Skocz do zawartości
jacek83

Głośna praca hydrauliki w 6630

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jacek83    0

Witam. W marcu 2010 kupiłem 6630 Confort, zrobiłem nim 450 mth, od początku użytkowania, po rozgrzaniu wyje hydraulika i orbitrol wydaje dziwne odgłosy podczas szybkiego obrotu kierownicą. Mam wrażenie, że ten ciągnik nie ma 130 km. Co o tym sadzicie i czy ktoś z was miał takie problemy. Czekam na odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

skoro masz taki problem na gwarancji to go zgłoś serwisowi a nie zadajesz tego typu pytania tu. Jak ciagnik nie ma 130 koni ? to ile ma według Ciebie ? dziwne uwagi coś dajesz bracie


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
minor15    26

hmm... Powiem Ci żejateż pracuje na 6630 i mam to samo. Na poczatku sie balem bo tak nagle zaczelo wyc. Ale wlasciciel jezdzil i nic z tym nie robil wiec chyba ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacek83    0

serwis był dwa razy pomierzył cisnienia ,były ok,wymienił orbitrol nowy rónież wydawał takie same odgłosy wiec spowrotem zamontowali ten orginalny !teraz mają wymienić zawó sterujacy dziwne że serwis tak zgaduje i nie jest pewien .co do mocy może dziwne mam wrażenia ale cianik pracuje z pługiem z unii grudziąc 4x48cm do tego pługa podpieliśmy kolegi 6620 2500mth na tym samym polu z ta sama głębokością jego 6620 jeżdził na d2 przy obrotach silnika 1800 a moj 6630 nie był w stanie !załamka mam szersze i wyższe opony może mieć to jakieś znaczenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

przyczyną może być pierdoła trudna do zdiagnozowania, proponuję napisac do wjanusza23 on cos droadzi. Co do rozmiaru opon jak najbardziej ma znaczenie, w książce obsługi w dziale prędkości skrzyni biegów masz prędkości na poszczególnych biegach, a pod tabelą procentowe różnice prędkości przy różnych rozmiarach opon, np w moim różnica jest nawet 8 % .


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek83    0

po raz 4 był serwis z człowiekiem który jest "opiekunem lubelskiego serwisu" stwierdził że to łożyska w kolumnie kierowniczej i że john deere tak mają. po moim stanowczym sprzeciwie postanowił że wymienią kolumnę i pochodzi 10 godzin i bedzie tak samo to dla mnie nie do pojęcia że kupiłem tak markową maszyną a takie głupie słysze stwierdzenia że po 10 godzinach łożyska zaczną głosniej pracować.co mam z tym zrobic jeśli wymiana kolumny nie pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

po raz 4 był serwis z człowiekiem który jest "opiekunem lubelskiego serwisu" stwierdził że to łożyska w kolumnie kierowniczej i że john deere tak mają. po moim stanowczym sprzeciwie postanowił że wymienią kolumnę i pochodzi 10 godzin i bedzie tak samo to dla mnie nie do pojęcia że kupiłem tak markową maszyną a takie głupie słysze stwierdzenia że po 10 godzinach łożyska zaczną głosniej pracować.co mam z tym zrobic jeśli wymiana kolumny nie pomoże?

powiem ci jedno każde zgłoszenie do serwisu na piśmie i żądaj pisemnej odpowiedzi z pieczątką i data dilera

oni sami niewiedzą co jest te łożyska to ściema żebyś dał sobie spokuj

podczas skrętu powinieneś słyszeć co najwyżej szum przepływu oleju po otwarciu szyby tylnej napisz jeszcze jaką masz pompe tłoczkowa czy zębatą bo to są dwa różne układy

po wymianie kolumny na pewno bedzie to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek83    0

