Skocz do zawartości
samesilver

Wyciek John Deere 6420

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
samesilver    3

Witam. Niedawno kupiłem JD6420 i mam problem a mianowicie wyciek oleju. Olej leci z okolic tylnego WOM. Może ktoś już to robił? Jak do tego się zabrać? Co może być powodem tego wycieku?

 

Poza tym wskaźnik temperatury i ilości paliwa nie pokazuje wartości. Jak to naprawić?

 

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam @samesilver

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

jesli chodzi o wyciek to musial bym na zywo zobaczyc jak to wyglada bo tak trudno powiedziec ale polecam wszytko wyczyscic ladnie w okolicach wycieku i dokladnie sprawdzic czy niema pekniecia a jesli chodzi o te wskazniki to zaobacz czy wogole prad dostaja labo bezpieczniki padly jakies

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Witam. Niedawno kupiłem JD6420 i mam problem a mianowicie wyciek oleju. Olej leci z okolic tylnego WOM. Może ktoś już to robił? Jak do tego się zabrać? Co może być powodem tego wycieku?

 

Poza tym wskaźnik temperatury i ilości paliwa nie pokazuje wartości. Jak to naprawić?

 

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam @samesilver

wyciek to nie problem zamawiasz uszczelniacz najlepiej orginał spuszczasz olej wydłubujesz stary czyścisz i nabijasz nowy przy okazji zobacz czy nie ma luzu na wałku

jak spuścisz olej i będzie brudny radzę wymienić

jeśli chodzi o wskażniki to jeśli masz miernik i umiesz się nim posługiwać to napisz dam ci numer do kolesia który u znajomego naprawiał on ci pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robertbara    57

Ja też mam delikatne pocenie z okolicy WOMu i nie mam zamiaru tego ruszać, zanim tam wyleci litr oleju to tysiąc h zrobię.

Jednak jak wyciek większy to jedziesz do dobrego sklepu z uszczelniaczami i każdy Ci sprowadzą po dobrej cenie i będzie tak samo dobry jak oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
favi515    2

No wyciek jest spory. W sobotę muszę zdjąć wałek i zobaczyć co tam siedzi.

 

bez spuszczania oleju spokojnie zdążysz nabić nowy uszczelniacz (troszkę, co wyleci wlejesz z powrotem) a zużyty uszcz. najlepiej w jednym miejscu z boku przewierć aby wsadzić śrubokręt i go łatwo wyciągnąć.

 

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jony    1

Witam. Niedawno kupiłem JD6420 i mam problem a mianowicie wyciek oleju. Olej leci z okolic tylnego WOM. Może ktoś już to robił? Jak do tego się zabrać? Co może być powodem tego wycieku?

 

Poza tym wskaźnik temperatury i ilości paliwa nie pokazuje wartości. Jak to naprawić?

 

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam @samesilver

 

Co do wycieku to trzeba wymienić uszczelniacz,wymiana jest prosta, żeby nie spószczać oleju postaw ciągnik na dużym spadku. zdejmujesz zabezpieczenie, wyjmujesz wałek, wyciągasz uszczelniacz, i następnie te same czynności tylko w odwrotnej kolejności.

Co do wskaźników paliwa i temperatury to muszę cię zmartwic,mam ten sam problem i w serwisie powiedzieli mi że padł wyświetlacz, a samego wyświetlacza to wymienić się nie da, tylko trzeba całą konsolę wymienić, koszt to ok 3,5 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×