Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tl 100 to największa poraszka koncernu case i nh mi juz w 1 roku padło : silnik przeciw wagi dach sie wygnią ,schodki odpadły , pompa wtryskowa 4 razy szlak trafił skrzynia biegów i wiele innych rzeczy jednym słowem Rupieć

 

I co jeszcze dętki powypadały z opon, rura wydechowa poleciała w kosmos, kogut zamiast na bursztynowo migał na zielono?

Opublikowano (edytowane)

wydaje mi sie że pójda na całego i zmienia stara TL wizualnie i wprowadza pare kucyków więcej i moze ciezsza bedzie... wielka niewiadoma ^_^

Edytowane przez robertbara
Ort.
Opublikowano (edytowane)

seria TL jest ciagnikiem bardzo udanym super współgra z ladowaczem czolowym

Edytowane przez robertbara
Ort.
Opublikowano

Mój sąsiad ma TL-a. Brał równo jak ja brałem JD, czyli 3,5 roku temu. Coś mu w elektronice nie gra, jakieś kostki wymieniał i teraz nie działa mu przedni napęd, ładuje obornik z pługiem zaczepionym bo wiadomo w Turze to bez 4 x 4 jest problem.

 

Ogólnie...szału nima :(

 

Folderowa masa ciągnika bez obciążników 3600 kg -ciągnik do lżejszych prac :(

Opublikowano
Mój sąsiad ma TL-a. Brał równo jak ja brałem JD, czyli 3,5 roku temu. Coś mu w elektronice nie gra, jakieś kostki wymieniał i teraz nie działa mu przedni napęd, ładuje obornik z pługiem zaczepionym bo wiadomo w Turze to bez 4 x 4 jest problem.

 

Ogólnie...szału nima :(

 

Folderowa masa ciągnika bez obciążników 3600 kg -ciągnik do lżejszych prac :(

 

A ile on ma mtg? moze sie trafił taki model zły ;/ bo słyszałem ze TL są dobre a TDD są bardziej awaryjne ;]

 

A ile waży twój JD?

Opublikowano

ja słyszałem ze tare TL100 faktycznie były awarujne ale bez przesady nie wszystkie... i spotkałem sie w mim życiu z 4 TL100 i jednym TL80. faktycznie nie którzy mieli problemy a nie którzy porostu nie dbali i tyle no co tu gadać np facet prasował mi TL100 słome mił napukane 990 MTH w niecały rok był głównym ciagnikiem na 120ha pracował z3m gruberem z 4korpusowym obrotkiemi praktycznie co dziennie jezdził z paszo wozem ogólnie ciagnik nie miał życia lekkiego i pracuje do dzsiaj juz nie jak ciagnik główny tylko pomocniczy ale nadal sie swietnie spisuje ... a jego somsiad tez posiadł Tl 100 i wciagu 3 lat wymieniał 2 razy sprzęgło a o przeciekach nie wspomne przyczyna niedbalstwo ciemnota ... a co do TL-A to juz inna bajka zdecydowanie duzo lepsze i nies łyszałem w mojej okolicy zeby ktos miał problemy.

Opublikowano

Jest to fajny ciągnik w miarę delikatny mało elektroniki. Uciąg słyszałem że nie najgorszy. Zawsze NH wykonanie dobre jako ciągnik główny na do 50 ha zda egzamin tylko jest lżejszy od TSA a do czwórki obrotowej to znaczna wada. Ja bym chyba kupił TSA. Wejdź na stronkę i sobie zobacz http://www.newholland.com/h4/products/prod...;series=2286511 a tu masz link do galerii

http://www.newholland.com/h4/products/idvg...eriesid=5381511

Opublikowano
ja nie narzekam na TL100 ale mam jeszcze starszą wersje z 2004roku. Ten nowy TL100A ma większy udźwig podnośnika , i jest o 5 koni silniejszy od zwykłego TL100. Fajna maszynka.

 

Jakie prace nim wykonujesz...?? ;)

 

Ile Ci tak spala...?? :D

Opublikowano

no to jest mój najmniejszy ciągnik. Robi lekkie roboty. Duzo turem pracuje, opryski robi, z prasą jeździ i czasem jakąs maszyne pociągnie jak inne są zajęte. Różnie pali nie wiem ile dokłądnie nie badałem tego.

Opublikowano

Tl100A jest naj najmniej awaryjnym ciagnikiem z rodziny ciagnikow New holland

ale caly czas czekamy na jego nastepce masie juz niedlugo ukazac

Opublikowano

Mój wujas ma TL100A. Użytkuje od września, nowy. Ciągnik malina, ładny, zgrabny, ekonomiczny. Ciąga 4 skibowy pług, sztywny, na II klasie ziemi (gliny). Ziemia bardzo ciężka do uprawy, a ciągniczek sobie daje rade bez niczego. :rolleyes:

Opublikowano
Po waszych postach widzę ze jednak dobry wybór zrobiłem,z tym NH bo jeszcze planuje na niego tura założyć

tylko biez tura orginałke NH wtedy ciagnik bedzie wsam raz pracował!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v