nie jestem pewien raczej zębata .ten z serwisu też tak mowi i że to dużo rozbierania i on w sojego ciągnika na darmo by nie rozbierał jak słysze coś takiego to mam ochote ten serwis nagrać i do sadu podać ! zwłaszcza że wcześniej stwierdzi ten sam człowiek ze słychać diwne odgłosy podczas szybszego obrotu kierownicy .czy tez tak mieliście ze serwis nie chce naprawic albo zweekw wymyćlajac cuda niewidy ? jak to załatwiliście?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

jeśli serwis nie wie co jest tak jak napisal kolega wyżej, kilka napraw poświadczonych pismem i pieczątką stanowi ważny argument na ewentualnej drodze sądowej, przykro mi to mówić ale na tym etapie trzeba o to zadbać bo później się mogą wypiąć na Ciebie a tak będziesz miał czarno na białym. Nie wiem jak to jest usankcjonowane prawnie, znam przypadki przy samochodach że kilkakrotna naprawa tego samego elementu łączyło się z wymiana na nowy egzemplarz. To jest nowy ciagnik objety gwarancją dlatego nie ma bata żebyś był przegrany. Radzę Ci poradę prawną o radcy prawnego dowiedz się co teraz trzeba robić gdyby sprawa wylądowała w sądzie. Poza tym nie wiem z kim rozmawiałeś ale jeżeli był juz kierownik oddziału to teraz możesz rozmawiać z osobą postawioną wyżej to zawsze ich mobilizuje. Jeżeli ciągnik teraz Ci nie jest aż tak na gwałt potrzebny powiedz żeby go zabrali i oddali naprawiony bo Twoja cierpliwość się skończyła.


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek83    0

mowiłem żeby go zabroli do siebie czyli lublina i oddali naprawiony powiedzeli ze beba naprawiali u mnie.mam jeszcze jedno pytanie czyemu serwisant twierdzi ze uzupełnienie oleju po wymianie orbitrola nie podlega gwarancjii nie majatek 1 litr ale chyba powinien uzupełnić? serdeczne .dzieki za rady .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

mowiłem żeby go zabroli do siebie czyli lublina i oddali naprawiony powiedzeli ze beba naprawiali u mnie.mam jeszcze jedno pytanie czyemu serwisant twierdzi ze uzupełnienie oleju po wymianie orbitrola nie podlega gwarancjii nie majatek 1 litr ale chyba powinien uzupełnić? serdeczne .dzieki za rady .

[/quot

gdyż serwis ma zapłacone za części i robociznę 1 litr to nic co by było gdyby pękł wąż i trzeba by było wlać z 60l itrów to był by problem

Jeśli wymienili orbitrol to już będzie dobrze z tym hałasem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek83    0

zamontowali mi nowa kolumnę kierowniczą tak jak przypuszczałem nic to nie dało !i nastała cisza ze strony serwisu nie wiedza co z tym teraz zrobić .john deere moj model to przereklamowany szajs za 300 tyaiecy .a wsród nas rolników jest tak ze nikt nie chce sie przyznać drugiemu że kupił badziewie niech i ktoś sie meczy nie tylka ja ludzie zastanówcie sie dobrze przed wyborem marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Ciągnik rolniczy, to nie jest bezszelestna łódź podwodna.. Ogólnie JD jest cichym ciągnikiem. Jednak dla kogoś kto nie miał z nim do czynienia może się wydawać dziwne że coś w nim hałasuje. A to już tak jest że olej pod wysokim ciśnieniem w hygdraulice wydaje specyficzny dźwięk, Również orbitrol jeśli wpadnie w rezonans może skrzypieć. Wszystko zależy od warunków pracy i oleju. Moim zdaniem jeśli hydraulika i wspomaganie działa prawidłowo, to nie ma specjalnie powodu do robienia afery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturs860    0

może sieczkarnia to nie traktor ale mialem podobny problem, zimą cały ole nie wyciekł, wiec nalałem hydraulicznego hl 66 nastepnie orbitrol tez głośno chodził, praktycznie sieczkarnia ciszej chodziła niż orbitrol, po dniówce to głowa bolała od tego orbitrolu, na ale w akcji nie ma czasu na takie naprawy. ale wąż pęłk i znowów olej wylał sie wiec dolałem nowy tym razem jednak hl 46 i orbitrol ucichł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JohnD6830    0

