ktoś proponował olej klasy CB40 to bym mu go na głowę wylał-bo do tego się tylko nadaje,a nie do silnika.

Opublikowano

Superol 40 jest dobrym olejem,np by posmarować podłogę w rozrzutniku obornika by nie rdzewiał

1,5 roku akumulatory to na te czasy może świadczyć że już wysiadają.Teraz taka padaka z nimi

Opublikowano

2 lata akumulator-kilka godzin i pada(użytkowany jest dobrze,z nieba nie spadłem,najdłużej w 330 to mi trzymał do pełnoletności)-powodem między innymi jest to że na magazynach czekają na klienta(bóg wie jak długo)-kiedyś klient czekał na akumulator,no i jak se je kto sformatował tak miał-kupowało się suche akumulatory.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To napewno nie jest wina akumulator bo mają dopiero 1,5 roku,a zapomniałem dodać że jak ciągnik "pochodzi" trochę to potem normalnie pali,ma tylko problem przzy niskich temperaturach."Volvo" a co,superol CB40 zły jest?

Olej CB40 czy CC30 są to typowo letnie oleje w niskich temperaturach mają konsystencję smoły, już nawet nie chodzi o cięższy zapłon ale ile trzeba czasu zanim ten olej zacznie smarować i filtr zacznie go filtrować.

Akumulatory jeżeli nie są doprowadzane do rozładowania poniżej dopuszczalnej granicy i są zawsze zadbane to powinny jak nic wytrzymać 8-10 lat

Opublikowano

no hej MAT912-akumulator powinien wytrzymać 5 lat,norma firm akumulatorowych to 3 lata-no niestety mam 2 letni do wyrzucenia(właśnie szukam dokumentu od niego),nawet mrozu nie dostał w tym sezonie,poziom sprawdzany (bo aku na wierzchu,korki nowego typy,bezobsługowe),ładowany na bieżąco,zwarć nie ma,jedyny pobór to pamięć radia-po nocy po naładowaniu 11,7V. ;[

Opublikowano

witam padł mi rozrusznik w c-360 mam zamiar kupić taki z przekładnią z tych za 250 zł około i czy jest sens z tych tanich ,i jaki byłby w miarę dobry pytałem w sklepie są polskie, litewskie

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam wiesmag, może trafiłeś na bubla ale moje zazwyczaj wytrzymują te 8-10 lat, na zimę nigdy nie wyjmuje, tylko z kombajnu, ale też już 8 rok im idzie i nigdy jeszcze nie siadły, najgorsze co może być to "wydoić" akumulator do oporu, taki już długiej żywotności miał nie będzie.

Opublikowano

a pełnoletnie aku już miałeś,mnie się już trafił-średnio to aku u mnie tak 10-12 latek trzymały,teraz to krócej-bo teraz to aku są ze zwiększonym prądem rozruchu,przez co żywotność się skraca-coś za coś.ale za to że ma większy prąd rozruchu może być mniejszy pojemnością.

 

znalazłem od niego kwity-ma już 3 sezon-ku%%a-na powitanie mnie wyśmieją-2gi to ja bym podskakiwał.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No nie, najdłużej to 10 lat trzymały i padły od razu tak że już nawet nie dało się podładować, powiem Ci tak u mnie musi akumulator być zawsze gotowy do rozruchu, pierwsze jego rozładowanie podpisuje na niego wyrok do kasacji, bo już na niego nie jestem pewien a żadnego zaciągania ciągnika nie uznaję. ;)

Opublikowano

Ja osobiście polecam Bosh, Bosh-oski rozrusznik drogi ale wytrzymały.

 

A te planetarne to są takie jak torebki jednorazowe dobre są owszem ale do ciągników co palą na ,, DOTYK ,, nie są przystosowane do dłuższego kręcenia.

Opublikowano

mam prolem z moim ciapkiem. nie wiem co sie stało ale on cały czas probuje odpalać. nie potrafie tego przerwać, (chyba ze odłacze akumulator). co moze byc tego przyczyną?

Opublikowano

stuknąć też próbowałeś?zazwyczaj wtedy się rozłączy.

 

są dwie opcje-jest zabrudzony że ciężko się cofa-rozebrać na detale i wyczyścić.

styki w elektromagnesie się zespawały-można to naprawić,jeśli zaś to dla ciebie problem to kup nowy elektromagnes.

 

jak już rozrusznik będziesz miał wyjęty-cały wyczyść,a tulejki lekko posmaruj.

Opublikowano

mam prolem z moim ciapkiem. nie wiem co sie stało ale on cały czas probuje odpalać. nie potrafie tego przerwać, (chyba ze odłacze akumulator). co moze byc tego przyczyną?

Kolega wiesmag dobrze mówi. Wymień elektromagnes i pomoże. Mój kolega miał tak samo i wymiana elektromagnesu pomogła.

Opublikowano

Witam po pierwsze chciałem się przywitać bo jestem nowym użytkownikiem tego forum tak wiec witam wszystkich :D

Dobra teraz mój problem posiadam Ursusa C-360 i jakieś 2 dni temu kiedy wybierałem się po siano traktor nie chciał odpalić wcale rozrusznikiem nie kreci jak przycisnę przycisk od rozruchu to myślę pewnie elektromagnes się spalił to wymieniłem (dałem 85zł) ale dalej to samo na krotko pali bez problemu nie wiem dlaczego nie działa ten elektromagnes u mnie bo sprawdzałem u sąsiada i u niego działa bez problemu wiecie czym może być to spowodowane??

Dodam że prąd dochodzi do elektromagnesu sprawdzałem miernikiem i odkręciłem ten elektromagnes i sprawdzałem tak sam bez rozrusznika i ta dźwigienka która wystaje z niego jak przycisnę przycisk nie wciąga się sama tylko jak pchnę to wtedy trzyma a jak puszcze przycisk to i elektromagnes puszcza dźwignę i nie wiem czy tak ma być czy sam ma podciągać tą dźwignę??

Trochę się spisałem ale ważne aby rozwiązać ten problem bo na krótko nie uśmiecha mi się palić traktora :mellow: Napięcie na małym kablu od elektromagnesu to 9,20V.

Opublikowano (edytowane)

Na początek weź go całego wyczyść w środku.Z tego co napisałeś to wynika że nawet nie wyrzuca.Miałem to samo jak wyczyściłem to pomogło.Możliwe że u ciebie jest co innego.

Edytowane przez locke

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez nec
      Witam zakupiłem swiatla bezprzewodowe led do ciagnika  c330 i mam problem bo nie działają w przeczepce z samochodem nue ma problemu a gdy wpinam co c330 to nic nie działa gdzie może być przyczyną  dodam że jak przyxzepke podepnę do ciagnika to wszystkie swiatla w przyczepce działają. 


    • Przez Damianek00
      Mam ursusa c360 i alternator elmot 2pin od ładowania i wzburzenia 9diodowy.I mam regulator napięcia 15RAa jak mam podłączyć przewody żółty i zielony do alternatora i do kontrolki.. Mam obecnie podłączony regulator z zetora na 4pin ale on ładuje ponad 17v


    • Przez miturskir
      Szukam elektroniką do ciągnika lubelskie...... 
    • Przez Kacgier
      Witam, mam problem z komputerem od rozsiewacza vicon rs-edw otóż niedziała mi wysuw silownikow elektrycznych od zasuw co moze byc przyczyną? Prosze o pomoc 
       
    • Przez patrykwil
      Witam.jak podpiąć taki alternator w c360

       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v