Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy bedzie działało w tym zestawiniu to niewiem,choc raczej powinno, w mojej 40stce jakies 5 lat temu zakładałem czujnik od żuka w miejsce oryginalnego, a podpiety jest pod wskaznik temp od Stara66, zreszta całą konsole mam załozona od 66 jest na niej cisnienie w pneumatyce, tu akurat jest połaczenie przewodem do butli, pozniej jest wskaźnik elektryczny ciśnienia oleju w silniku (do silnika podłaczona jest tzw gruszka , elektryczny czujnik ciśnienia oleju), kolejny zegar to własnie temperatura, i ostatni to amperomierz, wszystko działa ok, a w dolnej oryginalnej konsoli zamiast oryginalnego zegara jest obrotomierz od 912, :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano
witam

chce wstawic w miejsce mechanicznego czujnika teperatury czujnik elektryczny np od perkinsa i mam takie pytanie czy to bedzie dobrze dzialalo 40stce

Będzie dobrze działało. Pozostaje tylko kwestia czy czujnik od perkinsa będzie pasował w otwór po oryginalnym czujniku. Pewnie będą potrzebne przeróbki. No i trzeba będzie znaleźć miejsce na zegar w desce rozdzielczej.

Opublikowano

czujnik pasuje orginał od ursusów 385, 912 itp. Co do deski rozdzielczej spraw sobie blachę od C-360 3p trochę zabawy w kabelkach i wszystko będziesz miał rozdzielone. Ja tak zrobiłem i raz na zawsze skończył się problem z orginalnym zespolonym zegarem w C 360.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Poszukaj na forum, bo jest kilka tematów o tym. Bez oporników się nie obejdzie.

Opublikowano

Witam. U mnie dwa lata temu ojciec zakładał w 40-stce czujnik i zegar od U912 (czy jest identyczny jak w C-385 to nie wiem), z tego co pamiętam to gwinty pasowały i oporników nie montował. Jak na razie działa.

Opublikowano

Poszukaj na forum, bo jest kilka tematów o tym. Bez oporników się nie obejdzie.

 

Kolego nie wprowadzaj nikogo w błąd. oporniki są potrzebne gdy montujemy czujnik i zegar od różnych maszyn. Jeśli montujemy zegar i czujnik z tej samej maszyny (tutaj z C-385) nie trzeba żadnych oporników, wystarczy tylko odpowiednio podłączyć zegar i czujnik.

Opublikowano

Kolego nie wprowadzaj nikogo w błąd. oporniki są potrzebne gdy montujemy czujnik i zegar od różnych maszyn. Jeśli montujemy zegar i czujnik z tej samej maszyny (tutaj z C-385) nie trzeba żadnych oporników, wystarczy tylko odpowiednio podłączyć zegar i czujnik.

Zadnych opornikow nie trzeba ! ja mam w 40 zegar od wody od 80 i jest git, podlaczyc trzeba prawidlowo opornikow zadnych sie nie zaklada.

Opublikowano

Cześć koledzy powiedzcie,czy taki zestawik pssowałby do 60-tki?

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-cieczy-c-385-zetor-ur-ii-i1310494829.html

http://allegro.pl/wskaznik-temperatury-cieczy-ursus-c-385-c385-i1276513728.html

Przy orginalnym byle co i przeciera się przewód i cały zegar do wyrzycenia!

Chodzi mi o to czy gwint będzie pasował na kolektor i czy to jest na 12 V?

Bo mi się wydaje ,że 385 ma tylko rozruch na 24V, a insyalacje ma na 12v

Opublikowano

Hej antonio86 ja mam zamontowany podobny zestaw w 40-stce. Gwint pasował, napięcie na pewno jest 12V, od 2 lat działa dobrze.

Nie dawno był podobny temat na forum, możesz poczytać http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31778-wskaznik-temperatury/page__gopid__577231#entry577231

Co do tej deski od Skody to dobrze by było jak byś miał oryginalny czujnik, ale myślę, że ktoś posiadający "trochę" wiedzy z elektryki bądź elektroniki coś by tu wykombinował :D

Opublikowano

Hej asharot, a ten czujnik od Mana to dopasowałeś konkretnie od jakiegoś modelu ciężarówki, czy to jest bez różnicy i jak wygląda sprawa oporności tego czujnika? Tzn. zgrał się z zegarem, czy też musiałeś pokombinować z opornikami?

Opublikowano

Ja w swoim C-360, po tym jak kupione części okazały się tandetne, zastosowałem zestaw wymontowany z Poloneza. Czujnik wkręciłem do nakrętki przyspawanej do kolektora wodnego. Działa bardzo dobrze.

Opublikowano

działa dobrze pod warunkiem że czujnik i wskaźnik są od jednej maszyny lub są skalibrowane. jeśli się założy np. czujnik od 385 a wskaźnik od zetora to nie będzie pokazywał prawidłowo temperatury!!!!! bo czujnik i wskaźnik mają inne opory prądu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PAATRYKK5
      koledzy czy ta szyba:
      http://allegro.pl/szyba-tylna-c-360-kabina-sokolka-st-34-i1440306806.html
      będzie pasowała do tej kabiny:
      http://www.bankfotek.pl/view/890742
      ta kabina wszystkie szyby ma w osobnych ramkach przykręcanych do głównych ram kabiny
    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Logan93
      Witam. Nie wiem czy dokładnie powinien się ten temat znajdować.
      Potrzebuje wymiary lub link do uszczelek do kabiny Ursusa 4011 typu ORZESZEK. Kupiłem niedawno traktorek bez kabiny i postanowiłem odbudować go do oryginalnego stanu. Zakupiłem i kabinę i drzwi lecz niestety są bez uszczelek. 
    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v