kolego jacek83 jak nie wiesz jaka to pompa to sprawdz w specyfikacji jesli wydajność jest mniejsza niż 110 l/min to jest zębata w moim jest cicho jedyny chałas tylko występuje przy pełnym skręcie ale to normalne. Czasem mam wrażenie że silnik jest słabszy i strasznie się olej grzeje a pompa jakby chodziła pod pełnym obciążeniem ja mam tłoczkową gdzie wydajność jest zmienna zależna od zapotrzebowania i chyba czasem się gdzieś zaworek zacina w zębatej jest trochę inaczej ale też prócz orbitrola są inne zawory regulujące bo na orbitrol wydaje mi się że kierowane jest mniejsze ciśnienie więc może coś z tymi zaworani...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anx    2

kolego jacek83

 

absolutnie odradzam wam zakup w firmir CHARTER AGRO-MASZ w Garzynie , chamstwo z jakim tam sie spotkałem ze strony własciciela tej firmy P. CHARTERA ( anglika ) jest nie do opisania

 

miałem podobny problem z hydrałlika w 6230 PREMIUM , hałas pompy i powietrze w oleju hydrałlicznym

 

w serwisie rozgrzebali mi go na maxa , chciało sie ryczec , ciagle tylko meile do fabryki wymiana jakiejs czesci i zero postepów .

 

Ciagnik prawdopodobnie do dzis nie naprawiony oto on : http://otomoto.pl/john-deere-6230-premium-A25451.html

 

jesli ktos kupił RPT test przyczep rolniczych 10 ton to tez mozna go tam zobaczyc został uzyty do testów nr rejestracyjny PL 4242 PL4242

 

po wojnie , wzieciu prawnika , listach do fabryki , telefonach do importera został mi wymieniony na nowy

 

tak ze walcz kolego o swoje

Edytowano przez anx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris115    0

Witam. W marcu 2010 kupiłem 6630 Confort, zrobiłem nim 450 mth, od początku użytkowania, po rozgrzaniu wyje hydraulika i orbitrol wydaje dziwne odgłosy podczas szybkiego obrotu kierownicą. Mam wrażenie, że ten ciągnik nie ma 130 km. Co o tym sadzicie i czy ktoś z was miał takie problemy. Czekam na odp.

 

Cześć mam to samo ale w ciągniku case ih maxxum -nowy na gwarancji serwis wymienił orbitrol,

pompę: po rozgrzaniu kręcąc w prawo czy lewo układ jest hałaśliwy, jęczy przy próbie skrętu awaria wystąpiła po 70mtg ciągnik nadal jest w serwisie proszę o odpowiedz co u ciebie w tej sprawie czy awaria usunięta.

Kontakt wyśle na email zadzwonię porozmawiam.

Edytowano przez Kris115

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek83    0

może sieczkarnia to nie traktor ale mialem podobny problem, zimą cały ole nie wyciekł, wiec nalałem hydraulicznego hl 66 nastepnie orbitrol tez głośno chodził, praktycznie sieczkarnia ciszej chodziła niż orbitrol, po dniówce to głowa bolała od tego orbitrolu, na ale w akcji nie ma czasu na takie naprawy. ale wąż pęłk i znowów olej wylał sie wiec dolałem nowy tym razem jednak hl 46 i orbitrol ucichł.

