Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi. Siłownik w przyczepie jest sprawny wcześniej dźwigałem przyczepe innym ciągnikiem i było ok (kwestia oleju tez odpada bo cay uklad wyplukalem ze starego oleju) ewidentnie problem leży w pompie albo jest juz na wykończeniu ( w co wątpie bo jak pisałem wczesniej wszystko dzwiga bez najmniejszego problemu) albo kwestia wyjścia na przewód czyli rozdzielacz jest gdzieś przykręcony ale niemam pojęcia gdzie to może być ta reguacja...

Opublikowano

Gdzie to sie reguluje to ci powiem ale wepnij ten manometr ile masz ustawione ciśnienie na wyjściach, bo bez tego ani rusz. Skoro maszyny dźwiga dobrze to raczej pompa powinna być dobra, być może jest jeszcze problem z linią sterującą z rozdzielaczy. Powinna one wychylić talerz w pompie aby zwiększyć jej wydajność, ale to już trudniejsze do sprawdzenia więc zacznij od ciśnienia.

Opublikowano

A więc tak troche pogrzebałem i myśle że udało mi sie rozwiązać problem to znaczy (tak myśle) znalazłem regulacje tej pompy pod kabina tylko trzeba ściągnąć wykłądzine i odkrecić ta klape. Pokręciłem ta regulacja i kupiłęm manometr teraz pompa oddzywa sie lepiej i bije ciśnienie tak 200 bar. Niestety niemam pełnej przyczepy żeby to sprawdzić ale wydaje mi sie że powinno byc juz dobrze. W kazdym razie jak to sprawdze i bede na 100% pewny to napisze. Dzięki wszystkim za pomoc.

Opublikowano (edytowane)

Witam odgrzeje trochę temat bo potrzebuje informacji czy zmieniał ktoś dawkę paliwa w mx90c? Jeśli tak to niech się posiedzi informacjami jak to zrobić. Mam taki ciągnik i pasowało by mu podnieść troszkę moc do brony aktywnej.

Edytowane przez waldii1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v