kolego jaka masz sieczkarnię ja mam JD 6710 jestem z niej bardzo zadowolony z wyjatkiem tego ze mam problem z stawaniem masy przed walcami w momencie gdy nierówno wchodzi wyłamanna kukurydza przez omacnice .walce sa w bardzo dobrym stanie .nie wiesz co moze być przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek83    0

kolego jacek83 jak nie wiesz jaka to pompa to sprawdz w specyfikacji jesli wydajność jest mniejsza niż 110 l/min to jest zębata w moim jest cicho jedyny chałas tylko występuje przy pełnym skręcie ale to normalne. Czasem mam wrażenie że silnik jest słabszy i strasznie się olej grzeje a pompa jakby chodziła pod pełnym obciążeniem ja mam tłoczkową gdzie wydajność jest zmienna zależna od zapotrzebowania i chyba czasem się gdzieś zaworek zacina w zębatej jest trochę inaczej ale też prócz orbitrola są inne zawory regulujące bo na orbitrol wydaje mi się że kierowane jest mniejsze ciśnienie więc może coś z tymi zaworani...

 

 

witam mam zebata pompe masz racje na orbitrol ciśnienie oleju jest znacznie mniejsze zawór który steruje tym był zmieniony bez efektu jak mozesz to weż szybko krec kierownica bez przerwy od lewej do prawej i odwrotnie wtedy u mnie mocno słychać te odgłosy . a przy skrecie na maksa to wiem ze to normalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris115    0

Witam podłącze się do tematu choć to case u mnie jeszcze usterka nie usunięta wymiana orbitrola i pompy wspomagania układu kierowniczego nie pomogła.

Teraz serwis zamówił komplet uszczelek do pompy zębatej i pompy tłoczkowej oby to było to.

Dowiedziałem się że pompa zębata ukł. wspomagania zasysa olej ze skrzyni i jednocześnie podaje go na orbitrol oraz zasila pompę tłoczkową gdzieś prawdopodobnie jest nieszczelnoś po rozgrzaniu podsysa powietrze i układ kierowniczy jęczy i na dodatek po ciężkiej pracy kiedy ostygnie zacina się orbitrol i w rurce poziomu oleju pojawiają się pęcherzyki powietrza,

napisze kiedy usuną awarie- takie szukanie po omacku jest wkurzające ;[ jak by coś siadło to by wymienili i po sprawie.

Jak wam usunęli awarię to napiszcie pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny66    2

Ja mam 6630 ale Premium mam 1300MTG i nie miałem żadnych usterek.Co do mocy ciągnika to nie wiem przy czym ten ciągnik pracuje.Ale nie widz ze premium jest mocniejsze bo ma inteligentne zarządzanie mocą.Ale co do mocy bym nie robił rozgłosu bo na pewno ma 130km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JohnD6830    0

do jacek83

w moim jest cicho przy skręcaniu słychać coś w rodzaju szumu oleju ale na tyle ciche że przy pracy i z właczonym radiem nie zauważalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FFTH    0

Hej Kolego !

 

Przez Ciebie koledzy nieźle musieli sie napracować w jakimś programie graficznym, bo usnęli nr. rejestracyjne.

Tylko co z tego jak w byłym województwie leszczyńskim każdy wie, że ta firma ma jedno dobre - cenę .

Reszta to porażka, a Ty jesteś tego najlepszym przykładem.

Kolega jeździ w dużym gospodarstwie ciągnikiem i mi mówił, że na przeglądzie odpowietrzają układy wtryskowe

plakiem ( sam mechanik twierdzi, że najlepszy jest truskawkowy ) itp.

 

Napisz coś więcej o swoim przykładzie, po to abyśmy my rolnicy wiedzieli czego się po nich spodziewać.

 

Pozdrawiam !

 

 

Ostat

kolego jacek83

 

absolutnie odradzam wam zakup w firmir CHARTER AGRO-MASZ w Garzynie , chamstwo z jakim tam sie spotkałem ze strony własciciela tej firmy P. CHARTERA ( anglika ) jest nie do opisania

 

miałem podobny problem z hydrałlika w 6230 PREMIUM , hałas pompy i powietrze w oleju hydrałlicznym

 

w serwisie rozgrzebali mi go na maxa , chciało sie ryczec , ciagle tylko meile do fabryki wymiana jakiejs czesci i zero postepów .

 

Ciagnik prawdopodobnie do dzis nie naprawiony oto on : http://otomoto.pl/john-deere-6230-premium-A25451.html

 

jesli ktos kupił RPT test przyczep rolniczych 10 ton to tez mozna go tam zobaczyc został uzyty do testów nr rejestracyjny PL 4242 PL4242

 

po wojnie , wzieciu prawnika , listach do fabryki , telefonach do importera został mi wymieniony na nowy

 

tak ze walcz kolego o swoje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    618

"awarie" polegające na wyciu są trudne do usunięcia. Po pierwsze trudno je zdjagnozować po drugie serwisy często umywają ręce bo przecież ciągnik działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jarek1996
      Witam, na wiosnę kupiłem jd 6230, od znajomego. Ciągnik pewny lekko zaniedbany. Przy kupnie spawdzony, wszystko było dobrze , przy minusowych temperaturach palił bardzo ładnie. Zrobiłem nim 60 godzin i od paru dni bardzo ciężko pali. Muszę nim bardzo długo kręcić to z trudem zapala. Zdazylo mi się że zapalala się kontrolka od świec żarowych i ciągnik tracił moc. W dodatku tworzy się ciśnienie w baku. Pompa po załączeniu stacyjki chodzi, filtry wymienione. Co może być przyczyną ?? Na ciepłym silniku również pali trochę szybciej ale i tez nie za pierwszym razem ...
    • Przez slawcio_1974
      Mam problem z 6630 premium.Nie włącza się tylni wom,tzn włącza się i zaraz puszcza.Sprawdzona cewka,elektryka jest ok.Komunikat wyświetla się błąd BCU 33.Serwis nie wie,co mu jest.Może miał ktoś taki przypadek?

    • Przez dexter00
      Witam. Nie znalazłem nic na ten tema więc piszę. W moim 6830P przy zaprogramowanym hms podczas pracy kiedy jestem na końcu pola i wciskam przycisk czasami wyskoczy mi blad i wylacza hms. Dzieje się to coraz częściej i nie ma znaczenia co jest zaprogramowane. I zawsze przy podnoszeniu. Proszę o pomoc 

    • Przez maciejrol
      Witam.

       

      Jestem uzytkownikiem john deere 6630.

       

      1. Przy zmianie kierunku rewersem wciskanie pedalu rozsprzeglania nie jest konieczne, natomiast zmiana polozenia rewersu moze odbyc sie momentalnie z jazdy w przed na jazde w tyl, czy najpierw napolozenie N, a nastepnie w przeciwna strone? Jak najlepiej uzytkowac skrzynie Power Quad plus?

       

      2 Czy z powodu zdyt duzych wychelen przedniej osi tls moze dojsc do uszkodzenia?

       

      3 Przy obrotach okolo 1600 slychac dziwny dzwiek w okolicy przyrzadow sterowniczych. Jakby syczenie czy szumienie.

       

      Prosze o pomoc i informowanie o mankamentach john deere 6x30

       

      Pozdrawiam

       

       
    • Przez john_deere7430
      Witam , mam problem w swoim jelonku , pod obciążeniem kiedy temperatura dochodzi do 85 stopni , wyrzuca mi komunikat ecu 1180.00 , zapala się on z czerwoną kontrolką stop , wyczytałem że może być to czujnik temperatury dolotowej do turbiny , ale wiadomo samemu nic się nie da zrobić ,więc przyjechał serwis , no i sprawdzali czujniki , zakładali nowe a komunikat dalej się wyświetla ,no i w sumie nic nie naprawili i dalej nie wiemy co do czego , może ktoś z was miał taki problem , dodam że w ciągniku jedyne co było robione to odłaczenie EGR które wykonała firma tuning44 , także jest zrobione konkretnie i ciągnik chodził , no i jak ktoś by widział czy z tym błędem można wgl pracować ciągnikiem czy lepiej go zrobić jak należy od razu , pod rzepaki pasowałoby już ryć a tu ręce związane . Z góry dzięki za odpowiedzi .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.